اجتماعی

منصوری: بیش از ۳۰ همت پروژه عمرانی و اقتصادی در زنجان به بهره برداری می‌رسد

منصوری: بیش از ۳۰ همت پروژه عمرانی و اقتصادی در زنجان به بهره برداری می‌رسد

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از ۳۰ همت پروژه عمرانی و اقتصادی در استان زنجان به بهره برداری می‌رسد، گفت: از اقدامات مهم در این سفر آب‌گیری سد بلوبین است

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن منصوری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدامات دولت در سفر به استان زنجان گفت: از اقدامات مهم آب‌گیری سد بلوبین است که از پروژه‌های مهم و زمین مانده استانی است، امیدواریم با این حضور و افتتاح پروژه‌ها اتفاق بزرگی در حوزه عمرانی و اقتصادی مجموعه استان زنجان رخ دهد.

منصوری با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در استان‌ها خاطر نشان کرد: در استان‌ها و شهرستانهایی که ظرفیت ویژه در حوزه صنایع دستی وجود دارد مانند استان‌های کردستان، یزد اصفهان این زیرساخت‌ها ایجاد شده و بقیه استان‌ها در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌شود.

وی درباره همکاری با شرکت چینی برای ساخت ورزشگاه هم گفت: برای این منظور سراغ چینی‌ها رفتیم، ما بحث تهاتر مالی را با این مجموعه‌ها داریم. به لحاظ فنی و اجرایی این ظرفیت را داریم و با همین شرکت معتبر چینی که بیش از یک صد ورزشگاه در جهان ساخته است، توافق کردیم که از همه سطوح از ظرفیت‌های شرکت‌های داخلی در همه سطوح ساخت، طراحی و جزئیات پروژه‌ها استفاده شود.

منصوری با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم، بیان کرد: این شرکت صرفا یک شرکت بالادستی است تا بتوانیم از طریق تهاتر و واگذاری نفت بحث تامین مالی پروژه‌ را حل و فصل کنیم اما در همه سطوح اجرایی کار، مجموعه داخلی کار را طراحی و اجرا می‌کنند و از این بابت نباید نگرانی وجود داشته باشد.

وی افزود: این شرکت صرفا جنبه تامین مالی را از محل تهاتر نفت بر عهده دارد.

نشر مطالب اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر روابط بین نژادها و مبارزه با تبعیض نژادی در جوامع مختلف.
دکمه بازگشت به بالا