ورزشی

ساحلی قهرمانی مردان آسیا؛ سیدبندی تیم‌ها اعلام شد

ساحلی قهرمانی مردان آسیا؛ سیدبندی تیم‌ها اعلام شد

سیدبندی تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2023 اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز، بیست و سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از دوم تا پنجم تیرماه به میزبانی شهر پینگ تان چین برگزار می‌شود.

والیبال ساحلی ایران با سه تیم (دو تیم باتجربه و یک تیم جوان) در این رقابت‌ها شرکت می‌کند که ملی‌پوشان از 24 خرداد تمرینات مرحله نهایی خود را در کمپ تیم‌های ملی ساحلی در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کردند و این تمرینات تا روز دوشنبه 29 خرداد ادامه خواهد داشت.

سیدبندی 32 تیم شرکت کننده در رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا اعلام شد که نمایندگان نخست کشورهای چین، قطر و استرالیا به ترتیب با 2828 (میزبان)، 4200 و 4108 امتیاز در سید‌های اول تا سوم قرار دارند.

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی-سینا شوکتی) با 684 امتیاز، (عباس پورعسگری-علیرضا آقاجانی) با 684 امتیاز و (مهدی محفوظی-ضرغام منصوری) با 220 امتیاز به ترتیب در سید‌های 18، 19 و 29 مسابقات قرار دارند.

تیم‌های ملی والیبال ساحلی کشورمان روز دوشنبه 29 خرداد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا راهی چین می‌شوند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا