ورزشی

حضور گزینه نیمکت ایران در فرانسه منتفی شد

درحالیکه دیروز رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند هروه رنار، سرمربی فعلی تیم ملی عربستان، در آستانه سفر به فرانسه برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی زنان این کشور قرار دارد امروز کورین دیاکر، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، شایعات را تکذیب کرد و گفت تا پایان جام جهانی زنان به هیچ وجه تیمش را ترک نخواهد کرد.

دیاکر با انتقاد شدیداللحن از منتقدانش گفت مدتی است هدف حملات ناجوانمردانه و بی‌رحمانه قرار دارد ولی به هیچ عنوان قصد استعفا یا جدایی نداشته و به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد. درحالیکه جام جهانی زنان تابستان آینده در استرالیا برگزار می‌شود دیاکر می‌گوید در این تورنمنت او روی نمیکت فرانسه خواهد نشست.

سرمربی تیم ملی زنان فرانسه تنش‌های اخیر در فدراسیون فوتبال فرانسه را از عوامل حملات به او اعلام کرد. دیاکر در بیانیه امروز خود گفت:” بیش از ده روز است که با حملات گسترده و ناجوانمردانه‌ای روبرو هستم که میزان خشونت و غیر صادقانه بودن این حملات واقعا تعجب‌برانگیز است. کسانی که به من حمله می‌کنند بدون هیچ تردیدی زندگی شخصی و حرفه‌ایم را زیر سوال برده‌اند آن هم چهار مانده به شروع جام جهانی”.

در آستانه جام جهانی زنان وضعیت فوتبال زنان در فرانسه به شکل عجیبی پرتنش و در هم ریخته است. علاوه بر شایعات درباره جانشینی سرمربی این تیم اخیرا کاپیتان زنان فرانسه، وندی رنار، اعلام کرد به نشانه اعتراض به وضعیت فوتبال فرانسه در جام جهانی استرالیا شرکت نخواهد کرد.

258 258

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا