برترین های کسب و کارعمومی

بهترین تحریم شکن برای سیستم عامل اندروید و ویندوز در سال 2023

در سراسر جهان، بیش از 3 میلیارد دستگاه اندرویدی فعال وجود دارد. این تعداد نشان می دهد که تقاضا برای VPN های اندروید بسیار بالا است. برای حفظ حریم خصوصی در حین حرکت، استفاده از VPN برای کاربران اندروید به عنوان یک راه حل ساده و موثر می تواند بسیار مفید باشد. سایت های زیادی در اینترنت برای خردی فیلترشکن وجود دارند که به عنوان بهترین سایت خرید vpn شناخته می شود.

علاوه بر حفظ حریم خصوصی، VPN های برتر برای اندروید می توانند محتوای سانسور شده در سراسر جهان را رفع انسداد کنند، محدودیت های شبکه محل کار و مدرسه را دور بزنند، و همچنین به محتوای جریان محدود جغرافیایی در سایت هایی مانند Netflix دسترسی داشته باشند. گزینه های زیر را می توانیم در جمع بهترین vpn رایگان برای اندروید قرار دهیم که در مجله اینترنتی کوک باش نیز در مورد آنها قرار داده شده است.

لیست بهترین فیلتر شکن برای ویندوز و اندروید

ExpressVPN- 1:

ExpressVPN به عنوان بهترین VPN برای اندروید در سال 2023، در صدر لیست قرار دارد. این VPN با بیش از 3000 سرور در 94 کشور جهان، گزینه بسیاری از مکان های مختلف را برای کاربران فراهم می کند. برنامه ساده، بصری و قدرتمند آن، به کاربران امکان می دهد تا با سرعت بالا، در کمترین زمان ممکن از این VPN استفاده کنند.

نصب و راه اندازی این VPN بسیار ساده است و در عرض یک دقیقه به پایان می رسد. با فشردن یک دکمه بزرگ روشن/خاموش، می توانید به نزدیکترین سرور متصل شوید. اگر شما به دنبال یک VPN قدرتمند و ساده هستید، ExpressVPN بهترین گزینه برای شماست.

Surfshark- 2

برای کسانی که به دنبال یک VPN ارزان تر از ExpressVPN هستند، Surfshark به عنوان یک VPN قدرتمند دیگر برای سیستم عامل اندروید، با قیمت مناسبی ارائه می شود. با دسترسی به 3200 سرور در 100 کشور، این VPN با سرعت اتصال تا 950 مگابیت در ثانیه، یکی از سریع ترین VPN هاست که در بررسی های ما مشاهده شده است.

برنامه اندروید Surfshark، دارای ویژگی های بسیاری است که در سایر سیستم عامل ها به شکل کامل ارائه نشده است. این VPN همچنین قابلیت دور زدن محدودیت های شبکه محل کار و مدرسه را دارد و به کاربران امکان می دهد تا به محتوای جریان محدود جغرافیایی در سایت هایی مثل Netflix دسترسی پیدا کنند.

بنابراین، برای استفاده از VPN برای سیستم عامل اندروید، ExpressVPN و Surfshark بهترین انتخاب های موجود هستند. هر دوی این VPN ها دارای قابلیت های بسیاری هستند که به کاربران امکان می دهد تا حریم خصوصی خود را حفاظت کنند و محدودیت های جغرافیایی و سانسور را دور بزنند.

3- NordVPN:

NordVPN در رتبه‌ی سوم برترین VPN‌ها قرار دارد و از نظر قیمت، ارزان‌ترین گزینه است که رتبه‌ی بالاتر از ExpressVPN و Surfshark را دارد. با بیش از ۵۵۰۰ سرور در ۶۰ کشور جهان، گزینه‌های زیادی برای انتخاب شما وجود دارد. با امتیاز عالی ۴.۵/۵ در فروشگاه Play، به نظر می‌رسد که کاربران آن را به اندازه‌ی انتخاب اول خود دوست دارند. گزینه بسیار خوبی به عنوان فیلتر شکن (vpn) برای ویندوز نیز است. اگر شما با دسکتاپ یا ویندوز زیاد کار میکنید و نیز به دانلود فیلترشکن برای ویندوز دارید، یک گزینه بسیار معقول است.

برنامه‌ی اندروید Nord، ویژگی‌های زیادی را برای شما ارائه می‌دهد و به‌طور مشابهی با دو VPN دیگر، در مقایسه با نسخه‌ی دسکتاپ خود، از ویژگی‌ها کمتری برخوردار است. با استفاده از رمزگذاری استاندارد AES-256 به همراه تونل‌سازی تقسیم‌شده، سوئیچ کشتن (که ما مقداری پنهان در تنظیمات پیدا کردیم) و VPN مضاعف – به‌علاوه تخصص‌های Nord مانند Onion over VPN –  امکانات متعددی را برای شما فراهم می‌کند.

4- پروتون VPN:

Proton VPN اخیرا به یکی از VPN‌های محبوب جهان تبدیل شده است، و در بررسی عمیق ما متوجه شدیم که در دو سال گذشته، ارائه دهنده سوئیسی با وسواس امنیتی، عملکرد خوبی داشته و به دستاوردهای مهمی دست پیدا کرده است. واقعاً در میان برترین VPN‌ها، جایگاه خود را حفظ می‌کند.

ProtonVPN بیش از ۱۹۰۰ سرور در ۶۷ کشور دارد و در تجربه‌ی ما، به اندازه‌ی کافی، برای اطمینان از اتصال سریع در هر مکان، ارائه شده است. تمامی این سرورها، متعلق به Proton هستند و تمامی ترافیک کاربران را از دست اشخاص ثالث دور نگه می‌دارند.

5- CyberGhost:

CyberGhost، یک VPN ارزان قیمت با کیفیت عالی و پوشش گسترده است که در فهرست ما، به عنوان تکمیل توصیه‌های Android VPN، قرار دارد. در بررسی CyberGhost، متوجه شدیم که علاوه بر ارائه‌ی ویژگی‌های استاندارد مانند رمزگذاری AES-256 و انتخاب بین OpenVPN و WireGuard، این VPN به شما این امکان را می‌دهد که به طور خودکار بهترین سرور ممکن را برای شما انتخاب کند.

با بیش از ۷۰۰۰ سرور در ۹۰ کشور جهان، CyberGhost به شما امکان می‌دهد تا به راحتی به محتوای مسدود شده دسترسی پیدا کنید. همچنین، این VPN قابلیت بلاک کردن تبلیغات را نیز دارد که برای کاربرانی که از تبلیغات خسته شده‌اند، بسیار جالب است.

در مجموع، با توجه به قیمت مناسب و ویژگی‌های بسیار خوب، CyberGhost یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای یک VPN با کیفیت خواهد بود.

آیا نیاز به استفاده از VPN در اندروید دارید؟

اگر به شبکه‌های Wi-Fi عمومی متصل می‌شوید، استفاده از یک VPN برای اندروید ضروری است. این شبکه‌ها، اغلب با رمز عبور محافظت شده و رمزگذاری شده اند، اما همچنان می‌تواند به شما و داده‌های شما آسیب برساند و شما را در برابر حملات سایر کاربران متصل آسیب‌پذیر کند.

با استفاده از VPN برای اندروید، داده‌های شما رمزگذاری می‌شوند و در برابر حملات هکران محافظت می‌شوند. هر چند که هزینه‌ی ماهیانه‌ای برای استفاده از VPN برای اندروید دارید، اما ارزش آن در مقابل خطراتی که ممکن است با شما و داده‌های شما رخ دهد، قابل توجیه است.

از طرفی، یکی دیگر از دلایل مهمی که کاربران برای استفاده از VPN ثبت‌نام می‌کنند، پخش جریانی است. اگر خارج از کشور هستید، احتمالاً نمی‌توانید بدون استفاده از VPN به برنامه‌هایی که در خانه تماشا می‌کنید دسترسی داشته باشید – حتی اگر هزینه اشتراک را پرداخت کرده باشید.

به دلیل مسدود شدن کتابخانه‌های سرویس‌های تلویزیون آنلاین به دلایل صدور مجوز، شما ممکن است به برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود دسترسی نداشته باشید. با استفاده از VPN، می‌توانید دستگاه خود را در کشوری که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید، تغییر دهید و به همان رسانه‌ای دسترسی داشته باشید که سایرین در آن کشور می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

منبع: سایت کوک باش

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا