ورزشی

همایش ملی آموزش و پرورش ارزش‌ها برگزار می‌شود

همایش ملی آموزش و پرورش ارزش‌ها برگزار می‌شود

همایش ملی آموزش و پرورش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش دبستانی (رویکرد ایرانی-اسلامی) برگزار می شود.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌دانشکده رفاه با همکاری دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید رجایی، دانشگاه شهید مطهری (ره) و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) همایش ملی آموزش و پرورش ارزش‌ها در دوره دبستان و پیش دبستانی (رویکرد ایرانی-اسلامی) را برگزار می کند.

سارا حنیفه زاده دبیر اجرایی همایش با بیان اینکه بحث ارزش ها در جامعه کنونی ایران اهمیت بالایی دارد گفت: این همایش برای اولین بار در ایران به منظور ایجاد حساسیت نخبگانی نسبت به این امر مهم برگزار می شود.

تبیین جایگاه آموزش و پرورش ارزش ها در عصر حاضر، مفهوم شناسی آموزش ارزش های دینی- اخلاقی، ملی و انسانی در دوره دبستان و پیش دبستان با رویکرد ایرانی- اسلامی، تبیین اصول و مبانی دینی، تاریخی، فلسفی، جامعه شناختی، روان شناختی در آموزش ارزش ها در دوره دبستان و پیش دبستان با رویکرد ایرانی- سلامی، تبیین جایگاه اهداف، محتوا، روش ها و شیوه های ارزشیابی در آموزش ارزش ها در دوره دبستان و پیش دبستان با رویکرد ایرانی- اسلامی، جایگاه برنامه های تربیت مربی و معلم دوره دبستان و پیش دبستان در آموزش ارزش ها، نقش فعالیت های پرورشی و فوق برنامه های مدارس در آموزش ارزش های دوره دبستان و پیش دبستان، جایگاه تفکر در آموزش و پرورش ارزش های دوره دبستان و پیش دبستان، فضای مجازی و آموزش ارزش ها در دوره دبستان و پیش دبستان و آسیب شناسی آموزش و پرورش ارزش ها در دوره دبستان و پیش دبستان، از جمله محورهای این همایش است.

علاقمندان به شرکت در همایش می توانند مقالات خود را تا ۵ آبان به دبیرخانه همایش ارسال نمایند. همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://veesp.refah.ac.ir/  مراجعه یا با شماره 02135074230 تماس حاصل نمایند.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا