عمومی

۸۹ غرفه رایگان در نمایشگاه بهاره بوشهر واگذار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی باستین در حاشیه برگزاری نمایشگاه بهاره در بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: نمایشگاه بهاره یا عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر از ۱۶ اسفند ماه شروع شده و تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در سه سالن و ۳۶۹ غرفه در حال فروش مستقیم کالا هستند.

باستین اضافه کرد: این نمایشگاه شامل بخش‌های آجیل و خشکبار، بخش‌های مربوط به خوار و بار و محصولات سلولزی و کفش، پوشاک و لباس می‌شود.

حضور تولیدکنندگان و فروشندگان عمده

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این نمایشگاه برای اولین بار با متولی‌کری و مجری‌گری اتاق اصناف شکل گرفته است.

باستین افزود: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه حضور تولیدکنندگان و فروشندگان عمده و شرکت‌های پخش اصلی است.

وی تصریح کرد: از ۳۶۹ غرفه نمایشگاه بهاره، ۸۹ غرفه به صورت رایگان در اختیار زنان سرپرست خانوار، عفاف و حجاب و شرکت‌های پخش قرار گرفته است.

حذف واسطه‌ها

باستین اضافه کرد: سعی شده با بنک‌داران، واحدهای تولیدی و فروشگاه‌های عمده، واسطه‌ها حذف شوند و کالاها با تخفیف ویژه به مردم عرضه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: اغلب رؤسای صنوف استان بوشهر در این نمایشگاه حضور دارند که در صورتی ابهام یا شکایتی از طرف مردم باشد رسیدگی کنند.

باستین گفت: امیدواریم این نمایشگاه بتوانند رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد و امید است این الگو که اتاق اصناف با حذف واسطه‌ها به عرضه کالا می‌پردازد در سایر شهرستان‌های استان نیز پیاده سازی کنیم و در آینده نیز در مجدد این نمایشگاه را در بوشهر داشته باشیم.

ارائه تخفیف ویژه

وی تصریح کرد: به صورت ویژه از سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف و بسیج اصناف و همه عوامل برگزار کننده نمایشگاه سپاسگزارم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: نرخ گذاری کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود با حساسیت و دقت ویژه‌ای انجام شده است و تلاش شده نسبت به بازار تخفیف‌ها ویژه‌ای لحاظ شود.

باستین خاطرنشان کرد: هدف عمده ما در این نمایشگاه این بوده که به صورت مستقیم هم عرضه کالا صورت گیرد و هم قیمت نسبت به قسمت کف بازار ارزاننتر باشد.

دکمه بازگشت به بالا