برترین های کسب و کارعمومی

بهترین کرم های دور چشم

بررسی های علمی و تجربی نشان می دهد، افرادی که از محصولات نشات گرفته از اقلیم خود استفاده می کنند، بیشترین تاثیر را می پذیرند. این موضوع در لوازم آرایشی و بهداشتی نیز صدق می کند. استفاده از یک محصول ایرانی مانند ، نه تنها سازگاری بیشتری با پوست شما دارد، بلکه از نظر قیمت نیز به صرفه تر است. البته افزایش کیفیت مواد سازنده کرم دور چشم عالی ایرانی، در مقایسه با کرم های خارجی، یکی دیگر از دلایلی است که خانم ها را به خرید بهترین کرم دور چشم داخلی ترغیب می کند. یکی از بهترین کرم های دورچشم موجود در بازار، کرم کرم دور چشم لاکچری کوین است که تاثیر فوق العاده ای روی بافت دور چشم دارد. آیا معروف ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید کرم دور چشم را می شناسید؟

برندهای دور چشم ایرانی

  1. کرم دور چشم ام کیو

6 در 1، یکی از پرفروش ترین کرم های دور چشم ایرانی است که وظیفه کاهش تیرگی، رفع چین و چروک و جوان سازی پوست دور چشم را برعهده دارد. وجود دو فاکتور قیمت مناسب و کیفیت ایده آل، بر محبوبیت این محصول افزوده است. در ادامه با ویژگی های ام کیو، به عنوان بهترین کرم دور چشم ایرانی آشنا خواهید شد.

  • مناسب انواع پوست
  • دارای خاصیت ضد آفتاب
  • تقویت کننده رطوبت پوست
  • کاهش پف و تیرگی
  • لیفت کننده پوست دور چشم
  • افزایش استحکام و جلوگیری از شل شدگی
  • دارای خاصیت ضد چین و چروک
  1. کرم دور چشم ایرانی درماتیپیک

کرم دور چشم درماتیپیک (ضد چروک)، محصولی است که می تواند چین و چروک ها و تیرگی های اطراف چشم شما را به سرعت بهبود بخشد. وجود مواد مغذی و مفید مانند شی باتر، روغن جوانه گندم، کلاژن و …در این محصول، آن را در میان انواع  به بهترین گزینه تبدیل کرده است. با کرم درماتیپیک محال است در اطراف چشم خود احساس خشکی کنید. چون این محصول قابلیت آبرسانی بالایی دارد. اگر به دنبال یک کرم دور چشم ایرانی عالی هستید، درماتیپیک را از دست ندهید!

استفاده از کرم دور چشم درماتیپیک، علاوه بر کاهش چین و چروک های ایجاد شده، حالت لیفتینگ در صورت شما ایجاد می کند.

  • دارای ویتامین های E، C، B و A
  • تقویت کننده رطوبت پوست
  • درمان پف زیر چشم
  • درمان چروک های سطحی و عمقی
  1. سی گل

کرم دور چشم سی گل، یکی ازتاثیرگذارترین محصولاتی است که می تواند چین و چروک های دور چشم و تیرگی های آن را به سرعت درمان کند. از ویژگی های این محصول، می توان به بافت نرم و سبک و جذب سریع آن اشاره کرد. در ادامه بیشتر با مشخصات کرم دور چشم سی گل آشنا خواهید شد.

  1. دارای ویتامین‌ C، A، E
  2. دارای خاصیت ضد آب
  3. توانایی ترمیم پوست اطراف چشم
  4. مناسب برای انواع پوست
  1. سینره

اگر به دنبال محصولی هستید که لک ها و تیرگی های دور چشم شما را به سرعت بهبود بخشد، کرم دور چشم سینره مناسب ترین گزینه برای شماست! استفاده از این محصول، گردش خون پوست دور چشمتان را افزایش داده و با افزایش رطوبت، به جوان سازی پوست شما کمک می کند. شما می توانید در ادامه با ویژگی های بیشتری از کرم دور چشم ایرانی عالی سینره آشنا شوید.

  • دارای خاصیت ضد آب
  • درمان سیاهی و پف دور چشم
  • جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست
  1. لافارر

لافارر، یکی دیگر از بهترین کرم های دور چشم ایرانی است که توانایی آبرسانی پوست و رفع چین و چروک های اطراف چشم را دارد. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جلوگیری از افتادگی پوست
  • ضد چروک قوی
  • افزایش کلاژن سازی
  1. اوردینری

اگر بالای 30 سال هستید و چین و چروک هایی را اطراف چشم خود مشاهده می کنید، نگران نباشید! استفاده از سرم دور چشم اوردینری، بهترین گزینه برای افرادی است که وارد میانسالی شده اند. وجود کافئین در ترکیبات این محصول، عملکرد آن را بهینه کرده و پف های زیر چشم را سریع تر رفع می کند. از ویژگی های بارز این محصول می توان به کاهش تیرگی و پف های دور چشم اشاره کرد.

  1. پرودرما

کرم ضد چروک دور چشم پرودرما نیز به عنوان یک کرم دور چشم عالی ایرانی شناخته می شود چون قابلیت از بین بردن چین و چیروک های ایجاد شده اطراف چشم را در کنار حفظ رطوبت پوست دارد. در واقع وجود رتینول در ساختار این محصول، موجب می شود کلاژن سازی افزایش یافته و پوست از ایجاد لکه و چین و چروک، در امان بماند.

  1. درمالفیت

درمالفیت، یکی از کاربردی ترین کرم های دور چشم ایرانی است که با هدف رفع کبودی های زیر چشم و حلقه های تیره، تولید می شود. داشتن ویژگی های ضد التهاب و مرطوب کنندگی، این محصول را به عنوان بهترین کرم دور چشم ایرانی معرفی کرده است.

  • کاهش تیرگی های دور چشم
  • دارای خاصیت ضد التهاب
  • آبرسانی پوست
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان
  1. اسکین وان

کرم دور چشم اسکین وان، با داشتن ویتامین C، می تواند علاوه بر نابودی چین و چروک ها، به بازسازی سلول های دور چشم و رفع پف کمک می کند.

  1. ایسول
  • جذب سریع
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان
  • متناسب با انواع پوست

در آخر، بهترین کرم دور چشم ایرانی کدام است؟

ممکن است انتخاب بهترین کرم دور چشم ایرانی در میان برندهای مختلف، کمی سخت به نظر بیاید؛ اما بررسی ترکیبات سازنده این کرم ها و میزان رضایت افراد، نشان می دهد مارک های درماتیپیک، سینره، ام کیو، سی گل و غیره بیشترین تاثیرگذاری را روی پوست داشته اند. اگر قصد خرید یک کرم دور چشم باکیفیت را دارید، ابتدا باید نیاز اصلی خود را شناسایی کرده، سپس متناسب با آن، بهترین نمونه را خریداری نمایید. توجه داشته باشید بعد از انتخاب برند، کرم مورد نظرتان را از فروشگاهی معتبر مانند تهیه کنید، تا خیالتان از اصالت کالا و فیک نبودن آن جمع باشد!

پوست دور چشم به دلیل نازکی و حساسیتی که دارد، در برابر شل شدن، تیرگی و گودی آسیب پذیر می باشد. برای خرید هر محصول پوستی اصل و تقلبی بودن آن را بشناسید. مثلا کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی زیادی در بازار موجود است. شما برای خرید به فروشگاه های معتبر سفارش دهید. برای خرید  باید وسواس زیادی به خرج داد زیرا این محصول به دلیل تاثیر مثبتی که بر پوست می گذارد در وسایل ضرروی هر خانمی پیدا می شود مانند مرطوب کننده که اهمیت بالایی دارد پس باید زمان خرید، به اصل بودن آن محصول دقت زیادی داشته باشید. برای خرید بهترین کرم دور چشم می توانید به عواملی از جمله برند و نظر مصرف کننده ها توجه کنید.

معرفی بهترین کرم دور چشم در دنیا

کرم دور چشم خوب و اصل باید خصوصیات مهمی را از جمله آبرسانی، رفع پف و تیرگی و ضد چروک را در خود داشته باشد. از همین جهت بهتر است با 7 نمونه از بهترین کرم دور چشم از نگاه مصرف کنندگان آشنا شوید.

  1. کرم دور چشم شیسیدو بنفیانس

یک کرم همه کاره است. خرید این محصول باعث سفتی پوست شما شده و به دلیل وجود اسکوالان و پپتاید آبرسان بسیار قوی می باشد. از مهم ترین ویژگی کرم دور چشم شیسیدو می توان به خاصیت لیفت کننده و جلوگیری از خروج رطوبت از پوست اشاره کرد که باعث درخشانی و زیبایی می شود.

مشخصات کرم دور چشم شیسیدو بنفیانس

  1. مناسب انواع پوست ها
  2. آبرسان و مرطوب کننده قوی 48 ساعته
  3. خاصیت رفع چین و چروک
  4. درخشان کننده پوست
  5. از بین برنده پف زیر چشم

انواع کرم دور چشم شیسیدو بنفیانس

  1. کرم دور چشم آل ابوت آیز کلینیک

به دلیل کلاژن طبیعی که در بافت کرم دارد، از شکل گیری چین و چروک در اطراف چشم جلوگیری می کند. به دلیل حساسیت بالای پوست اطراف چشم، این محصول فاقد مواد آسیب رسان از جمله الکل، پارابن و چربی است. خرید این کرم  آب پوست شما را تامین کرده و از خشکی پوست جلوگیری می کند همچنین بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی پوست می باشد.

مشخصات کرم دور چشم آل ابوت آیز کلینیک

  1. مرطوب کننده و آبرسان قوی
  2. رفع تیرگی و پف اطراف چشم
  3. دارای ترکیبات گیاهی
  4. مناسب انواع پوست ها
  5. مانع پیری زودرس
  6. بافت سبک و جذب سریع

انواع کرم دور چشم آل ابوت آیز کلینیک

  1. کنسانتره دور چشم ۹۶ ساعته کلینیک
  2. کرم دور چشم اسمارت کلینیک
  3. کرم دور چشم آل ابوت آیز ریچ کلینیک
  4. سرم آبرسان کلینیک

طریقه استفاده کرم دور چشم آل ابوت آیز کلینیک : مقداری از کرم را با نوک انگشت برداشته، آرام به صورت ضربه ای به دور چشم بزنید.

  1. دور چشم لیفت شنل

را می توان یکی از معروف ترین کرم های مخصوص ضد چروک دانست. این محصول با بکارگیری آخرین فرمول و دستاورد های روز دنیا جوانی و شادابی پوست را به مشتریان خود هدیه می دهد. اگر به دنبال کرمی هستید که لیفتینگ قوی داشته باشد، خرید این کرم به شما توصیه می شود.

ویژگی های دور چشم لیفت شنل

  1. ابرسان قوی
  2. جوان کننده پوست
  3. سفت کننده قوی
  4. رفع چروک
  5. از بین برنده پف زیر چشم

طریقه استفاده دور چشم لیفت شنل: مصرف کرم دور چشم شنل ساعت مشخصی ندارد. هنگام استفاده، کرم را کامل به دور چشم پخش کرده و بعد از 10 دقیقه با پد مخصوص آن را پاک کنید. برای انکه تاثیر کامل خود را بر روی پوست بگذارد، توصیه می شود قبل ازاستفاده، ماسک تقویتی بزنید.

  1. کرم دور چشم شب بازسازی کننده استی لادر

کرم دور چشم استی لادر را می توان بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی پوست نامید. این محصول خاصیت درمانی داشته که به شادابی و جوانی پوست کمک می کند. کرم استی برابر آلودگی های محیطی بسیار محافظ خوبی بوده و باعث رفع آثار خستگی و پف می شود.

مشخصات کرم دور چشم شب بازسازی کننده استی لادر

  1. ترمیم کننده
  2. جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  3. خاصیت ضد آلودگی، ضد حساسیت و التهاب
  4. مناسب تمام پوست ها
  5. بافت سبک
  6. تقویت کننده دور چشم

طرز استفاده کرم دور چشم شب بازسازی کننده استی لادر: شما می توانید این کرم را دو بار در روز به صورت آرام و ضربه ای بر اطراف چشم پخش کنید، تا آرام جذب پوست شود.

  1. کرم دور چشم دیور کپچر توتال

این محصول به دلیل آبرسان و نرم کننده ای که دارد، باعث نرم شدن و لطافت پوست دور چشم می شود. مواد روشن کننده در این کرم، باعث رفع تیرگی در گذر زمان خواهد شد. این محصول را می توان بهترین کرم دور چشم برای افرادی دانست، که می خواهند در زمانی کوتاه بهترین نتیجه را ببینند.

ویژگی کرم دور چشم دیور کپچر توتال

  1. ابرسان قوی
  2. ضد چروک و ضد پیری
  3. حاوی مواد ارگانیک
  4. کرم دور چشم تاچا

کرم تاچا دارای مرطوب کننده بسیار قوی بوده و در دسته بهترین مارک کرم دور چشم برای تیرگی به حساب می آید که باعث از بین رفتن چین و چروک، پف زیر چشم می شود. این محصول به دلیل آبرسانی بسیار قوی که دارد، استرس های ناشی از محیط را کم کرده و باعث آرامش پوست اطراف چشم خواهد شد. پروتئین موجود در کرم دور چشم تاچا باعث شده تا یک لایه از رطوبت روی پوست شما حفظ شود.

ویژگی های بهترین کرم دور چشم تاچا

  1. رفع چروک، پف، تیرگی و گودی
  2. نرم کننده
  3. ضد پیری
  4. آبرسان بسیار قوی
  5. روشن کننده پوست
  6. حاوی آنتی اکسیدان
  7. نداشتن رایحه

طریقه استفاده کرم دور چشم تاچا: مقداری از کرم را با نوک انگشت برداشته و به صورت ضربه ای و آرام به پوست خود بزنید. در صورت تمایل می توانید دو بار در روز از این کرم استفاده کنید.

پایان بندی

خرید بهترین کرم دور چشم می تواند مسئله ای مهم برای افراد بالای 30 سال باشد. برای انتخاب این محصول باید به نکات مهمی از جمله کیفیت، برند و اصل بودن آن توجه کنید. برای خرید محصولات اصل نظیر کرم لاکچری کوین و دور چشم لاکچری کوین به آقای بیز سفارش دهید. از بهترین کرم های دور چشم می توان به ویتال پرفکشن شیسیدو، ضد چروک اسمارت کلینیک و آبی رویال گرلن اشاره کرد. اگر تمایل به خرید کرم دور چشم دارید، شما می توانید به سایت  با سابقه فروش 10 ساله در حوزه فروش اواع لوازم آرایشی و بهداشتی برند روز دنیا است، مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا