استان ها

دستگیری قاتل خیابان فردوسی شاهرود

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز استان سمنان، سرهنگ علیرضا شائینی گفت: در پی وقوع درگیری دسته جمعی ۴نفر اوباش در شب گذشته واقع در محدوده خیابان فردوسی این شهرستان ، درگیری و ضرب و جرح بین ۲نفر بالاگرفت.

وی بیان داشت: در این درگیری فردی مذکر ، جوانی ۲۷ساله را با ضربات چاقو از ناحیه گردن مجروح کرد و در امتداد درگیری ها ماموران انتظامی یگان امداد درمحل حادثه حاضر شدند .

سرهنگ علیرضا شائینی تصریح کرد :مأموران یگان امداد با عملیات ضربتی به درگیری ها خاتمه داده و فرد مجروح بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و عاملان درگیری دستگیر و به کلانتری ۱۱ آزادی دلالت شدند.
شائینی اظهار داشت : متاسفانه فرد مجروح به علت شدت جراحت در بیمارستان فوت نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اعتراف قاتل به قتل گفت و ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با تحقیقات محلی و میدانی به همراه بازجویی های تکمیلی قاتل ۲۷ساله پس از اعتراف به قتل ، انگیزه این درگیری منجر به حادثه شوم را مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد.

رئیس پلیس شاهرود با اشاره به اینکه قاتل دارای سابقه شرارت بوده است گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضا قرار گرفت .

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد : شرب خمر و نزاع و درگیری جزء خطوط قرمز پلیس هست و برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است و از خانواده های گرامی تقاضا می‌شود نسبت به کنترل فرزندان خود حساسیت بیشتری داشته باشند.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا