برترین های کسب و کارعمومی

عمده گن لاغری

بهترین گن لاغری قزن دار ساعت شنی شکمی رنگ مشکی . گن لاغری ساعت شنی عمده فروش -گن لاغری قزن دار ساعت شنی شکمی رنگ مشکی از میان همه  گن های لاغری که انواع مختلفی دارد گن لاغری قزن دار ساعت شنی ، به خاطر مدل قزندار بودنش قدرت جمع کردن بیشتری از پهلوها و شکم را دارد و به این خاطر هم به تن کردنش باعث باریک تر و خوش فرم شدن کمر .

  • ساخت:چین
  • جنس:لاتکس
  • نحوه بسته شدن:غزن
  • تعداد در کارتن: 100 عدد

می شود .این گن لاغری ساعت شنی دارای فنر می باشد و باعث می شود بدن حالت راست قامتی خود را حفظ کند,همین نکته در زیبایی اندام بسیار مهم است . همه ی بانوان دوست دارند مانند بازیگرهای مشهور با اندامی زیبا و جذاب دیده شوند . مسلما این امر تنها با ورزش و تغذیه ی مناسب امکان پذیر است . متخصصان تغذیه اصولا به کسانی که علاقه مند به داشتن اندامی زیبا هستند پیشنهاد می کنند که در کنار ورزش و یا همراه هر نوع جراحی از گن لاغری بعد از جراحی استفاده کنند . باید در زمان خرید گن لاغری حتما وسواس و دقت بخرج دهید .

زیرا امروزه بازار فروش گن ها حسابی داغ است و گن های غیر اصل به راحتی با قیمت های پایین به فروش میرسند . گن لاغری قزن دار ساعت شنی جدید ترین و پر طرفدار ترین مدل گن در بین بانوان می باشد این مدل گن زنانه برای خانم هایی که شکم های بزرگ تری دارند و یا دوست دارند شکم هایشان تخت و صاف به نظر برسد مناسب می باشد، البته استفاده مداوم از گن های نئوتکس باعث آب شدن چربی ها و فرم گرفتن عضلات شکم و پهلو بعد از لاغر شدن می شود. خرید گن لاغری ساعت شنی از سایت سبدلند به صورت عمده

گن لاغری ساعت شنی

توجه داشته باشید که گن ساعت شنی ۶ قزنه تاپی اصل از الیاف ۱۰۰ درصد لاتکس طبیعی ساخته شده است که این نوع الیاف باعث تسریع عمل سوخت ساز و تعرق بالای بدن می شود. همچنین پارچه های از جنس لاتکس که بیشتر در پوشاک مناسب ورزش و گن بکار می رود دارای پوششی نرم و لطیف هستند که مانع از ایجاد حساسیت برای پوست می باشد . گن لاغری ساعت شنی اصل در میان الیاف لاتکس خود دارای فنرهای باریک عمودی می باشد که این مدل فنر ، به فرم دهی بهتر کمک می کند و همچنین مانع از جمع شدن و سر خوردن گن می شود.

گن لاغری ساعت شنی در سایت دیجی کالا با قیمت بسیار بالا معادل 983000 تومان به فروش می رسد. کمری باریک مانند ساعت شنی متناسب‌ترین و جذاب‌ترین شکلی است که یک زن می‌تواند داشته باشد. بسیاری از خانم ها با انجام تمرینات ورزشی و پوشیدن گن ساعت شنی جلیقه ای می خواهند کمر خود را به این شکل در آورند. استفاده از گن ساعت شنی با فشار دادن کمر و برجسته کردن انحنای باسن و سینه به شکل گرفتن این مدل کمک می کند. اگر به درستی از این گن استفاده کنید، طی چند هفته نتیجه را خواهید دید، دقیقا همان چیزی که از ابتدا انتظار داشتید.

برخلاف دیدگاه بیشتر افراد که عقیده دارند استفاده از گن باعث کاهش وزن می شود، پوشیدن گن فقط مقدار غذایی که می خورید را محدود می کند و استفاده از آن هیچ چربی را در بدن شما نمی سوزاند. با پوشیدن مداوم آن، متوجه خواهید شد که مصرف غذا بصورت چشمگیری کاهش پیدا می کند. با این حال، در نظر داشته باشید که استفاده از گن به تنهایی نمی تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. آنها فقط مقدار غذایی که می خورید را محدود می کنند و هیچ چربی را در بدن شما نمی سوزانند.

بدلیل استفاده از آتل (فنر) در بیشتر انواع گن ها، در حالت ایستاده یا نشسته حالت مناسب کمر و بدن شما را حفظ می کند. به همین دلیل با تغییر وضعیت و خوش فرم کردن بدن، اعتماد به نفس شما را بیش از پیش افزایش می‌دهد. در نتیجه، بسیاری از خانم‌ها ادعا می‌کنند که با مشاهده تغییرات در شکل کمر خود پس از استفاده از گن، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنند. در حالی که استفاده از گن فوایدی دارد، اما آنها عوارض جانبی نیز دارند. بسیاری از کارشناسان استفاده از گن ساعت شنی ۹ فنره را مورد انتقاد قرار می دهند و بر این باور هستند که بیشتر از اینکه مفید باشند ضرر دارند. در ادامه به این عوارض اشاره می کنیم:

با پوشیدن لباسی که به دور بدن شما بسته می شود احتمالا احساس ناخوشایندی دارید. اگر از گن می خواهید استفاده کنید حتما طوری آن را ببندید که در آن راحت باشید، نه زیاد محکم و نه زیاد شل، زیرا اگر بیش از حد محکم ببندید، مشکلات زیادی می تواند ایجاد کند و اگر شل باشد نیز اثری ندارد. در زمان استفاده، مراقب علائمی مانند کبودی، مشکل تنفسی، افت فشار و محدودیت در حرکات عادی باشید. اگر هر کدام از علائمی که گفته شد را تجربه کردید، پس گن را بیش از حد سفت کرده اید.

اگر در زمان صرف غذا، از گن استفاده می کنید، نه تنها هضم صحیح غذا را مختل می کند، بلکه ممکن است باعث رفلاکس اسید معده نیز شود. در داخل شکم شما عضو هایی مانند روده، مری و معده وجود دارند. وقتی برای کاهش سایز دور کمر از گن استفاده می کنید، فشار زیادی بر این اندام ها وارد می کند. بهترین راه برای جلوگیری از بروز این مشکل این است که گن را در زمان صرف غذا بردارید یا آن را آزادتر ببندید.

همه کسانی که از گن استفاده می کنند می خواهند که به سرعت به نتیجه برسند و بدنی ایده آل داشته باشند. این را در خاطر داشته باشید که فرآیند استفاده از گن باید بصورت تدریجی و آهسته باشد. به این صورت که مدت زمان پوشیدن آن را روز به روز افزایش دهید، پس اعتدال و تعادل در استفاده از گن ضروری است. نکته مهم و حیاتی این است که اگر به طور منظم و برای مدت طولانی می خواهید از گن استفاده کنید، می تواند باعث ضعف عضلانی در ناحیه شکم و کمر شود و حتی ممکن است منجر به آتروفی عضلانی (عضلات کوچک‌تر از حد طبیعی) و همچنین منجر به بسیاری از عوارض دیگر شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا