حوادث

ترافیک پرحجم در جاده‌های بازگشت از شمال کشور/ مه گرفتگی در محورهای ۲ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت از شمال کشور و محورهای منتهی به تهران خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با دانا نیوز، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور حاکی از آن است که درحال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حدفاصل ماسال تا انارک و سرودار تا بیلقان نیمه سنگین است. تردد در طول مسیر نیز پرحجم است.

وی با بیان اینکه ترافیک نیمه سنگین در آزادراه پردیس – تهران در محدوده جاجرود گزارش شده است، گفت: همچنین ترافیک پرحجم در محور رودهن – تهران در محدوده جاجرود گزارش شده است. وضعیتی مشابه در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های سه راهی چلاو، شنگلده و گزنک وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب آزادراه قزوین – رشت در  محدوده‌های رودبار و دشتگان نیمه‌سنگین است، اظهارکرد: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده دماوند نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

شیرانی ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل بهشت سکینه تا پل حصارک نیمه سنگین و در حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک پرحجم گزارش شده است. همچنین در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا پل فردیس نیز ترافیک پرحجم است.

وی ترافیک در آزادراه قم – تهران حدفاصل رشید آباد تا پل شهید کاظمی را نیز نیمه سنگین اعلام کرد و گفت:‌ ترافیک پرحجم در محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ مه گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و خراسان رضوی گزارش شده است. در این شرایط لازم است که رانندگان حتما چراغ‌های مه‌شکن خودروی خود را روشن کرده و ضمن پرهیز از رانندگی با سرعت و سبقت غیرمجاز حتما با دقت بیشتری مسیر را طی کنند. درحال حاضر در دیگر محورها و جاده‌های کشور گزارشی از پدیده‌های جوی نداشتیم.

شیرانی درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت: علاوه بر مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران – شمال که به دلیل کاهش بار ترافیکی جاده چالوس موقتا مسدود شده است، تردد از محورهای پونل – خلخال،  سروآباد – پاوه، شمشک – دیزین ،سی سخت – پادنا و گنجنامه – تویسرکان نیز تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا