ورزشی

از سئول فقط سه امتیاز می خواهیم

به گزارش شفاف، تیم ملی فوتبال ایران تمرینات خود را با تیم های کره جنوبی و لبنان آغاز کرده تا بازیکنان بومی و لژیونی ها را به این تیم در سئول بیاورند.

وحید امیر در آستانه آغاز دور جدید اردوی تیم ملی ایران برای دیدار با کره جنوبی و لبنان گفت: بازی ها. “

وی افزود: بازی بسیار سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم با کره از نظر کادر فنی و تلاش بازیکنان و انرژی مثبت هواداران امتیاز کامل را کسب کنیم. رسیدن به لبنان و جام جهانی در قدرت.

برای ملی پوشان ایرانی تنها به سه امتیاز از سئول نیاز داریم

امید نورافکن هافبک سپاهان گفت: امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم، قطعا برای کسب سه امتیاز در هر کدام از این بازی ها به میدان می رویم.

دانیال اسماعیل مهمان دیرینه اردوی تیم ملی ایران گفت: خدا را شکر می کنم که سال 1400 خوب شروع شد و به خوبی تمام شد. اوایل امسال به اردوی تیم ملی بحرین دعوت شدم و اکنون برای دو بازی آینده آماده هستم.

میلاد سرکلاک، بازیکن تیم پرسپولیس گفت: خود را برای دو بازی حساس آماده می کنیم تا بتوانیم با کسب نتایج خوب به راه خود ادامه دهیم.

عارف تهران که پس از بهبودی مصدومیت به تیم ملی ایران دعوت شد، گفت: امیدوارم بتوانیم بازی ها را با موفقیت به پایان برسانیم.

مهدی مهدیهیر گفت: ما حس خاصی نسبت به بازی با پیراهن تیم ملی داریم. این بالاترین افتخاری است که می توانیم به دست آوریم و امیدوارم بتوانیم موفق شویم.

تیم ملی فوتبال ایران چهارم فروردین میهمان کره جنوبی است. این گروه نهم فروردین است 1401 میزبان لبنان خواهد بود که در مشهد برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا