اقتصادی

حضور فعال شرکت‌های ایرانی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی «اربیل»

ششمین نمایشگاه بین‌المللی «آگرو پک» اربیل با مشارکت فعال ۵۲ شرکت ایرانی در حوزه‌های صنایع غذایی و صنایع وابسته آن، چاپ و بسته‌بندی از تاریخ ۲۸- ۳۰ شهریور در محل نمایشگاه بین المللی اربیل برگزار شد.

به گزارش دانا نیوز، به نقل از سرکنسولگری ایران در اربیل، در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، هند، چین، سریلانکا، امارات، عربستان، ایتالیا، فرانسه، هلند و… نیز حضور داشتند.

 در روز دوم این نمایشگاه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل با مشارکت شرکت اوژن مجری پاویون ایران نشستی را با عنوان “کنفرانس فرصت‌های تجاری ایران و اقلیم کردستان” با حضور حدود  ۱۰۰ نفر از نمایندگان شرکت‌های ایرانی و تجار و تولیدکنندگان عراقی برگزار کرد.

این نشست با حضور نصرالله رشنودی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل، خانم بیگرد طالبانی، وزیر کشاورزی و منابع آبی، آقای امید خوشناو، استاندار اربیل و فعالان بخش خصوصی از اتاق‌های بازرگانی و اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق در محل هتل «روتانا» برگزار شد.

حضور فعال شرکت‌های ایرانی در ششمین نمایشگاه بین‌المللی «اربیل»
برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی «آگرو پک» اربیل با حضور شرکت‌های ایرانی

در آغاز این نشست سرکنسول جمهوری اسلامی در اربیل، وزیر کشاورزی اقلیم کردستان عراق، استاندار اربیل و دکتر پرورش نماینده اتاق ایران ضمن ارائه سخنرانی بر توسعه روابط اقتصادی-تجاری میان دو طرف تأکید کردند.

در ادامه تجار و بازرگانان جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان در قالب نشست‌های B۲B در خصوص زمینه‌های همکاری مذاکره و تبادل نظر کردند.

 انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با ارائه تحلیل‌های دقیق و به‌روز، سعی می‌کنم به شما نکات و دیدگاه‌های مهم را ارائه دهم تا شما بتوانید از این اطلاعات بهره‌برداری کنید.
دکمه بازگشت به بالا