برترین های کسب و کارعمومی

خرید انواع روشویی چینی کرد به قیمت روز

برای خرید ظروف چینی و سرویس بهداشتی باید دقت کنید و از محصولات برندهای معتبر مانند کرد چین استفاده کنید، با استفاده از اطلاعات کارشناس فروش نمایندگی کرد چین به معرفی محصولات سرویس بهداشتی آن می پردازیم.

سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین عناصر یک دکوراسیون داخلی به حساب می آید که شاید بتوان قسمت روشویی را مهمتر و از طرفی گرانتر از سایر قسمتها دانست و برای خرید ظروف چینی و روشویی، باید دقت لازم را بکار برد و محصولات برند را انتخاب کرد. او از یک کرد اصیل چینی استفاده کرد.

روشویی هایی که در سال های نه چندان دور مورد استفاده قرار می گرفتند معمولاً متریال و مدل های مشابهی داشتند و تفاوت چندانی با هم نداشتند، اما در سال های اخیر روشویی ها در مواد و طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و متنوع تولید می شوند و در نتیجه خریدار یک انتخاب بسیار بالا در این زمینه

به طور کلی امروزه روشویی ها در 2 طرح کلی پایه دار و بدون پایه (دیواری) و البته در طرح ها و متریال های مختلف تولید می شوند.

روشویی های پایه ای همانطور که از نامشان پیداست به وسیله پایه روی زمین نصب می شوند و مطمئنا فضای بیشتری را نسبت به مدل مقابل خود اشغال می کنند اما روشویی های استند یا دیواری مستقیما روی دیوار نصب می شوند، پایه روی زمین ندارند. و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

راهنمای خرید روشویی های چینی کرد معرفی انواع محصولات چینی 

انواع روشویی بر پایه چینی

روشویی پایه چینی

این نوع روشویی ها از گذشته در سرویس های بهداشتی استفاده می شدند و همه ما با آن ها آشنایی داریم. با استفاده از اطلاعات کارشناس فروش نمایندگی کرد چین به معرفی محصولات سرویس بهداشتی آن می پردازیم. 

یکی از بهترین مزایای این نوع روشویی قیمت بسیار مناسب و نظافت آسان آن است، اما از سوی دیگر تنوع کم در طرح و رنگ و نداشتن پیشخوان و مکانی برای نگهداری لوازم بهداشتی را می توان از معایب آن دانست. این نوع غرور

روشویی پایه سنگی

در سال های اخیر استفاده از سنگ در اجرای دکوراسیون داخلی مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی بسیار رایج شده است.

سنگ های مورد استفاده در تولید روشویی انواع مختلفی دارند اما سنگ مرمر در این زمینه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله مزایای این نوع سنگ مقاومت بالا در برابر ضربه، عدم تغییر رنگ در طول زمان و سهولت در نظافت است، اما تنوع کم در طرح و رنگ و وزن زیاد آنها نیز از معایب آن می باشد.

 روشویی با پایه کابینت

این نوع روشویی به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ، لوکس بودن و مدرن بودن و همچنین داشتن پیشخوان و کمد برای نگهداری لوازم بهداشتی و … در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

 کابینت این نوع روشویی روی زمین قرار می گیرد و تمامی لوله ها و اتصالات روشویی از طریق آن از دید مخفی می باشد.

جنس کابینت روشویی به دلیل تماس مستقیم با آب باید ضد آب باشد اما کاسه روشویی سنگی یا چینی در نظر گرفته می شود.

از معایب این نوع روشویی می توان به استحکام کم آن در برابر ضربه و اجسام نوک تیز اشاره کرد.

انواع روشویی بدون پایه یا دیواری

روشویی های دیواری مانند روشویی های پایه دار در سه نوع چینی، سنگی و کابینتی تولید می شوند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

روشویی چینی بدون پایه

این نوع روشویی همانند نوع پایه خود دارای مزایا و معایبی است با این تفاوت که تنوع طرح و رنگ بسیار بیشتر است.

نام دیگر دستشویی دیواری چینی، روشویی نیمه پایه است که بیشتر در مکان های عمومی مانند بیمارستان ها استفاده می شود.

 ارتفاع پایه این روشویی نصف ارتفاع پایه کامل است و تمامی لوله ها و اتصالات را می پوشاند.

روشویی بدون پایه سنگ

سنگین بودن این نوع روشویی یکی از معایب آن است، درست مانند روشویی پایه ای، برای جلوگیری از بروز مشکل به دلیل وزن، باید از لوله ها و اتصالات محکم برای نصب این روشویی استفاده کرد.

روشویی بدون پایه کابینت

مزایای روشویی چینی کرد فروشگاه رضایی همانند مدل پایه است و تنها تفاوت آن در این است که کابینت این روشویی بدون پایه روی زمین و با فاصله از کف روی دیوار نصب می شود که تمیز شدن آسان را ایجاد می کند.

پس از آشنایی مختصر با انواع روشویی در ادامه مطلب قصد داریم توضیحاتی در مورد روشویی های چینی کرد، مواد و انواع آنها و برندهای روشویی روشویی کردی را برای شما دوستان عزیز ارائه دهیم. با ما بمان.

روشویی چینی کرد و جدیدترین انواع آن

چینی یکی از قدیمی ترین موادی است که از گذشته های دور مورد استفاده بشر بوده است و چینی بهداشتی که برای ساخت وسایلی مانند روشویی از آن استفاده می شود، ماده ای سخت و مستحکم است که لایه ای از لعاب روی آن قرار دارد.

امروزه با تلفیق صنعت و هنر توانسته اند روشویی های چینی بسیار لوکس و شیک را روانه بازار کنند و طرفداران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب کنند.

 به طور کلی روشویی های چینی یکی از متداول ترین و پرکاربردترین روشویی ها در سرویس های بهداشتی به خصوص مکان های عمومی هستند و همانطور که گفته شد گزینه ای مقرون به صرفه با قابلیت نظافت بسیار آسان هستند.

 یکی از جدیدترین و به روزترین روشویی های چینی مدل های چینی در طرح ها و رنگ های متنوع می باشد که خاصیت ضدآب و آنتی باکتریال بالایی دارند و در نتیجه قیمت خرید آنها بسیار بالاتر می باشد. برای خرید محصولات چینی کردی در فروشگاه رضایی می توانید به سایت آنها مراجعه کرده و از بین محصولات موجود انتخاب کنید.

برخی از جدیدترین روشویی های چینی روشویی با اشکال هندسی مختلف مانند مثلث، مستطیل، اشکال هندسی خاص و منحنی و شیب دار هستند که قیمت بالاتری نیز نسبت به نوع ساده دارند و مناسب خانه هایی هستند که به صورت مدرن ساخته می شوند. یا سبک مینیمال ، می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

کارخانه چینی کرد

کارخانه چینی کرد در سال 1362 در شهر فرامان کرمانشاه تاسیس شد و یکی از مدرن ترین و مجهزترین کارخانه های چینی بهداشتی ایران به شمار می رود.

این کارخانه با توجه به تولید سالانه بیش از 650000 قطعه چینی بهداشتی بزرگترین کارخانه در این زمینه بوده و نقش بسیار مهمی در تولید قطعات مختلف و صنعت چینی بهداشتی کشور ایفا می کند.

از آنجایی که این کارخانه از ماهرترین متخصصان و به روزترین تجهیزات برای تولید محصولات خود استفاده می کند، توانسته است محصولات بسیار باکیفیت و متنوع در طرح و رنگ و مناسب را به بازار عرضه کند. نیازهای دنیا در اختیار گرفتن بازارهای خارجی در خاورمیانه و برخی کشورهای اروپایی و شمال آفریقا.

بنابراین با توجه به تمامی مطالب بیان شده از ابتدای مقاله تا کنون می توان نتیجه گرفت که اگر قصد خرید روشویی را دارید، روشویی چینی مخصوصا روشویی چینی کرد فروشگاه رضایی را البته با در نظر گرفتن نیاز و موقعیت مکانی خود خریداری کنید. می تواند یک گزینه برای شما بسیار مناسب و بی خطر است.

در صورت تمایل می توانید با ثبت سفارش و خرید محصول مورد نظر خود، محصولات چینی کرد را به صورت آنلاین و در فروشگاه رضایی https://rezaeigroup.ir/ مشاهده نمایید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا