ورزشی

نامه فیفا به پرسپولیس : بدهی ایگور و ایوانکوویچ پرداخت نشد

به گزارش شبکه خبری آنلاین ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته نامه ای به باشگاه فوتبال نوشت و در آن اظهار داشت که مبلغ مورد نیاز را به ایگور پانادیچ و زالاتکو ایوانف پرداخت کرده اند. نه ، زیرا بخش مالی فیفا هنوز به طور رسمی موافقت نکرده است که ایگو ریپاندیک و زلاکو ایوانکووین را به عواید فیفا بپردازند.

در نامه ای ، کمیته اخلاق فیفا به فارسپولی گفت که اگرچه این باشگاه به پرداخت دیرهنگام بهره نیاز دارد ، اما پرسپولیس مسئول پرداخت حق الزحمه هر دو مربی سابق است و باید هر چه سریعتر مطالبات آنها به حساب آنها واریز شود.

کمیته انضباط فیفا 6 آگوست علایق مربیان پرسپولیس را به زیر ذره بین خود انداخته و کمیته به زودی اقدامات انضباطی علیه این باشگاه به دلیل عدم رعایت هشدار فیفا انجام خواهد داد. او فکر می کند. برخی از کارشناسان حقوقی مانند Baran ، Zela Ivanovik و Igo Panadi ادعا می کنند که کمیته انضباطی فیفا ممکن است تخفیف جداگانه ای را برای هر پرونده سفارش دهد. اما اگر پلیس قبل از رای کمیته انضباطی بتواند مربیان سابق را راضی کند ، کمیته انضباطی فیفا ممکن است رای موافق دهد.

256 251

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا