فرهنگ و هنر

ارمنی‌ها با «دریاچه قو» در جشنواره عروسکی

پنجمین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، با اجرای نمایش «دریاچه قو» از ارمنستان و نیز نمایش «ماهی سیاه کوچولو» از تهران سپری می‌شود.

به گزارش دانا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پنجمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی (دوشنبه دوازدهم تیر)، پنج نمایش در بخش صحنه‌ای و پنج اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد که اسامی آنها به شرح زیر است:

بخش بین‌الملل

«دریاچه قو» به نویسندگی و کارگردانی سامسون موسسیان از کشور ارمنستان با مدت زمان ۴۵ دقیقه طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۷ و ۱۹ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.  

نمایش‌های ایرانی صحنه‌ای

«شوآف» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی از تهران با مدت زمان ۳۵ دقیقه در دو نوبت و در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

«آی تک» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه برمال از اردبیل با مدت زمان ۴۰ دقیقه در دو سئانس ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

«سبز-آبی» به نویسندگی رضا فقیهی و کارگردانی مرجان خورسند از تهران به مدت ۴۰ دقیقه، ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن بزرگ تالار مولوی اجرا می‌شود.

«ماهی سیاه کوچولو» به نویسندگی نسرین خنجری با کارگردانی حجت هاشمی از تهران برای ۴۵ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایش‌های بخش فضای‌ باز

در بخش نمایش‌های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، پنج نمایش «بارگاه سلیم‌خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران در ساعت ۱۸:۳۰، نمایش «ماجرای گله من» به نویسندگی و کارگردانی امیرمحمد انصافی در ساعت ۱۹، «شکارچی» به نویسندگی و کارگردانی لیلا بیگوند از تهران در ساعت ۱۹:۳۰، نمایش «نوازندگان غول‌پیکر بختیاری» به نویسندگی و کارگردانی محسن اکرمی قوامی در ساعت ۲۰ و نمایش «زاده قوس فلک است اصفهان…» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه نقوی از اصفهان در ساعت ۲۰:۳۰ در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهند بود .

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیر هادی حجازی‌فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.

انتهای پیام

تیم خبری مقالات فرهنگی

با احساس و زندگی، داستان‌هایی را بازگو می‌کنم که قلبتان را لرزاند.
دکمه بازگشت به بالا