ورزشی

از درخواست برای محرومیت یک‌ساله گل‌محمدی تا تقلب نکونام از کی‌روش!

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس روز جمعه به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

این دیدار حواشی زیادی را هم به دنبال داشت و اعضای هر دو تیم پس از بازی به شدت نسبت به رفتار تیم مقابل معترض بودند. موضوعی که در مصاحبه‌های پس از بازی هم مشخص بود و دو طرف صحبت‌های تندی را علیه یکدیگر مطرح کردند.

از شما کاربران دانا نیوز خواسته بودیم تا نظر خود را در خصوص اتفاقات این بازی بنویسید. در ادامه بخشی از این نظرات آمده است:

  • یحیی باخته اونم بدون خلق حتی یک موقعیت گل! داور هم براش پنالتی معیشتی نگرفته،قاطی کرده همه شدن لجن.
  • حق پرسپولیس تضییع شد. چطور دو تا پنالتی الکی واس استقلال مقابل تراکتور توی جام حذفی گرفتن ولی توی لیگ حق مسلم پرسپولیس رو نمیدن بهش؟!

  • به نظرمن کمیته اخلاق بایدگلمحمدی رایکسال ازمربیگری محروم کنه.

  • واقعا اتفاقات زشتی بود و بردن به این شکل ارزشی نداره!
  • به نظر من کمیته اخلاق باید گل محمدی را یکسال از مربیگری محروم کنه.
  • بازی به اصلاح چرک یه سبک بازیه.مخصوصا برای تیمهایی که از نظر فنی خود را پایین تر از رقیب میبینن.درسته ما از این سبک خوشمون نمیاد و اعصابمون خورد میشه و خاطرات بازی ایران بحرین رو زنده میکنه ولی خوب اینم یه سبکیه.سبکی رایج و البته به نظرم غیر قابل احترام! به هر حال برخی تیمها اینجوری امتیاز میگیرن.از طرفی حواشی نیمکت فولاد به شدت زیاد بود و این مظلوم نمایی پشت نقاب شهرستانی بودن ظاهرا هنوز جواب میده.فولاد در بازی ای که شایسته برد نبود پرسپولیسی را برد که مستحق شکست بود چون قرمزها هم از نظر فنی حرفی نداشتن.داوری هم تحت تاثیر حواشی بود و در نتیجه اثر گزار.در کل اگر بناست عدالتی رعایت بشه باید همونطور که با سرخابی ها بلااصله برخورد میشه با تیمهای دیگه هم برخورد بشه.البته تیمها هم باید به دنبال راهکار مقابله با این سبک باشن و اگر نتونستن که معمولا نمی تونن دنبال حاشیه نرن.در بازی دیروز هر دو تیم مقصر بودن که سهم فولاد بیشتر بود.به هر حال تموم شد.پشنهاد آقای خسروی هم جالب و قابل بررسیه.
  • به نظرم همه تیم ها باید یاد بگبرند که جنبه باخت داشته باشند و یاد بگیرند که به تیم متقابل که زحمت کشیدند و مسابقه را بردند، احترام بگذارند.

  • من خودم استقلالیم و قاعدتا از باخت پرسپولیس هم خوشحالم، ولی پنالتی پرسپولیس رو داور نگرفت و قشنگ هم ترسید و نگرفت چون اول سوت رو بالا برد. کمترین حق پرسپولیس تو این بازی مساوی بود. این اتفاق قبلا برای استقلال هم تو بازی با فولاد تو اهواز افتاده. واقعا باید رفتار نیمکت فولاد مخصوصا در برابر استقلال و پرسپولیس مدیریت بشه.

  • این رفتار زشت هوچیگری و ایجاد جو روانی را نکونام از کی روش یاد گرفته متاسفانه. از دقیقه اول شروع کرد و سر صحنه یه اوت بی ارزش دیگه به اوج رسوند. داوری حداقل برای فولاد هیچ صحنه تاثیرگذاری نداشت ولی رفتار زشت نکونام برای ایجاد جو باعث اخراج خودش و نگرفتن پنالتی پرسپولیس شد.

  • از نکونام با سابقه بازی در بالاترین سطح اروپا توقع بیشتر از این میره، والا از هاشمی نسب با اون سابقه تنفر گله ای نیست. هوچی گری، نفرت پراکنی، شلوغ کاری. این فوتبال ارزش دیدن نداره چه رسد به قهرمانی

258 258

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا