ورزشی

واکنش رسانه‌های عربستان به توقف الهلال/ خط و نشان برای بازی برگشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال الهلال در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته میزبان تیم اوراواردز ژاپن بود که این بازی با تساوی ۱ – ۱ تمام شد. الهلال ابتدا در دقیقه ۱۳ این مسابقه توسط «سالم الدوساری» به برتری دست یافت اما در دقیقه ۵۳ «کوروکی» کار را به تساوی کشاند. ضمن اینکه سالم الدوساری در دقیقه ۸۶ از زمین اخراج شد تا الهلال هفته آینده کار سختی در بازی برگشت داشته باشد.

«رامون دیاز» سرمربی آرژانتینی الهلال در پایان این مسابقه گفت: در نیمه اول همانطور که لازم بود حریف را تحت فشار قرار دادیم اما در نیمه دوم اشتباه کردیم که باعث گلزنی اوراوا شد. دیدارهای فینال همیشه سخت است. ما رفت و برگشت بازی می‌کنیم. الهلال عادت دارد شرایط سختی را که پیش رو دارد پشت سر بگذارد.

به گزارش سایت «کوره» دیاز افزود: با تمام توان کار می‌کنیم تا تیم را قبل از بازی برگشت آماده کنیم. همانطور که همه متوجه شدند تیم ما بهترین تیم زمین بود به جز اشتباهی که مرتکب شدیم. عجله برای پایان دادن به برخی موقعیت‌ها باعث شد گل دوم را به ثمر نرسانیم.

همچنین «ماچی اسکورژا» سرمربی اوراواردزبا بیان اینکه تیمش بازی سختی را مقابل الهلال پشت سر گذاشته است، به گل نخست تیم میزبان اشاره کرد و گفت: انتظار داشتم چنین سناریویی در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی رخ دهد. در بازی برگشت هدف ما فشار بیشتری خواهد بود. در آن بازی هدفمان پیروزی و مبارزه برای عنوان قهرمانی است.

روزنامه‌های عربستان هم به اشکال مختلف به بازتاب این بازی پرداخته‌اند و موضعگیری‌های متفاوتی نسبت به نتیجه بازی رفته داشته‌اند.

روزنامه الشرق الاوسط نگران است که کابوس سال ۲۰۱۷ برای تیم الهلال تکرار بشود. این روزنامه همچنین به اشتباه کشنده «البلیهی» پرداخته که برای الهلال گران تمام شد.

واکنش رسانه‌های عربستان به توقف الهلال/ خط و نشان برای بازی برگشت

روزنامه الاقتصادیه تلاش کرده نگاه امیدوارکننده ای به دیدار برگشت داشته باشد. الاقتصادیه از تیتر «یک نیمه باقی مانده است» استفاده کرده که اشاره به بازی برگشت در ژاپن دارد.

واکنش رسانه‌های عربستان به توقف الهلال/ خط و نشان برای بازی برگشت

روزنامه الریاضیه تصویری از دلداری بازیکنان الهلال را روی جلد برده و برای بازی برگشت خط و نشان کشیده است: «وعده در سایتاما». الریاضیه همچنین در گزارش‌های دیگر تساوی الهلال را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده است.

واکنش رسانه‌های عربستان به توقف الهلال/ خط و نشان برای بازی برگشت

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا