اجتماعی

اختلاف خانوادگی و انتقام‌جویی، علت حادثه پادگان باغین کرمان

دانا نیوز/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش درباره علت تیراندازی سرباز آمادگاه باغین و قتل پنج همرزمش گفت: آنچه که تا حالا به آن رسیدیم، قطعا اختلافات خانوادگی بوده که در خانواده این سرباز و انگیزه‌هایی برای انتقام جویی بوده و هیچگونه مورد خاص دیگری نیست.

امیر سرتیپ غلامعلیان شامگاه دوم بهمن ماه در گفت و گوی رسانه‌ای اظهار کرد: عصر روز گذشته، یکم بهمن ماه یکی از کارکنان وظیفه که در پست نگهبانی بوده است، وارد آسایشگاه شده و به سمت افراد داخل آسایشگاه تیراندازی می‌کند که در این تیراندازی پنج نفر از سربازان وظیفه جان خود را از دست می‌دهند. 

وی افزود: این فرد بلافاصله با دو قبضه اسلحه و تعدادی خشاب از پادگان متواری شده بود. 

غلامعلیان بیان کرد: بلافاصله در آمادگاه حضور یافتیم و با کاوشی که انجام دادیم یک قبضه اسلحه در منطقه‌ای که این فرد متواری شده بود، کشف و اطلاع رسانی به خانواده جان‌باختگان انجام شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: با ردزنی توسط سامانه‌های اطلاعاتی و امنیتی به خصوص در حفاظت اطلاعات ارتش، موفق به دستگیری این قاتل فراری در ورودی شهر زرند شدیم تا دلایل این جنایت وحشتناک مشخص شود و این ابعاد را اعلام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شایعات فضای مجازی واقعیت ندارد و آنچه که تا حالا به آن رسیدیم، قطعا اختلافات خانوادگی بوده که در خانواده این سرباز وجود داشته است. همچنین انگیزه‌هایی برای انتقام جویی و هیچگونه مورد خاص دیگری نیست.

غلامعلیان بیان کرد: هم استانی‌ها مطمئن باشند اوضاع کاملا تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام 

نشر مطالب اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر روابط بین نژادها و مبارزه با تبعیض نژادی در جوامع مختلف.
دکمه بازگشت به بالا