فرهنگ و هنر

«باند ۳۴» با بازی آمیتا پاچان در تلویزیون دوبله شد

فیلم سینمایی «باند ۳۴» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما با گویندگی ۳۲ نفر از گویندگان گفتار فیلم برای پخش از شبکه سه سیما دوبله شد.

به گزارش دانا نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این فیلم ساخت کشور هندوستان در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبلاژ این فیلم مهسا عرفانی است که به همراه شیلا آژیر، ارغوان افراسیاب، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، شهریار ربانی، سمیه رهنمون، شیرین روستائی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، مسعود سلطانی، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مینا شجاع، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، مهسا عرفانی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی، منوچهر والی‌زاده، رزیتا یاراحمدی این سینمایی را دوبله کرده‌اند.

این فیلم در گونه درام ـ هیجانی، برگرفته از یک حادثه واقعی، حول محور کاپیتان ویکرانت خانا، از اعجوبه‌های پرواز، به تصویر کشیده شده است. آمیتا پاچان، آجای دوگن و راکول پریت سینگ از بازیگران آن هستند.

واحد جستجوی اداره کل این سینمایی را رصد کرده و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه پخش‌کننده)، نسخه اصلی (مستر) را تهیه و تأمین کرده است. این سینمایی قرار است پس از آماده‌سازی از شبکه سه سیما، برای مخاطبان این شبکه پخش شود.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا