برترین های کسب و کاربین الملل

نحوه یادگیری آلمانی: 3 روش سرگرم کننده مخفی من

آلمانی زبان آسانی برای یادگیری نیست. اما یادگیری آلمانی نباید دردسرساز باشد. در واقع، لذت بردن در حین یادگیری آلمانی بهترین راه است. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید آلمانی را یاد بگیرید و در عین حال سرگرم شوید. بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی تهران

آیا واقعاً نیاز به یادگیری زبان آلمانی دارید؟

اگر برای مدت طولانی در آلمان زندگی می کنید، یادگیری زبان آلمانی ضروری است. حتی اگر در دانشگاهی در آلمان با برنامه 100% انگلیسی تحصیل کنید، احساس ناامیدی خواهید کرد زیرا به تنهایی نمی توانید مسائل را بفهمید و ممکن است به دلیل محدودیت زبانی همیشه ندانید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. در این مورد اینجا نوشتم: زندگی در آلمان بدون صحبت کردن آلمانی چگونه است؟

اگر قصد دارید در آلمان شغلی پیدا کنید، قطعاً باید آلمانی را یاد بگیرید. من پس از مهاجرت به آلمان روش های بی شماری را برای یادگیری زبان آلمانی امتحان کرده ام. پست من در مورد 5 روش برای یادگیری سریعتر یک زبان جدید، پنج روشی را که بهترین کار را برای من در یادگیری آلمانی داشتند، خلاصه می کند.

چگونه زبان آلمانی را در سریع ترین زمان ممکن یاد بگیریم؟

اگر نیاز به یادگیری سریع آلمانی دارید، بهترین کار این است که به یک کلاس فشرده آلمانی بپیوندید. من بیشتر کلاس های آلمانی خود را در Volkshochschule (VHS) گذراندم. این اقتصادی ترین گزینه است. با این حال، کیفیت کلاس ها تا حد زیادی به معلمان بستگی دارد. من قبلا معلمان خیلی خوب و خیلی بدی داشتم.

یک جایگزین، پیوستن به کلاس های آلمانی لینگودا است. شما می توانید در کلاس های آنلاین با معلمان بومی آلمانی واجد شرایط در هر زمان از هر نقطه از جهان شرکت کنید. می توانید کلاس ها را به صورت 24 ساعته رزرو کنید. تنها چیزی که نیاز دارید کامپیوتر و اتصال به اینترنت پایدار است. من در مورد آن اینجا می نویسم: بررسی لینگودا – تجربه یادگیری صادقانه من در آلمان

به یاد داشته باشید، کلاس آلمانی فقط در صورتی به شما کمک می کند که منظم باشید و تمام تکالیف را انجام دهید! اگر فقط بدون انجام کاری به کلاس می روید، کمک زیادی به شما نخواهد کرد. حتماً قبل از هر کلاس آماده شوید و بعد از آن مطالب آموزشی را مطالعه کنید.

در کنار شرکت در کلاس ها، دوست داشتم با این کتاب تمرین گرامری در خانه تمرین کنم. این کتاب شامل تمرینات آسان و دشوار است. و برای سطح A2 تا B2 آلمانی مناسب است. هدف من این است که روزانه 10 صفحه را تکمیل کنم. پیشنهاد می کنم شما هم برای خود هدف تعیین کنید و به آن پایبند باشید. من می توانم تضمین کنم که اگر سخت کوش و پیگیر باشید نتیجه را خیلی سریع خواهید دید.

3 روش جالب برای یادگیری آلمان

همانطور که قبلا ذکر شد، یادگیری آلمانی لزوماً به کلاس ها و تمرینات اختصاص ندارد. اکنون، بیایید در مورد چند راه سرگرم کننده برای یادگیری آلمانی صحبت کنیم.

یادگیری آلمانی با تماشای فیلم های سرگرم کننده

من همیشه معتقدم که بهتر است یک راه سرگرم کننده برای یادگیری آلمانی پیدا کنید. به عنوان مثال، خواندن یا تماشای چیزی که از آن لذت می برید. اگر فقط با حفظ کردن زبان آلمانی یاد می گیرید، خیلی زود از آن خسته می شوید زیرا نمی توانید از این روند لذت ببرید.

ویدیوهای سرگرم کننده را با Yabla تماشا کنید

Yabla یک پلت فرم یادگیری با بیش از 2500 ویدیو و ابزار یادگیری است. برای هر ویدیو، شما می توانید زیرنویس انگلیسی و آلمانی را روشن کنید. یک فرهنگ لغت آنلاین مستقیماً در کنار فیلم در حال پخش وجود دارد. اگر کلمه آلمانی را در زیرنویس می بینید که متوجه نمی شوید، می توانید به سادگی روی آن کلیک کنید. ویدیو متوقف می شود و می توانید توضیحات کامل را در فرهنگ لغت آنلاین مشاهده کنید.

همچنین می توانید ویدیو را به دلخواه خود کم کرده یا تکرار کنید. بعد از اینکه تماشای هر ویدیو را تمام کردید، حتی می توانید بازی هایی مانند دیکته، واژگان، درک مطلب و غیره را انجام دهید. به نظر من بازی ها واقعا سرگرم کننده هستند! فقط سوالات چند گزینه ای وجود ندارد، بلکه در واقع باید بنویسید. شما باید با دقت به آنچه افراد حاضر در ویدیو می گویند گوش دهید. سپس، کلمات گم شده یا حتی کل جملات را یادداشت کنید. من فکر می کنم این یک راه عالی برای تقویت یادگیری پس از تماشای یک ویدیو است.

علاوه بر این، ویدیوها سرگرم کننده و سرگرم کننده هستند، با محتوای بسیار متنوع. شما می توانید در هر ویدیو سطح دشواری را مشاهده کنید تا بتوانید مواردی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. شما می توانید ویدیوهای Yabla را با رایانه یا تلفن همراه خود، در هر زمان و هر کجا که بخواهید تماشا کنید.

من اکنون با چندین ویدیو Yabla امتحان کرده ام و می توانم تأیید کنم که یادگیری آلمانی با آنها واقعاً سرگرم کننده است. تصور اینکه چگونه کار می کند سخت است؟ بهترین کار این است که خودتان آن را امتحان کنید! چند نمونه ویدیوی رایگان وجود دارد که می توانید امتحان کنید. یا 15 روز رایگان دریافت کنید تا به انواع ویدیوها دسترسی داشته باشید تا ببینید آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

فیلم ها یا نمایش ها را در Amazon Prime تماشا کنید

اگر سطح آلمانی شما کافی است، سعی کنید فیلم ها و نمایش ها را به زبان آلمانی تماشا کنید. زمانی که در سطح آلمانی B2 بودم این کار را انجام دادم و به بهبود قابل توجه آلمانی من کمک کرد. من عاشق تماشای ویدیوهای پرایم آمازون هستم. این به من امکان می دهد زبان های مختلف صوتی و زیرنویس را انتخاب کنم. حتی وقتی فیلم هالیوودی را تماشا می کنم، صدا را به آلمانی تغییر می دهم و زیرنویس آلمانی را می گذارم. می توانید دیگر پلتفرم های پخش جریانی خوب را برای استفاده در آلمان در اینجا بیابید. بهترین آموزشگاه زبان آلمانی تهران

من به شدت می توانم تماشای «چگونه با مادرت آشنا شدم» در آمازون را توصیه کنم. این سریال در اصل به زبان انگلیسی بود. اما به آلمانی با زیرنویس آلمانی دیدم. این اولین سریالی بود که تا به حال به زبان آلمانی تماشا کردم. آنقدر تعجب کردم که تقریباً همه چیز را فهمیدم. من این سریال را توصیه می کنم زیرا موضوع در مورد زندگی روزمره است. بنابراین، درک آن را حتی برای مبتدیان آلمانی بسیار آسان می کند. علاوه بر این، به جهنم خنده دار بود. من به طور خودکار آلمانی یاد می گرفتم در حالی که از تماشا کردن و خندیدن لذت می بردم.

اگر در آلمان زندگی نمی کنید، سعی کنید از VPN برای دسترسی به محتوای آلمانی استفاده کنید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا