حوادث

استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

استاندار یزد اعلام کرد تا اطلاع ثانوی همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمت رسان، مراکز درمانی و مدارس در روز‌های پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

 محمدحسن پارساییان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، با اشاره به انجام امور دستگاه‌های مشمول تعطیلی روز پنجشنبه به صورت دورکار، اظهار کرد: هدف از اعمال تعطیلی دستگاه‌ها در این روز، صرفه جویی در مصرف انرژی و نیز اجرای محدودیت‌های ابلاغی برای افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور است.

وی با تاکید بر رعایت الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در دستگاه‌ها افزود: دستگاه‌ها ملزم به رعایت دمای ۱۸ درجه سانتی گراد و همچنین روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموشی آن‌ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری هستند.

معاون استاندار یزد با اشاره به ضرورت خاموشی وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل گفت: استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا، سرویس و تعمیر دوره‌ای تجهیزات مربوطه و نصب سامانه پایش هوشمند موتور خانه، مورد توجه جدی قرار گیرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با بیان اینکه دستگاه‌ها ملزم به کاهش حداقل ۲۰ درصد مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ هستند، خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت موارد، شرکت گاز ملزم به ارسال پیامک اخطار و در صورت تکرار قطع جریان گاز تا زمان اصلاح وضعیت مصرف خواهد بود.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا