حوادث

اعتراف سارق پول کارگران به سرقت‌های میلیاردی

دانا نیوز/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از گرفتار شدن سارقی که از کارگران یک شرکت دزدی کرده بود در دام پلیس خبر داد.

سرهنگ داود آقازاده ۲۶ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت در آدرس جنت آباد شهرک صنعتی واحد گشت به محل اعزام شد و فردی با مراجعه به گشت انتظامی عنوان کرد که من حسابدار یکی از شرکتهای اینجا هستم و امروز پس از مراجعه کارگران به آسایشگاه خود متوجه کسر مبالغی از جیب لباس هایشان شدند.

آقازاده ادامه داد: با توجه به اظهارات این فرد ماموران یگان انتظامی با بررسی صحنه و انجام اقدامات هوشمند پلیسی در محل و با همکاری کارگران توانستند هویت سارق را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های فنی پلیس مشخص شد سارق ۲۸ ساله تبعه خارجی بوده و در یکی از شهرستان استان تهران ساکن است افزود: پس از اخذ نیابت قضائی ماموران به مخفیگاه سارق رفته و وی را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و شهرستان گرمسار منتقل کردند.

سرهنگ آقازاده با بیان اینکه از مخفیگاه متهم وجوه سرقت شده از کارگران شرکت شهرک صنعتی کشف و ضبط شد اضافه کرد: وجوه سرقت شده به مال باختگان بازگردانده شد و همچنین این سارق در بازجویی های فنی پلیس به دو فقره سرقت دیگر از کارخانه هایی قبلا در آن کار کرده بود نیز اعتراف کرد .

سرهنگ آقازاده تصریح کرد: با این اعترافات متهم بررسی ابعاد موضوع در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد متهم زمانی که در کارخانه های دیگری در همان شهرک صنعتی مشغول به کار بوده، آلومینیم خشک ، درجه ریخته گری و … را به سرقت برده و آنها را با قیمت ناچیزی در یکی از شهرستان های شرقی استان تهران به منظور تهیه پول خرید مواد مخدر فروخته بود.

فرمانده انتظامی گرمسار با اشاره به اینکه شناسایی شکات این پرونده در دست اقدام است و متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس از تعیین وثیقه قانونی روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: ارزش اموالی که سارق قبلا به سرقت برده بود بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال برآورد شده است .

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا