ورزشی

یاسین سلمانی در باشگاه پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

از ۴۸ ساعت گذشته خبر‌های مربوط به انتقال یاسین سلمانی به پرسپولیس دوباره داغ شده بود و مدیران پرسپولیس در روز‌های اخیر مشغول مذاکره با کاپیتان تیم ملی امید ایران بودند.

سلمانی حالا وارد باشگاه پرسپولیس شد تا یکی از بزرگترین معما‌های نقل و انتقالات تابستان ۱۴۰۲ به طور رسمی حل بشود. اگرچه از اوایل تابستان شایعات حضور او در پرسپولیس وجود داشت، اما پس از یک وقفه، با درخواست یحیی مذاکرات جدی با او از سر گرفته شد تا ستاره سابق سپاهان به محل باشگاه پرسپولیس برود.

یاسین همین امسال هم از علاقه‌اش به لژیونر شدن صحبت کرده بود، اما تصمیم نهایی خود را برای ادامه دادن فوتبالش در ایران و بازی با پیراهن پرسپولیس گرفت. باشگاه پرسپولیس می‌تواند باتوجه به استعداد و پتانسیل او و علاقه‌اش به حضور در خارج از ایران، از وی درآمدزایی خوبی نیز داشته باشد.

سلمانی متولد اسفند ۱۳۸۰ است و یکی از استعداد‌های مهم و مورد توجه فوتبال ایران محسوب می‌شود. این بازیکن باتوجه به سن و سالش سهمیه بزرگسال به حساب نمی‌آمد.

باید دید پرسپولیس با این بازیکن برای چه مدت قرارداد می‌بندد و تعداد فصل‌هایی که این باشگاه با وی به توافق رسیده می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا