ورزشی

بزرگترین اشتباه این آقای گل اسبق لیگ ، رفتن از استقلال بود!

مهاجم سابق ایستگول باسمان تامسبی ، در پایان دوران مربیگری خود وارد زمین تمرین شد و در تیم پاس هامرسمن پاس تجربه می کند. او سالها است که با هموطن خود نوشاهری در مورد فوتبال ایران صحبت می کند.

در مورد خود و فوتبال چیست؟
من در حال حاضر در تهران هستم و شاید تمرین پاس های هامان را برای انجام 5 بازی باقیمانده در چند روز آینده آغاز کنیم ، البته اگر کرونا و مشکلات مالی این باشگاه اجازه دهند.

نظر شما در مورد احتمال ادامه لیگ برتر چیست؟
خوب ، من نمی دانم چه بگویم. تصمیم گیری در چنین شرایطی غیرممکن است. این چیزی است که هر روز می شنویم بازیکنان لیگ برتر در کرونا رنج می برند. از طرف دیگر ، تمام مشاغل موجود در کشور از سر گرفته شده است و ترافیک به یک مشکل جدید برای Trara تبدیل شده است که در مورد Corona در نظر گرفته نمی شود. با کمال تعجب ، ما نمی دانیم که آیا می توانیم امروز میزبان بازی های بعدی باشیم.

چه فکری در این باره دارید؟
من معتقدم که باید به این طریق عمل کنیم تا حقوق هر باشگاه از بین نرود. کار سختی است از یک طرف بحث های زیادی در مورد جداول وجود دارد و از طرف دیگر گروه هایی که در معرض شکست هستند مشکلات خاص خود را دارند. آیا مطابق پروتکل های بهداشتی است که سلامت بازیکنان را تضمین می کند؟ با وجود این ، برخی از گروه ها هنوز آموزش های مناسب را دنبال نمی کنند. فکر نمی کنم لیگ پایان یابد.

چه اتفاقی برای کار قهرمان می افتد؟ در این شرایط ، پرسپولیس و برخی باشگاه ها 9 قهرمان باقی مانده را رقم می زنند اما شیاطین سرخ را نیز مورد توجه قرار می دهند.
اگر بازی ها انجام نشود چگونه پرسپولیس قهرمان شد؟ با 9 تا 10 هفته باقی مانده در بازی ها و در این حالت و لیگ آزاد می شود ، کدام قهرمان است؟ کدام فنجان

آیا شما شرط آزادی را دنبال می کنید؟
بله ، اما متأسفانه خبر این باشگاه بیشتر مورد توجه ما و هواداران قرار گرفته است. حالا که آقای صدام فرا رسید ، باید منتظر بمانیم.

نتیجه؛ بهار دار تامبی به عنوان بازیکن موفقیت به عقاب آمد اما در تیم آبی ها موفق نبود زیرا او قبل و بعد از استقل موفق بود. علت چیست؟
می بینید ، من 18 یا 19 ساله بودم که به اعتکاف آمدم. از همه خجالت زده و بی احترامی کردم و نتوانستم با مربیان و بازیکنان ارتباط برقرار کنم. برای من غیرممکن بود که آن بازیکن معمولی باشم. اگرچه من هر بار که برای Eggehalem بازی می کردم توانستم در EggHoll گل بزنم ، اما این برای موفقیت و استمرار Eshewall کافی نبود. اکنون می گویم که اشتباه من ترک اتگل است و نمی توانم پیراهن آبی را بپوشم.

اما آیا شما به پیوستن به Epsiles نزدیک هستید؟
دقیقا. من مجبور شدم که وقتی آقای رویانت پیدا شد به اپوپولیس بروم ، اما این پرونده را با خود رسانه ها مطرح کردم تا از عقاب به سمت من بیایند ، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. مدتها منتظر ماندم تا آنها در طی این چند روز با من از باشگاه عقاب تماس بگیرند ، اما به نظر می رسید که دیگر راهی برای تیم محبوب من وجود ندارد. این ممکن است نقش ما باشد ، اما بعد از آن خدا را شکر می کنم که من را به عنوان بازیکن بلند مدت در لیگ ثبت کردم.

بازی های لیگ با بسته شدن خط حمله تهاجمی Esse به سطح خوبی بسته می شوند.
دیابتی ، مطهاهارا و قادی همه بازیکنانی هستند که می توانند اوضاع را تغییر دهند ، بنابراین ایتدال در وضعیت خوبی قرار دارد اما نباید از این مسئله غافل شد.

آیا واقعاً زمزمه انتقال گدی وجود دارد؟
چه کشوری؟

از هلند و قطر چه احساسی دارد؟
وقتی قادی به استگل آمد ، او جوان بود و من گفتم چون این جوان مرد شهری است ، می تواند در فوتبال برای او مشکلاتی ایجاد کند. با آماده شدن او برای رفتن به اروپا در اوج زندگی فوتبال ، میلیون ها نفر به طور ناگهانی در کنار حرفه فوتبال خود شادی خود را در فوتبال از دست می دهند. این همه به دلیل نداشتن مشاوران خوب و دلسوز اتفاق می افتد و البته گاهی اوقات دوستان بد با بازیکنان. در مورد انتقال ، بازیکن تعویض در سطح ظاهر می شود و نیازهای باشگاه باید از این انتقال محافظت شود زیرا خیر. البته ، من فراموش نمی کنم که مهدی گدی بسیار بهتر از گذشته رفتار می کند ، و قطعاً با گذشت زمان رشد می کند.

فرح مجیدین را از عملکرد اتلول چگونه ارزیابی می کنید؟
به نظر من فرهاد با آزادی نتیجه بدی نداشته است. در ابتدا من قبول نکردم که او به اگژل آمد و فکر کردم دلیل از دست دادن و ترس او این است که او زودتر سوخته بود اما خدا را شکر می کنم که تاکنون موفق شده است و امیدوارم با حمایت از مهدی شرایطی را برای موفقیت باطنی ایجاد کنیم.

اخرین حرف؟
در اسرع وقت Coronavirus را از بین می بریم و فوتبال به فرم اصلی خود باز می گردد تا هواداران بتوانند آن را ببینند.

255 41

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا