برترین های کسب و کارعمومی

آموزش نصب جک درب پارکینگ

با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش تجهیزات لازم برای آسایش و آسایش انسان باید بدانید که ابزارهای مفید و کاربردی زیادی به کمک شما می آیند و کار موثر و منحصر به فردی را انجام می دهند و در همین راستا جک های پارکینگ نیز تنظیم می شوند. مطابق با این قانون استانداردهای بالایی داشته باشد. ما معتقدیم استفاده از این جک پیشرفت بسیار خوبی برای پارکینگ های پارکینگ است که می توان آن را در درب پارکینگ مراکز عمومی، مجتمع های بزرگ و حتی منازل شخصی نصب کرد تا عملکرد خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

نصب جک پارکینگی بسیاری از دردسرهای سوار و پیاده شدن را از بین برده و کار افراد را نیز آسان کرده است. این نوع جک ها بر روی درب های دوبل با ابعاد عریض و بزرگ و همچنین روی درب های تک لنگه قابل نصب می باشد که ویژگی خوب و عالی به نظر می رسد.

سیستم جک درب گاراژ که در بازار با نام های جک ریموت، جک ورودی و جک پاور نیز شناخته می شود، کاربردهای زیادی در ورودی منازل، ادارات، مشاغل و انبارها پیدا کرده است.

مجموعه پرشین دور سعی دارد مراحل نصب آسانسور پارکینگ و تمامی نکات مربوط به آن را مورد بحث قرار داده و اطلاعات مفیدی را به مخاطبین مهربان منتقل کند. اگر می خواهید در این زمینه مطلع شوید، توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

جک ریموت گیت پارکینگ در ورودی ساختمان

ریموت کنترل جک درب اتوماتیک پارکینگ در ورودی ساختمان ها

انواع درب اتوماتیک

درب های پارکینگ با توجه به عملکرد، ساختار و اجزای اصلی به چند نوع و کلاس تقسیم می شوند. دانستن این دسته به ما در انتخاب و انجام خدمات روتین کمک می کند. زیرا تمام کارهای ابتدایی باز و بسته شدن درب از پارکینگ انجام می شود. در زیر تعدادی از انواع پرطرفدار جک های پارکینگی را برای آشنایی شما با عملکرد کلی و شرایط استفاده از آن ها معرفی می کنیم:

معرفی برخی از انواع محبوب جک پارکینگ

آشنایی با انواع محبوب پارکینگ

بالابر درب الکترومکانیکی

در انواع اندازه ها و ظرفیت های رانش موجود است و می تواند صدها درب را از 100 کیلوگرم تا 500 کیلوگرم جابجا کند. ابتدا باید این سطل ها را با توجه به سن و اندازه درب خود انتخاب کنید، سپس کیفیت برند و سازنده مورد نظر خود را بررسی کنید. اندازه این نوع الکتروموتورها بین 70 تا 170 سانتی متر می باشد و برای درب هایی با نور بالا مناسب هستند. تمام ژنراتورهای الکتریکی از قطعات بزرگ و اجزای اصلی (شامل قاب (استاتور) و آرمیچر (روتور) که مهمترین آنها موتور است، تشکیل شده است.

هنگامی که یک فرمان باز یا بسته از طریق کنترل از راه دور ارسال می شود، یک ولتاژ به استاتور اعمال می شود و روتور حرکت می کند. یک چرخ دنده مارپیچ که بر روی محور دوار قرار دارد، برای حرکت دادن آن به چرخ دنده مجاور نیرو وارد می کند و حرکت این چرخ دنده، میله مارپیچ متصل شده را می چرخاند. لولاهای درها با این انتقال قدرت باز و بسته می شوند. تمام اجزاء مانند موتور، شفت و غیره داخل قاب جک ماشین الکتریکی قرار می گیرند که معمولاً در فرآیند ریخته گری از آلومینیوم سخت ساخته می شود.

در جک های الکترونیکی، فرمان حرکت و توقف به دو صورت کنترل می شود، با یک بار جریان اضافی زمانی که درب با میکروسوئیچ به انتهای حرکت خود نزدیک می شود. علاوه بر این، جک الکترونیکی دارای یک سوئیچ آزاد کننده است که در هنگام قطع برق بسیار مفید است. در این حالت کلیدهایی تعبیه شده است تا بتوانید دسته جک را رها کنید و در صورت نبود برق در را باز و بسته کنید.

پارکینگ الکترومکانیکی نصب پارکینگ

درب بازکن هیدرولیک

سیستم روغن در مورد قدرت یا جابجایی قوی ظاهر شده است. زیرا هر دو بسیار موثر هستند و مشکلات کمتری ایجاد می کنند. برای این منظور از سیستم هیدرولیک در نوعی فضای پارکینگ استفاده کردند. تراکم ناپذیری سیال یکی از ویژگی های کلیدی این سیستم ها است که یک عامل تعیین کننده برای هدایت الکتریکی است. در مورد جک های هیدرولیک هم همین اتفاق می افتد. به روغن موجود در محفظه نیرو وارد می شود که به نوبه خود نیرو را به پیستون اصلی وارد می کند.

این عمل باعث ایجاد نیروی مکانیکی جرثقیل می شود. این جرثقیل های سنگین برای گیت های سنگین تردد بسیار مناسب هستند و یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی که در اختیار شما قرار می دهند شرایط محیطی استفاده از این جرثقیل ها می باشد. به دلیل روغنی که استفاده می کنند، در محیط های سرد و برفی به خوبی کار می کنند و مشکلاتی را که سایر جک های هیدرولیک ایجاد می کنند، نمی بینیم. این پریزها مانند سایر پریزهای اتوماتیک از چند قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل: بازوهای قابل نصب روی درب، شیشه، چراغ های هشدار یا هشدار، مرکز کنترل و ریموت می باشد.

اگر درب منزل شما سنگین است و یا اگر رفت و آمد زیاد است و در جای سرد هستید بهتر است جک هیدرولیک بخرید اما اگر با جک برقی قابل انجام است هزینه بالای جک برقی را ببینید حتما این نکات را دنبال کنید

آموزش پی جک کاملا متعهد

در ابتدا بهتر است با تحلیل و نظرات خود، با نگاهی به قسمت بالای دفترچه راهنمای نصب جک پارکینگی، ممکن است کمی دچار سردرگمی شوید، پس پیشنهاد می کنیم مراقب باشید. به طور خاص در این مورد تا بتوانید جک را نصب کنید پارکینگ را به درستی بسازید. برای این کار ابتدا به قسمت های مختلف درب و گاراژ و دیواری که درب در آن نصب می شود و حلقه ها و سوراخ های اطراف درب نگاه کنید و همه آنها را کاملاً بررسی کنید.

در مرحله بعد، محل درب گاراژ و همچنین وضعیت درب و ساختار خود درب را بررسی کنید تا بتوانید قوی ترین اهرمی را که می خواهید درب را روی آن قرار دهید، تعیین کنید. در مرحله بعد به دیوار توجه کنید زیرا; پایه های عقب جک باید در موقعیت صحیح و همچنین در زاویه صحیح قرار گیرند.

در بعضی جاها بسته به موقعیت ساختمان نیاز به نقشه برداری است و برای پایه های عقب باید لولای در را در ارتفاع حدود 20 سانتی متری و 250 سانتی متری از شکاف قرار داد، بهتر است اعمال شود. راهنمای نصب پارکینگ را انجام دهید.

انتخاب مکان های مناسب برای قرار دادن ابزار جک پارکینگ

در این مرحله بهترین نوع دیسک را انتخاب می کنید. صفحه همان فلز است و صفحه ای تیره دارد و بین ستون و بتن قرار می گیرد و فشار را از ستون به بتن توزیع می کند. بهترین نوع صفحه برای این کار گوشه ای با ضخامت تقریبی می باشد. 1 سانتی متر یک طرف استاپ یا گوشه به قاب درب جوش داده می شود و طرف دیگر به دیوار کنار در وصل می شود که البته به صورت گوشه ای ساخته شده است.

قسمت پشتی پایین اهرم را متناسب با زاویه باز شدن حدود 15 سانتی متر روی صفحه پایه جوش دهید، بنابراین بهتر است قبل از جوش نهایی از جوش نقطه ای استفاده کنید و در نهایت اهرم را روی در مورد نیاز که پشت یا پشت است نصب کنید. نیز باید این کار را انجام دهد.

پایه جلویی را روی بازو قرار دهید و جک را آزاد کنید. در این مرحله جک را کاملا بسته نگه دارید و درب مورد نظر را تا حد امکان باز کنید. در این مورد، پایه جلویی باید بر روی درب نقطه جوش قرار داده شود. در این صورت در را باز و بسته کنید و کار را بررسی کنید، اگر مشکلی نداشت، بازوهای موقت را با احتیاط از روی پاها جدا کنید. و پاهای سالم را به خوبی جوش داده و ثابت کنید.

درب مکانی مناسب برای نصب سخت افزار درب است

نصب چشمک زن و سایر موارد در پارکینگ

پس از انجام تمام این مراحل، نوبت به نصب پنل فرمان، چشمک زن، چشم و سنسور می رسد.

پیشنهاد بهتر برای نصب مدار کنترل پرهیز از کابل زیاد است، سعی کنید مدار کنترل را نزدیک برق نگه دارید تا شاهد کابل های نامناسب و مزاحم نباشید. یعنی این فاصله می تواند حدود 150-160 سانتی متر باشد و البته این مدار را خیلی نزدیک به جریان برق قرار ندهید، زیرا وقتی در را باز و بسته می کنید ممکن است لمس یا سخت شود. برای دسترسی به زنجیره کنترل صورت، پس چرا باید به حفظ این اندازه توجه کنید به دقت شما بستگی دارد.

نصب فلاش باید در قسمت بالایی دیوار قرار گیرد تا راننده یا راننده در حال ورود از باز و بسته شدن در مطلع شوند و از این طریق امنیت محل نیز تامین شود. . تعمیر و نگهداری چشمی های بالابر پارکینگ باید 40 سانتی متر از سطح زمین بالاتر باشد و باید در مقابل یکدیگر قرار گیرند تا بتواند دستور باز و بسته شدن را دریافت کند.

نصب سوکت چراغ درب

جک شاتر را نصب کنید

سیم کشی جک پارکینگ

نصب جک های پارکینگ در ساختمان جدید آسان است، زیرا تمام سیم ها در آن گنجانده شده است، اما اگر می خواهید این کار را برای یک ساختمان قدیمی انجام دهید، مدار کنترل باید برای هر بازو یک عدد مشخص داشته باشد. ممکن است این رقم را برای 3 در 1.5 کابل برای فلاش و 2 x 0.75 کابل برای چشم در نظر بگیرید. در صورت عدم وجود مسیر مناسب برای سیم کشی می توانید از چهارچوب درب نیز استفاده کنید و برای جابجایی سیم داخل لوله می توانید از دریل گرد استفاده کنید تا نتیجه نهایی جذاب و تمیز باشد.

در مرحله آخر کابل مورد نظر را از یک طرف به بازو و چشم نور و از طرف دیگر به مدار کنترل وصل می کنید. البته برای اتصال و نصب صحیح پارکینگ می توانید از دفترچه راهنمای آن نیز کمک بگیرید و متوجه شوید که همه کارها را رویه ای و درست انجام می دهید.

در این مرحله به سمت درها رفته، کمی باز کنید، سپس ورودی برق را وصل کنید و تنظیمات تمام مراحل را که می تواند، زمان عملیات اسلحه، زمان بسته شدن خودکار و تفاوت باشد، به دقت بررسی کنید. هنگامی که این دو رویکرد با هم هستند باید به درستی انجام شوند و اصلاح نادرست در هر یک از موارد ذکر شده می تواند مشکلات جدی ایجاد کند، بنابراین دقت خود را در این زمینه افزایش دهید. اگر مشکلی وجود نداشت می توانید در را کاملا باز و بسته کنید و کار خود را تمام کنید.

الزامات نصب جک پارکینگی

شرایط نصب جک پارکینگی

نکات مهمی که در تهیه جای پارک باید به آن توجه کرد

اگر می خواهید جک ها کار خود را به خوبی انجام دهند و همچنین طول عمر بالایی داشته باشند باید در هنگام نصب به نکات مهمی توجه کنید. یکی از این نکات ممکن است دقت فشار وارد شده به جک باشد. اگر فشار روی جک بیشتر باشد کارایی خود را از دست داده و ممکن است دقت آن کاهش یابد. برای تنظیم این موارد باید 2 نقطه را انتخاب کنید. نقطه 1 محل نصب جک روی چهارچوب یا دیوار و نقطه 2 روی چهارچوب درب است.

یکی دیگر از مزایای جک پارکینگی وجود زبانه کلید چرخشی در محفظه موتور است که در صورت بروز مشکل برق به خوبی عمل می کند. در این حالت با چرخاندن سوئیچ به سمت بازکن گیربکس آزاد شده و درب به صورت دستی باز و بسته می شود. البته مشخص است که حرکت دستی در زمان چرخاندن سوئیچ به ترم بسته شدن مجاز نیست و این ویژگی مزیت خوب و کاربردی به نظر می رسد.

توضیحات کلی نصب جرثقیل پارکینگ

بنابراین اگر می خواهید یک مرجع کلی در مورد نصب درب پارکینگ برای درک بهتر مشکل داشته باشید.

در نصب جک پارکینگی، فونداسیون ها در اولویت نصب می شوند و این یکی از اساسی ترین مراحل است، زیرا این کار، ابتدا باید جک عقب یا عقب نصب شود، فاصله نصب آن بسیار مهم است، زیرا فاصله پارکینگ. بسیاری از خودروها کوتاه هستند فونداسیون از لولاها بر عملکرد و عملکرد آن تأثیر می گذارد و عمر مفید جک را بسیار کاهش می دهد.

بعد از نصب پایه های عقب نوبت به پایه های جلو می رسد که باید مانند پایه های عقب با دقت نصب شوند. باید تکیه گاه جلویی را روی تکیه گاه پشتی و مهره را روی جک قرار دهید تا درب مورد نظر متوقف شود. نکات مهم این مهره ها را مشخص کنید و پس از اتمام کار جک را از در خارج کرده و پایه های جلو را جوش دهید.

محفظه درب و لامپ های سیگنال باید در فاصله حداکثر 70 سانتی متری از سطح زمین، یعنی حداقل 40 و حداکثر 70 سانتی متر روبروی یکدیگر قرار گیرند. بین این دو ابزار مهم جک پارکینگی نباید مانعی ایجاد شود و در صورت قرار گرفتن دقیقا مقابل هم این مشکل به صورت خودکار حل می شود.

بعد، این یک طرح دستوری است که برای چشم های خارجی و داخلی متفاوت عمل می کند. به این ترتیب اگر مانعی در جلوی چشم داخلی در باشد، عملکرد درب متوقف می شود، اما چشمی خروجی تنها برای بستن درب اهمیت دارد و به قابلیت نصب پارکینگ مربوط می شود. جک، فقط یک جفت چشم بیرونی قابل مشاهده است.

فلاشری که برای نصب جک پارکینگی استفاده می شود نیز بسیار مهم است و یکی از مهم ترین قطعات جک است، اگر درست و صحیح نصب شود خوب خواهد بود. فاصله ایده آل از زمین 4 متر است. .

نکاتی که در نصب کنترل پنل باید به آن توجه کرد محل نصب صحیح است که دسترسی به پنل از بیرون را محدود می کند. حفاظت از داشبورد علاوه بر شرایط خارجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اتصال فرمان به سایر قطعات مورد استفاده در نصب جک پارکینگی بسیار مهم است. سعی کنید ارتفاع کنترل پنل را از سطح زمین حدود 150 سانتی متر بگیرید و به آن توجه نکنید.

سیم کشی جک درب

اندازه سیم و کابل مورد نیاز برای جای پارک

همانطور که در بالا ذکر شد، در صورت توجه به کابل های مورد نیاز برای هر دستگاه، می توانید تعداد کابل های بی مصرف را برای این منظور کاهش دهید، در صورتی که طبق موارد ذکر شده عمل کنید، در تهیه کابل و کابل موفق تر خواهید بود.

کابل مورد نیاز برای چشمی ورودی 2*0.6، چشمی خروجی 1*2*0.6، برای فلاش 2*0.75 و کابل مورد نیاز برای برق ورودی 1*2 است، در صورتی که مطابق با داده شده نیز عمل کنید. مقادیر کابل را آماده کنید، می توانید در فرآیند سیم کشی دقیق تر باشید. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که خود بروشور محصول مهم ترین و بهترین نوع راهنمایی را به شما خواهد داد.

سیم کشی عمومی جک درب پارکینگ

سیم کشی عمومی درب گاراژ

مشکلات بعد از نصب دوشاخه پارکینگ

در زیر نمونه هایی از عیوب جرثقیل پارکینگ آورده شده است که در صورت بروز مشکل می توانید آنها را شناسایی و رفع کنید. از مهمترین این مشکلات می توان به بسته شدن در، صدای جک، وزن درب و در نهایت ظاهر درب اشاره کرد که در تمامی این موارد به آن خواهیم پرداخت.

وزن درب های ورودی و خروجی

اگر احساس می کنید درب ورودی هنگام باز شدن کمی سنگین است و مثل قبل کار نمی کند، بهتر است آن را تعویض کنید، زیرا اگر این مشکل به موقع حل شود، هزینه تعمیر نیز کاهش می یابد. بنابراین هر بار که وضعیت جک را بررسی می کنید، سازنده و متخصصان را به محل مورد نظر ببرید تا قطعات و تجهیزات داخلی جک را بررسی کرده و در صورت وجود مشکل، اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهید.

برای توقف تماس بگیرید

دزدگیر مربوط به نصب آسانسور پارکینگ همان چیزی است که می تواند هنگام باز و بسته شدن در وجود داشته باشد که در صورت خشک شدن فضای داخلی و قطعات ممکن است اتفاق بیفتد و تعمیرکاران متخصص نسبت به رفع آن اقدام کنند. با شناسایی مشکل

درب گاراژ با آسانسور

نکته قابل توجه

در پایان فرآیند، طراح باید نحوه استفاده از درب با کنترل از راه دور را به مالکان توضیح دهد. البته عملکرد کلید بازکن نیز باید برای مالکان ساختمان توضیح داده شود. اگر برق ساختمان قطع می شود یا مشکلی وجود دارد که مالک می داند چگونه آن را به سرعت کار کند و مشکلات را حل کند، از این کلید استفاده کنید.

قیمت نصب آسانسور درب پارکینگ

قیمت نصب جک پارکینگی به دلیل تخصصی بودن و سختی برخی از جک ها با جک های معمولی متفاوت است. البته این تفاوت قیمت به این دلیل است که تعمیرکار برای نصب درب پارکینگ باید در تمامی مراحل نصب اعم از: سیم کشی، جوشکاری، برشکاری، سوراخکاری و راه اندازی مدار کنترل عرضی پارکینگ به صورت حرفه ای عمل کند.

منبع: زیبادر

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا