حوادث

افزایش حجم تردد در جاده‌های شمالی کشور/ چالوس یکطرفه شد

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۵۷ میلیون تردد در محورهای کشور طی ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفته است، گفت: میزان ترددها در محورهای شمالی نسبت به اوج ترددهای تعطیلات نوروزی افزایش یافته است. 

به گزارش دانا نیوز، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به ترددها در محورهای کشور گفت: با توجه به حجم انبوه ترددها در محورهای شمالی کشور و به ویژه محور چالوس، این محور از ساعت ۸ صبح امروز، چهارشنبه (۲۲ فروردین) به صورت یک طرفه شده است‌.

وی ادامه داد: مجموعه ترددها طی ۲۴ ساعت گذشته به ویژه در محور چالوس نسبت به اوج تردد در ایام تعطیلات نوروزی، تقریبا ۸۰ درصد افزایش یافته است. سایر محورهای پر ترافیک کشور با بار پرحجمی مواجه است.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که هم‌وطنان در تعطیلات عید سعید فطر بتوانند در تمام محورهای کشور و به ویژه محورهای شمالی تردد کنند. امیدواریم شهروندان ایرانی با رعایت تمام ملاحظات و مدیریت سفر بتوانند از تعطیلات پیش‌رو استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین اطلاعات سامانه‌های ترددشمار، ۵۷ میلیون تردد طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده، اظهار کرد: استان‌ها و محورهای شمالی، فیروزکوه، هرات و آزادراه قزوین ـ رشت نسبت به سایر محورها پرحجم‌تر هستند.

حسینی ادامه داد: در بزرگراه تهران ـ کرج ـ قزوین، تهران‌قم و محور امام رضا نیز شاهد تردد پرحجم هستیم.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا