ورزشی

نکونام از سازمان لیگ چه می‌خواهد؟

به احتمال فراوان سرمربی استقلال پس از این‌که تیم ملی بازی خود در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا را برگزار کرد، به‌طور ویژه با مدیران ارشد فدراسیون و سازمان لیگ مذاکره می‌کند.

نکونام از سازمان لیگ چه می‌خواهد؟
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف سوریه می‌رود و در صورت کسب پیروزی در این مسابقه راهی یک‌چهارم نهایی خواهد شد و به احتمال فراوان باید ژاپن را ملاقات کند. دیداری که بسیاری از کارشناسان معتقدند کلید راهیابی ایران به فینال جام ۲۰۲۳ است.

در همین خصوص شنبه‌شب شنیدیم اگر تیم ملی با پیروزی مقابل ژاپن یا بحرین به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برسد، جواد نکونام و مدیران باشگاه استقلال پیرامون یک نکته بسیار مهم به صورت ویژه با مدیران ارشد فدراسیون و سازمان لیگ قرار مذاکره می‌گذارند. سرمربی استقلال تاکید دارد اگر تیم ملی به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌ها برسد با توجه به فشردگی مسابقات، بازی استقلال با مس در رفسنجان که به منزله افتتاحیه رقابت‌های این فصل جام حذفی برای آبی‌پوشان تلقی می‌شود، باید به تعویق بیفتد، چون با توجه به فشار بازی‌ها و این‌که شاید ملی‌پوشان استقلال اصلا نتوانند در آن بازی حاضر شوند، عدالت میان دو تیم رعایت نمی‌شود و حتما باید تاریخ برگزاری بازی عوض شود تا استقلال بتواند همه سرمایه‌های خودش را در اختیار داشته باشد.

دیدار فینال جامع ملت‌های آسیا روز ۲۱ بهمن برگزار می‌شود حال آن‌که طبق برنامه اعلام‌شده توسط سازمان لیگ، بازی استقلال و مس رفسنجان باید بیستم بهمن انجام شود و این دقیقا همان نکته‌ای است که باعث نگرانی کادرفنی آبی‌پوشان شده است.

روزبه چشمی و سیدحسین حسینی ملی‌پوشان استقلال در جام ملت‌ها هستند.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا