ورزشی

پای حوادث آبان به پرونده سعید ملایی باز شد

                                                                                                                                                                                                            پرونده سعید ملا در آبان ماه باز شد

طبق این گزارش شفافوی گفت: “در چند روز گذشته به دنبال وقایع سپتامبر گذشته و تعلیق جودو اتفاقاتی رخ داده است ، که به وضوح نشان می دهد که این صحنه از داخل و خانواده بزرگ جودو و خانواده های ورزشی طراحی و اجرا شده است.” آنها جریان دارند.

وی گفت: “تعلیق جودوی ایران غیرقابل توجیه است. ما در وهله اول علیه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دادخواست تشکیل دادیم.”

میرساملی افزود: فدراسیون جهانی شرط تعلیق را تعیین کرده است که این خط قرمز سیستم است و اجازه انجام این کار را ندارند زیرا تعلیق جودو ایران به دلیل ادعاهای دروغین ورزشکاران و حمایت فدراسیون جهانی بود. بر این اساس ، دو پرونده را باز کردیم ، یکی در برابر رأی موقت و دیگری مخالف رأی ، که در نهایت تثبیت شد.

سرانجام ، رئیس فدراسیون جودو گفت: “ما یک کار بسیار دشوار پیش روی ما در دادگاه CAS داریم. فدراسیون جهانی با تمام توان 15 شاهد را تولید کرده است و متأسفانه سه ایرانی در بین آنها هستند. تا هفته گذشته موضوع را یک بازی در نظر گرفتم ، اما با ارسال لایحه جدید مشخص شد که وکلای فدراسیون جهانی در امور داخلی کشور ما دخالت می کنند. من مجاز به تفصیل نیستم ، اما وقتی موضوع هایی مانند نوامبر یا موارد مشابه در 40 سال گذشته مطرح می شود که هیچ ارتباطی با این پرونده در لوایح ارائه شده ندارند ، نشان می دهد که آنها لزوما فقط به دنبال جودو نیستند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا