ورزشی

عکس| سامان قدوس لیگ جزیره را خیره کرد!

سامان قدوس که پس از سه سال حضور در برنتفورد رفت و برگشت عجیبی به این تیم داشت و قراردادش را دیرتر از همه بازیکنان این تیم تمدید کرد، در چهار دیدار اخیرشان سه بار در لیگ جزیره و یک مرتبه در جام اتحادیه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت که امروز هم این اتفاق برای او افتاد ولی توانست در مدت زمان کم شایستگی‌هایش را به بهترین شکل نشان بدهد.

تیم فوتبال برنتفورد از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی خود یکی از دیدارهای هفته نُهم لیگ برتر انگلیس را مقابل برنلی آغاز کرد که سامان قدوس مثل مسابقات قبل در ترکیب اولیه حضور نداشت و کار را از روی نیمکت آغاز می‌کرد.

1942802

برنتفورد که در 6 مسابقه رسمی اخیرش شرایط بدی پشت سر گذاشته و دو تساوی و چهار شکست داشت، امروز به دنبال کسب پیروزی برابر تیم پایین جدولی برنلی بود تا در حضور 17250 تماشاگر حاضر در ورزشگاه بتواند از بحران خارج شود و به برتری برسد که توانست این کار را با درخشش سامان قدوس انجام بدهد.

سامان قدوس که فصل قبل در 15 بازی و حضور تعویضی موفق به گلزنی یا پاس گل نشده و آخرین گل خود با پیراهن برنتفورد در لیگ جزیره را در هفته دهم فصل 22-2021 با یک ضربه قیچی استثنایی به ثمر رسانده بود، امروز هم دوباره توانست یک گل دیدنی وارد دروازه برنلی کند.

1942804

این ملی‌پوش ایرانی که روز هشتم آبان 1400 آخرین گل خود برای برنتفورد را در حضور تعویضی و با ضربه قیچی آکروباتیک و استثنایی در جریان شکست سه بر یک مقابل برنلی به ثمر رسانده بود، امروز هم دوباره توانست برابر همین تیم یک گل فوق‌العاده دیگر بزند و حریف مورد علاقه‌اش در لیگ جزیره را مشخص کند!

سامان قدوس که پس از انجام دو بازی و قهرمانی همراه تیم ملی در تورنمنت اردن به اردوی برنتفورد بازگشته و از دقیقه 84 به ترکیب تیمش در دیدار امروز برابر برنلی اضافه شده بود، در دقیقه 87 روی ارسال هم‌تیمی‌اش از جناح چپ و دفع ناقص توسط مدافع حریف، توپ را به خوبی در پشت محوطه جریمه کنترل کرد و با شوت روی پای مهار نشدنی به گوشه دروازه، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

1942805

هافبک ایرانی برنتفورد که طی سه فصل اخیر در 35 بازی برای این تیم در لیگ برتر انگلیس فقط یک گل مقابل برنلی به ثمر رسانده بود، امروز دوباره توانست این کار را برابر همین تیم انجام بدهد و اتفاق جالبی رقم بزند.

تیم فوتبال برنتفورد در روز گلزنی سامان قدوس موفق به کسب پیروزی 3 بر صفر خانگی مقابل برنلی شد تا ۱۰ امتیازی شود و به رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کند.

1942806
1942807

257 251

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا