اقتصادی

به سمت تولید بروید و توانایی رادیو احتزاد را برای حل مشکلات اقتصادی کشور بررسی کنید

وزیران اقتصادی دولت در مصاحبه با تلویزیون از تعامل و همکاری وزارتخانه های مربوطه خود با رسانه ها برای اجرای شعار سال پرش تولید خبر دادند.

به گزارش دانا نیوز ، فرهاد دژپاسند وزیر اقتصاد و دارایی ضمن تبریک روز رادیو ، اظهار داشت: رسانه ها ، به ویژه بخش های تلویزیون و صدا ، نقش های چند و چند جانبه ای دارند که می توانند مطالبات مردم را به دولت منتقل کنند و محدودیت ها و نقش دولت را توضیح دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه محدودیت ها و تحریم ها مانع جدی در تحقق مطالبات است ، افزود: پاسخگویی به تقاضا منجر به غدد می شود که حداقل منجر به اعتراض اجتماعی می شود. رادیو احتساد به موقع و مبتنی بر مکان است و مشکلات و معضلات جامعه را به موقع حل می کند.

وی گفت: رادیو اکتساد در سال گذشته و امسال در بحث تولید ، درخشان در زمینه تولید مجهز بوده است. نقش مؤثرتری را بر عهده بگیرید. رادیو وسیع متوسط ​​است و به راحتی در دسترس است. رادیو در برقراری روابط دو جانبه بین مردم و حاکمان نقش موثری داشته است و در این حالت رادیو احتساد از نمره قابل قبولی برخوردار است.

دزپسند با تأکید بر اینکه با شیوع بیماری قلبی قلب ، آمریکا تحریم های سرکوبگرانه وضع کرده است و وضعیت اقتصادی در بازار نفت امسال یک سال خاص و یک شرایط منحصر به فرد است ، گفت: رادیو آقتصاد ترویج فرهنگ سرمایه گذاری در بازار سرمایه است. مقدمه می توانید ITE. لازم است محیط کسب و کار با کمک قوه مجریه و بازیگران اقتصادی بخش خصوصی روان سازی شود و رادیو احتساد می تواند در این امر نقش داشته باشد.

بعد از دژبان ، حمید شهابادی معاون صدا و سیمای مرکز گفت: خوشبختانه ، شبکه رادیویی به کلیه بخش های سیاست و مدیریت دولت پیوند دارد. امیدوارم از یک طرف رادیو احتساد بتواند کار خوب و تلاش جدی وزارت اقتصاد و دارایی را منتشر کند و از طرف دیگر بتواند نگرانی های مشروع مردم را برانگیزد. رادیو همیشه برای حل مشکلات مردم در خدمت مقامات خداوند متعال خواهد بود.

وی افزود: مجموعه اقدامات انجام شده تحت عنوان “A-B” در تعامل رسانه ملی با وزارت نیرو نشان می دهد که این وزارتخانه به درستی تأثیر رسانه ملی را در مدیریت مصرف انرژی و سرمایه گذاری در این بخش در نظر گرفته است. حضور رادیو در جاده یک حضور بی نظیر است و کلیه مدیریت راه در کشور می تواند در این زمینه مؤثر باشد.

شاه آبادی افزود: توقعی وجود دارد که تحت پیوست رسانه ها ، تولید بزرگراه ها به ویژه تونل ها و غیره از شرایطی برخوردار شود که در ظرفیت اطلاعات رادیویی بویژه در تونل ها و مجتمع های بزرگ مانند این قابل استفاده باشد. با کمک وزارت راه و شهرسازی.

رضا اردکانیان وزیر نیرو همچنین در برنامه “Rahayafat” گفت: “تأثیر حوزه نفوذ رادیو غیرقابل برگشت است.” با وجود ظهور همه وسایل ارتباطی در جهان ، رادیو توانسته است نقش خود را در اطلاعات ، فرهنگ ، آموزش و غیره حفظ کند. نخستین ایستگاه رادیویی کشور از 70 سال پیش ، در ساعت 4:40 بعدازظهر ، در تاریخ 4 اردیبهشت آغاز به کار کرد. از آن زمان به دلیل فناوری و دسترسی گسترده ، دستگاههای ارتباطی مختلف و متفاوتی وارد بازار شده و همه مردم جهان ، به ویژه مردم ایران از این دستگاه های ارتباطی بهره مند شده اند ، اما هنوز هیچ چیز جایی در رادیو پیدا نکرده است.

اردکانیان با اشاره به اینکه تأثیر رادیو بر جامعه بی نظیر است ، ابراز امیدواری کرد این دستگاه تمام اهداف اخلاقی جامعه و سیستم را برآورده کند ، به خصوص امسال که سال جهش و تولید است و همه باید امسال اخلاقی و مناسب باشند. هم از نظر هزینه و هم از نظر تولید ، بنابراین مستلزم این است که اپراتورهای رادیویی بتوانند این کار را به صورت کارآمد انجام دهند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک روز رادیو ، گفت: رادیو همسفر همیشه با شما است. در تمام دوران پس از انقلاب ، با توسعه و گسترش ، رادیو از نظر حرفه ای و حرفه ای به کانالهای مختلفی تقسیم شده است و توانسته است شنوندگان خود را به طور مؤثرتر جلب کند و حوزه نفوذ خود را گسترش دهد.

وی افزود: “این وزارتخانه در معرفی کانال های رادیویی و فرکانس ها و همچنین پوشش نقاط کور در خیابان ها (بدون پوشش آنتن) کمک خواهد کرد. کشورهای توسعه یافته در سراسر جهان کانال های رادیویی خود را در خیابان ها تبلیغ می کنند.” .

رضا رحمانی ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت در برنامه “رویکرد” اظهار داشت: این وظیفه مقدس است که مردم را مطلع و پاسخگو بدانیم. رادیو پل ارتباطی بین مردم و مقامات است. پنهانی نیست که رادیو نقش مهمی در ایجاد فرهنگ ، اطلاع رسانی به مردم و جامعه Braxit ایفا می کند. مسئولان باید در برابر مردم پاسخگو باشند. صحبت با افراد ، شخصاً و به صورت مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی برای من بسیار رضایت بخش بوده و در عین حال همواره نتایج موثری را به همراه داشته است.

رحمانی با تأکید بر اینکه تأمل این اقدام موجب آگاهی مردم از خدمات و اثربخشی مسئولان خواهد شد ، افزود: اگر انتقاداتی از طرف مردم و رسانه ها وجود داشته باشد ، قطعاً این کار را ساماندهی خواهیم کرد زیرا این به نفع مدیران و کشور است.

وی با بیان اینکه مسئولان همچنین باید مردم را نسبت به امور کشور آگاه کنند ، گفت: مردم همیشه از مسئولان بخاطر انجام این تلاش سپاسگزار هستند.

برنامه “ریاحفت” کاری از شبکه تخصصی رادیو احتساد در بخش کشاورزی است که هر روز از شنبه تا پنجشنبه ساعت 8:45 با هدف تفسیر سخنرانی ولی فقیه انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان و تحلیل گران اقتصادی توسط حمیدرضا کجاوری به مدت 55 دقیقه تولید می شود. در قالب یک برنامه گفتگوی محور و یکپارچه ، بر اساس کلیه گرایش های اقتصاد مقاومتی ، در باند 98 مگاهرتز FM قرار می گیرد و علاقه مندان می توانند برای تهیه فایل صوتی این برنامه به این سایت رادیویی مراجعه کنند.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا