برترین های کسب و کارعمومی

فیلم ملاقات خصوصی کی میاد بیرون

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

لینک های دانلود به محض انتشار در شبکه نمایش خانگی قرار می گیرد.

توضیحات فیلم

فیلم “ملاقات خصوصی” به کارگردانی امید شمس در ژانر عاشقانه و درام، در سال 1400 در ایران تولید شده است. فیلمنامه این اثر به صورت مشترک توسط امید شمس و علی سرآهنگ نگارش شده و تهیه‌کنندگی آن را امیر بنان بر عهده داشته است. “ملاقات خصوصی” که اولین تجربه کارگردانی امید شمس محسوب می‌شود، یکی از جذاب‌ترین فیلم‌های حاضر در جشنواره‌ها است. شمس که پیش‌تر در زمینه ساخت فیلم‌های کوتاه فعالیت داشته و در جشنواره‌های داخلی و خارجی موفقیت‌هایی کسب کرده است. با ملاقات خصوصی با فیلم اسکای همراه باشید.

داستان فیلم ملاقات خصوصی

پروانه در یک محلهٔ حومهٔ شهر تهران، صاحب یک عطاری است و خانوادهٔ ضعیفی دارد. پدرش به دلیل دزدی از همسایه، به زندان افتاده است و برادرش ایمان، که در گذشته در مسابقات مردان آهنین حضور داشته، نیز به خاطر همدستی با پدرش، تحت تعقیب قرار دارد. فرهاد، که هم‌بندی پدرش است، از طریق پروانه، برای کمک به کارهای پدرش، با او در ارتباط است. (در صورت علاقمندی، پیشنهاد دارم و را نیز تماشا کنید)

بازیگران فیلم:

در این فیلم بازیگرانی همچون پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان، ریما رامین‌فر، سیاوش چفیلم ملاقات خصوصی یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایران است که در زمستان 1401 منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم سینمایی ملاقات خصوصی همراه ما بمانید.

ملاقات خصوصی اثری ایرانی به کارگردانی امید شمس است. فیلمنامه این اثر نیز به قلم امید شمس با همکاری بهمن ارک و علی سرآهنگ نوشته شده است. همچنین امیر بنان تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی را برعهده داشته است. ژانر فیلم ملاقات خصوصی درام و است و در آن بازیگران معروف ایرانی چون ، هوتن شکیبا، رویا تیموریان و ریما رامین‌فر به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدت زمان فیلم ملاقات خصوصی 120 دقیقه است. در این مقاله از به معرفی فیلم سینمایی ملاقات خصوصی می‌پردازیم و این اثر ایرانی را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطلب:

تاریخ اکران فیلم ملاقات خصوصی

ملاقات خصوصی ابتدا در بهمن سال 1400 در چهلمین جشنواره فجر به نمایش گذاشته شد و در آنجا نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم اول و جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای پیام احمدی نیا شد. فیلم سینمایی ملاقات خصوصی پس از یکسال در تاریخ 14 دی 1401 در سینماهای سراسر ایران اکران شد.

داستان فیلم ملاقات خصوصی

در خلاصه فیلم ملاقات خصوصی آمده که این اثر سینمایی درباره دختری به نام پروانه است که پدرش به زندان افتاده و برادرش ایمان، که قبلا یکی از بهترین شرکت‌کننده‌های مسابقات مردان آهنین بوده، اکنون بدهکار شده و فراری است. پروانه به کار در عطاری پدرش مشغول است و مخفیانه با پدرش در زندان در ارتباط است و این ارتباط پنهانی از طریق تلفن همراه فرهاد، یکی از هم‌بندان پدر پروانه، صورت می‌گیرد. فرهاد و پروانه نیز هر از گاهی به خاطر برخی مسائل با هم صحبت می‌کنند و این گفتگوهای کوتاه باعث می‌شود که فرهاد عاشق پروانه شود و از او بخواهد تا به ملاقات فرهاد برود اما…

بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

در فیلم ایرانی ملاقات خصوصی بازیگران مشهور و شناخته‌ شده‌ای به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش با هنرپیشه ‌‌های فیلم ملاقات خصوصی آشنا شده و آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

پریناز ایزدیار در نقش پروانه

پریناز ایزدیار بازیگر و صداپیشه ایرانی متولد 8 شهریور 1364 است. او برای ایفای نقش در عاشقانه و اجتماعی زمانه اثر حسن فتحی و محصول سال 1391، به شهرت رسید. ایزدیار بازیگری را با در فیلم یک مرد، یک شهر محصول سال 1386 آغاز کرد. او همچنین در نقش سمیه در فیلم مشهور ابد و یک روز محصول سال 1394 بازی کرده است.

آثار دیگر او عبارتند از: فیلم درام مغز استخوان محصول سال 1398، فیلم درام و اجتماعی سه کام حبس محصول سال 1398، اجتماعی متری شیش و نیم محصول سال 1397، فیلم مقیمان ناکجا محصول سال 1396، فیلم تابستان داغ محصول سال 1395، فیلم یک روز به خصوص محصول سال 1394، فیلم کمدی ورود آقایان ممنوع محصول سال 1390، سریال تاریخی جیران محصول سال 1400، سریال درام، جنایی و عاشقانه شهرزاد محصول سال 1394 تا 1396 و سریال ماورایی پنج کیلومتر تا بهشت محصول سال 1390.

هوتن شکیبا در نقش فرهاد

هوتن شکیبا بازیگر ایرانی متولد 24 خرداد 1363 است. او به خاطر بازی در سریال کمدی اجتماعی لیسانسه‌ها محصول سال 1395 تا 1398 شناخته شده است. هوتن شکیبا همچنین برای ایفای نقش عبدالحمید ریگی در فیلم شبی که ماه کامل شد محصول سال 1397، برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

آثار دیگر هوتن شکیبا عبارتند از: فیلم تی تی محصول سال 1399، فیلم ابلق محصول سال 1399، فیلم عامه پسند محصول سال 1398، فیلم هلن محصول سال 1394، فیلم کمدی طبقه هساث (حساس) محصول سال 1392، فیلم شب، بیرون محصول سال 1392، سریال مهمونی محصول سال 1400 و ، سریال عاشقانه و اجتماعی رهایم کن محصول سال 1401 و سریال ابله محصول سال 1393.

رویا تیموریان در نقش رضوانه

دلارا رویا تیموریان بازیگر ایرانی متولد 27 اسفند 1337 است. او برای بازی در فیلم مرد بارانی محصول سال 1378، فیلم گوشواره محصول سال 1385 و فیلم شیفتگی محصول سال 1392 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر شده است.

از دیگر آثار رویا تیموریان می‌توان به فیلم کت چرمی محصول سال 1401، سریال درام و بی گناه محصول سال 1401، سریال تاریخی جیران محصول سال 1400، فیلم شادروان محصول سال 1400، فیلم خداحافظ دختر شیرازی محصول سال 1397، فیلم مستند و من ناصر حجازی هستم… محصول سال 1394، فیلم چه خوبه که برگشتی محصول سال 1391، سریال کمدی و خانوادگی دیوار به دیوار محصول سال 1396 و 1397 و سریال شمس‌العماره محصول سال 1388 اشاره کرد.

ریما رامین فر در نقش فریبا

ریما رامین‌‌فر بازیگر و نویسنده ایرانی متولد 5 فروردین 1349 است. او بازی بر روی صحنه تئاتر را با نمایش شب بخیر مادر در سال 1376 آغاز کرد و در سال 1379 با بازی در فیلم کمدی نان و عشق و موتور 1000 محصول سال 1380، پا به عرصه سینما گذاشت. او همچنین برای ایفای نقش در فیلم یه حبه قند محصول سال 1389 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فجر شد. رامین‌فر از سال 1389 تا 1399 در سریال محبوب کمدی و اجتماعی پایتخت بازی کرد و برای آن برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر زن کمدی شد.

فیلم ویلای ساحلی محصول سال 1401، فیلم کمدی زیر نظر محصول سال 1397، فیلم چهل و هفت محصول سال 1396، فیلم و دیوانه محصول سال 1395، فیلم درام و ابد و یک روز محصول سال 1394، فیلم مرگ ماهی محصول سال 1393، فیلم سیزده محصول سال 1391، فیلم قصه‌ها محصول سال 1390، فیلم شیرین محصول سال 1387 و فیلم رفیق بد محصول سال 1386 از دیگر آثار ریما رامین‌فر هستند.

سایر بازیگران سینمایی ملاقات خصوصی عبارتند از:

  • سیاوش چراغی‌پور در نقش ایرج
  • شیرین آقارضاکاشی در نقش مادر فرهاد
  • نادر فلاح در نقش قادر
  • پیام احمدی نیا در نقش کامران
  • حسین پارسایی در نقش قاضی
  • جواد قامتی در نقش محرم
  • ایمان شمس در نقش ایمان
  • امیرحسین بیات در نقش سپهر

بررسی فیلم ملاقات خصوصی

فیلم ملاقات خصوصی در سینما با وجود شرایطی سختی که در زمان اکران داشت، عملکردی مناسب داشت و با فروش بیش از 23 میلیارد تومان، پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سال 1401 و پرفروش‌ترین فیلم جشنواره فجر در میان 22 عنوان دیگر این جشنواره شد. نمرات فیلم ملاقات خصوصی نیز قابل قبول بوده و نظر درباره این اثر مثبت است. فیلم سینمایی ملاقات خصوصی و فیلم نگهبان شب در ماهنامه سینمایی فیلم امروز، به عنوان فیلم برگزیده نویسندگان و منتقدان انتخاب شدند. این فیلم همچنین برنده جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش اول زن در انجمن منتقدان فارسی زبان و برنده بهترین فیلم در هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر شد.

کلام آخر

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی فیلم ایرانی ملاقات خصوصی پرداختیم. این فیلم سینمایی در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده و از حضور بازیگران مشهوری چون پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان و ریما رامین‌فر بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تیزر فیلم سینمایی ملاقات خصوصی را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و  دانلود سریال و دانلود سریال ایرانی و دانلود سریال خارجی را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این فیلم چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

راغی‌پور، نادر فلاح، جواد قامتی، ایمان شمس و امیر حسین بیات به هنرنمایی پرداخته‌اند. لینک های بزودی در همین صفحه از فیلم اسکای منتشر می شود.

 

دکمه بازگشت به بالا