اقتصادیبرترین های کسب و کارعمومی

راهنمای کامل استفاده از کرم پودر و بهینه سازی جلوه آن بر روی پوست

کرم پودر گیاهی چیست؟

کرم پودر یکی از لوازم آرایشی اصلی است که بدون آن شاید آرایش شما جلوه خوبی نداشته باشد. یک زیرسازی خوب می تواند شما را زیباتر کند و پوست تان را برای ظاهری عالی آماده نماید.

 کرم پودر لاکچری کوین حاوی فرمولی غنی شده با کلاژن و جلبک دریایی و مواد معدنی مختلف است که به عنوان منبعی از طبیعت زنده شناخته می شود. کرم پودر تیوپی کاکتوس که از مواد کاملاً گیاهی و طبیعی تهیه شده برای انواع پوست مناسب بوده و استفاده از آن در طول روز تأثیر بسیار خوبی روی پوست می گذارد. این محصول دارای پوشش دهی و پایداری بالایی بر روی پوست بوده و از همه مهم‌تر ساختار بسیار سبک موجود در آن باعث می شود تا برای مدت طولانی روی پوست احساس سنگینی نکنید.

خرید کرم روز و شب لاکچری کوین: این کرم پودر حاوی مرطوب کننده و ضد تعریق بوده و با SPF15 می تواند زیبایی و سلامت پوست شما را تضمین کند و پوستی نرم و شفاف با ظاهری طبیعی برای شما به ارمغان بیاورد.

کرم پودر گیاهی 14 ساعت ماندگاری دارد. در ساخت این محصول از بهترین مواد مناسب و قابل استفاده برای انواع پوست استفاده شده است.

ویژگی های کرم پودر گیاهی

کرم فرانسوی لاکچری کوین یکی از عوامل مهم در آرایش است که می تواند به ما کمک کند پوستی صاف و یکدست داشته باشیم.

کرم پودر تیوپی گیاهی عیوب صورت را برطرف کرده و زیبایی خاصی به چهره می بخشد. در واقع برخی از خانم ها ترجیح می دهند از پودر صورت همراه با سایر لوازم آرایشی مناسب مانند کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، مرطوب کننده یا کرم پودر کرم (پنکیک) استفاده کنند.

  • پوشش طبیعی
  • بدون چربی
  • پایداری بالا
  • ماندگاری طولانی
  • ضد آکنه و جوش
  • ایجاد چهره های ساده و تمیز
  • مناسب برای انواع پوست
  • پوشش دهی مناسب و بهینه
  • مناسب برای پوست های معمولی و حساس
  • محافظت پوست در برابر نور خورشید

مزایای استفاده از کرم پودر تیوپی

اکثر کرم پودر تیوپی گیاهی دارای فرم ساده و بسته بندی معمولی هستند و قیمت ارزان تر و مناسب تری نسبت به سایر کرم پودرها دارند. البته با وجود اینکه ارزان و زیبا هستند، اما سالم و پر خاصیت بوده و می توان با خیال راحت تر از نمونه های شیمیایی آنها را استفاده کرد.

کرم پودر گیاهی با بهترین مواد ساخته شده و پوشش بسیار خوبی دارد. بافت این محصول نرم و سبک بوده و به راحتی روی پوست پخش می شود. این کرم پودر بدون اینکه پوست را سنگین کند آن را نرم و یکنواخت کرده، عیوب صورت را به خوبی می پوشاند، بنابراین برای استفاده روزانه نیز بسیار مناسب است.

در ترکیب این محصول از فیلتر ضد آفتاب استفاده شده که می تواند پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند. این محصول بافتی بسیار نرم و لطیف دارد و پوست را صاف و شفاف می کند.

راهنمای استفاده از کرم پودر تیوپی

کرم پودر تیوپی گیاهی برای افرادی با پوست چرب و مستعد آکنه توصیه می شود. این محصول فاقد چربی بوده و بافتی مناسب برای پوست های چرب و مستعد آکنه دارد. همچنین به خاطر عصاره گیاهی به کار رفته در ترکیبات آن می تواند مواد مغذی زیادی را برای پوست فراهم کند. در زمان استفاده از این محصول آرایشی بهتر است موارد زیر را رعایت کنید

  1. پس از انتخاب کرم پودر مناسب پوست خود، از تمیز و مرطوب بودن پوست تان مطمئن شوید. مرطوب کننده را به پوست خود بزنید و پنج دقیقه صبر کنید تا جذب شود.
  2. کرم پودر گیاهی را روی صورت قرار دهید و اگر می خواهید کمی بیشتر روی آن را بپوشانید، کرم را با انگشت خود روی یک اسفنج یا پد بمالید و روی تمام پوست بکشید. از کرم پودر زیاد استفاده نکنید.
  3. با استفاده از برس کرم پودر یا نوک انگشتان، پودر را روی نواحی نازک پوست خود بمالید.

4- کرم را با احتیاط روی خط ابرو و گوشه چشم بزنید (در این مرحله باید بسیار مراقب باشید که کرم وارد چشم نشود).

  1. بیشتر از آنچه فکرش را کنید استفاده از کرم پودر در آرایش های شما لازم و ضروری است.

6- اگر بعد از زدن کرم فکر می کنید دور چشمتان هنوز تیره است، می توانید از کانسیلر برای پوشش بهتر دور چشم استفاده کنید.

کرم پودر گیاهی ارزان

طبیعت پوست انسان به گونه ای است که دارای انواع ناخالصی ها، رنگ پریدگی است که با انواع کرم پودر پوشانده می شود. کرم پودر تیوپی یکی از با کیفیت ترین ها بوده و برای استفاده در هر مکانی مناسب است.

کرم پودر تیوپی گیاهی به دلیل داشتن مواد مغذی یکی از گزینه های مناسب برای افراد دارای پوست چرب و آکنه می باشد.

این محصول حاوی پروتئین ابریشم بوده که باعث رطوبت رسانی و تولید کلاژن و در نتیجه کاهش روند پیری پوست و ایجاد چین و چروک می شود.

کرم پودر گیاهی ظاهری مات، مخملی و پودری دارد و از چرب شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

بافت آن بسیار سبک و نرم است و از احساس سنگینی روی پوست جلوگیری می کند و به خوبی در تمام صورت پخش می شود.

با داشتن رنگ های متنوع  شما می توانید کرمی متناسب با هر رنگ پوست و سلیقه خود انتخاب کنید.

در برابر گرما و سرما بسیار مقاوم است و باعث تحریک پوست و لک نمی شود.

کرم پودر تیوپی برای از بین برن ظاهر برجستگی های روی پوست استفاده می شود.

فاقد مواد آلرژی زا یا مضر و از خارش و قرمزی جلوگیری می کند.

پوشش دهی بالای آن می تواند تمام لک ها، تیرگی و قرمزی صورت را بپوشاند و برای استفاده در مجالس، مهمانی ها یا آرایش های روزمره مناسب باشد.

دارای تست درماتولوژی و مورد تأیید متخصصان پوست است.

سخن پایانی

آرایش کردن یکی از محبوب ترین و جذاب ترین کارهایی است که خانم ها خیلی آن را دوست دارند. برای اینکه آرایش جذاب و حرفه ای به نظر برسد، پوست باید صاف و متعادل باشد. کرم پودر تیوپی گیاهی همان وسیله ای است که برای صاف کردن پوست صورت استفاده می شود. کرم پودر به دلیل ترکیبات خاصی که دارد از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار بوده به طوری که می تواند عیوب صورت مانند جوش و لکه های تیره روی پوست را پنهان کند.

با خرید کرم پودر گیاهی مناسب با نوع پوست خود می توانید با آرایشی حرفه ای و جذاب، چهره خود را زیباتر کنید. کرم پودر گیاهی یکی از پرطرفدارترین محصولات موجود در بازار با محافظت عالی و ماندگاری بالا می باشد. بهترین کرم پودر گیاهی از بهترین مواد اولیه و زیر نظر متخصصان مجرب ساخته می شوند. شما می توانید این کرم پودر گیاهی ارزان را از فروشگاههای معتبر اینترنتی به راحتی تهیه کنید

دکمه بازگشت به بالا