علمی و پزشکی

بررسی اعتراضات ششمین انتخابات سازمان نظام پرستاری

رئیس هیأت نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری با اشاره به بررسی اعتراضات کاندیداهای ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در هیات‌های نظارت استانی و مرکزی، گفت: در دو شهر شاهد تغییراتی در انتخابات بودیم، بگونه‌ای که در یک شهر، سهمیه هیات علمی لحاظ نشده بود و در یک شهر دیگر به اشتباه به جای یک نفر، دو نفر هیات علمی معرفی شده بود که یکی از آنها حذف شد.

به گزارش دانا نیوز، دکتر علیرضا رحیم‌نیا با بیان اینکه انتخابات سازمان نظام پرستاری با استقبال گسترده متقاضیان و پرشور برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه در این دوره از انتخابات شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان بودیم که بیش از ۴۹ هزار نفر در این انتخابات مشارکت کردند.

وی افزود: برای هیات مدیره نظام پرستاری ۱۵۹ شهرستان، ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر نیز به عنوان علی البدل انتخاب شدند. در دوره قبل انتخابات سازمان نظام پرستاری، اعتبارنامه اعضای هیات مدیره به هیات‌های نظارت شهرستان‌ها تفویض شده بود که با اجماع هیات نظارت مرکزی، مقرر شد اعتبارنامه افرادی که انتخابات شده‌اند توسط هیات نظارت مرکزی، صادر شود که این کار در حال آماده سازی است و امیدواریم به زودی، اعتبارنامه‌های اعضا به دست آنها برسد.

گفتنی است ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری روز جمعه ۷ مهرماه در ۴۱۷ صندوق ثابت و ۲۳۸ صندوق سیار با مشارکت سه برابری شرکت کنندگان برگزار شد.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا