برترین های کسب و کارعمومی

استایل با شلوار مام فیت

ست‌کردن شلوار مام فیت، با هر چیزی که در کمد لباس خود دارید، ممکن است. درِ کمد لباس خود را باز کنید و نگاهی به کت‌ها، تی‌شرت‌ها، شومیز‌ها، و هم‌چنین کیف و کفش‌های خود بیندازید. ببینید با چه چیزهایی می‌توانید با شلوار مام‌فیت سفید یا آبیِ خود استایل کنید.

روند مد، ثابت کرده‌است که شلوار جین مام، هرگز از مد نمیفتد. این شلوار جین کمر بلند، ابتدا در اواخر دهۀ 80 و 90 مد بود و اکنون، در حال بازگشت است. شلوار جین مامانِ شیک و جذاب، یکی از لوازم اصلی کمد لباس زنانه است که می‌توانید آن را با چندین ظاهر مختلف ست کنید تا به یک استایل عالی برسید. در این مقاله، سعی داریم از نحوۀ استایل‌کردن با شلوار مام‌فیت بگوییم. و در این‌صورت، شما را به زیباترین ظاهری که می‌توانید داشته باشید، برسانیم.

محتوای این مطلب پنهان

شلوار مام‌فیت چیست؟ | شلوار جین مامان چیست؟

شلوار جین مامان شلواری است که دارای کمر بلند، زیپ کشیده، جیب‌های بلند پشتی، پاهای گشاد و معمولاً تا مچ پا است. شلوار جین مام‌فیت، به‌دلیل شکل ظاهری نازکی که دارد، شما را قد بلندتر نشان می‌دهد، حتی برای خانم‌های قدکوتاه هم می‌توانند آن را بپوشند. شلوار جین مامان، نسخه زنانۀ شلوار جین کلاسیک است و در تضاد با شلوار جین تنگ است که فرم بیشتری دارد و به منحنی‌های بدن شما می‌چسبد.

در حالی که با شلوار جین آبی محبوب مام اشتباه نمی‌کنید، می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های مشکی، سنگ‌شوری و حتی انواع زاپ‌دار (پاره‌شده) هم در بازار پیدا کنید، که همگی گزینه‌های مد روز برای لباس شما هستند.

به‌عنوان یکی از شیک‌ترین لباس‌های غیررسمی، مدل کات مام دارای کمر بلند و زیپ بلند است. این جین، ساق گشاد را ارائه می‌کند و اغلب، شما را بلندتر نشان می‌دهد. اینها، معمولاً در رنگ آبی کلاسیک، در حالت سنگ‌شور و یا زاپ‌دار (با پارگی در پارچه) هستند. این جین، گزینۀ مناسبی برای یک قرار ناهار زیبا یا حتی یک شب بیرون‌رفتن در شهر با دوستان‌تان است.

استایل‌کردن با شلوار مام‌فیت؛ مسئله این است!

مدل دادن به شلوار جین مام، علم موشکی که نیست، فقط آن‌طور که شلوار جین معمولی خود را مدل می‌دهید بپوشید، اما درست مانند هر جنون دیگری، اگر می‌خواهید آن را تسکین دهید، روشی برای این کار وجود دارد. بنابراین، هوشمندانه‌ترین راه برای تقویت آنی ظاهرتان این است که همیشه آن را با پیراهنی به‌طور کامل یا نیمه‌پوشیده بپوشید، که فقط از همه‌چیز مراقبت می‌کند. در اینجا چیزهای دیگری وجود دارد که می توانید از محتویات کمد خود برای ست‌کردن شلوار مام‌فیت استفاده کنید، که به همان‌اندازه عالی کار می‌کنند و کاملاً مد هستند.

  • کفش کتانی سفید – با شلوار جین پاره
  • چکمه‌های بلند – با قسمت پایینی فرسوده
  • کت‌های چرمی، کیمونو، پیراهن مردانه چهارخانه
  • کت‌های ترنچ، هودی‌های کوتاه، تی‌شرت‌های یقه‌دار در زمستان
  • تاپ‌های برش، سرد یا خارج از شانه در تابستان با شلوار زنانه مام‌فیت سفید
  • پیراهن‌های ساده، راه‌راه یا ژولیده – در هر زمان

چگونه به شلوار جین مادر خود مدل دهید؟

شلوار جین مام با استایل آرام خود، به بهترین‌شکل ظاهر می‌شود، اما برای ست کردن شلوار مام‌فیت، می‌توانید آن را با بلوز یا پیراهن مناسب استایل کنید. آنها کمر بلندی دارند، با تناسب گشاد، و در عین‌حال که کمر را به رخ می‌کشند، به ظاهر غیر رسمی خود می‌افزایند. به این شکل کلاسیک توجه کنید و یک شلوار جین مام‌فیت با رنگ جین جین قدیمی پیدا کنید.

سپس می‌توانید با دکمه یا بلوز مورد علاقه‌تان، به آن‌ها حالت دهید و یک جفت کفش پاشنه‌دار برای یک قرار بپوشید. هم‌چنین، می‌توانید آن‌ها را برای انجام کارهای خود در بیرون، یا خوردن قهوه در کافه، با ونس مورد علاقه‌تان بپوشید. با یک کیف بدنۀ متقاطع، با یک ژاکت چرمی، ظاهر معمولی و در عین‌حال کلاسیک هم می‌توانید خوش‌استایل شوید.

شما می‌توانید شلوار جین مام خود را با یک تی‌شرت ساده، یک ژاکت بافتنی زیبا یا دکمه‌دار در بالا، با کفش‌های کتانی سفید، چکمه‌های کفش یا کفش‌های کفش راحتی و یک کت چرمی مشکی یا یک کت شیک مدل دهید. حالا بیایید جلوتر برویم و ببینیم دنیا چگونه اینها را طراحی می‌کند.

8 روش برای مدل‌دادن به شلوار جین مام

  1. نگاه قدیمی

آیا امروز کمی احساس یک‌پارچه‌سازی کلاسیک دارید؟ یا اگر می‌خواهید رنگ و بویی قدیمی را به لباس خود بیاورید، یک پیراهن ابریشمی را روی شلوار جین مام خود بپوشید. یک کیف بدنه چرمی با الهام از سبک قدیمی و کفش‌های با پاشنه‌های پلتفرمی با بند‌های بزرگ، مانند زمان‌های گذشته بپوشید.

  1. با ژاکت، یقه باندان و ژاکت چاپ حیوانات

همان‌طور که می‌گویند، زیبایی در جزئیاتِ ظریف است، و در این مورد، لبه‌های تقریباً ساییده‌شده، یک بند گردن و البته، ژاکت خز ضخیم با چاپ حیوانی، که هیچ خانم شیک‌پوشی نمی‌تواند از آن عبور کند. به هر حال، فقط این را با چشمان بسته تصور کنید. نمی‌توان منتظر امتحان‌کردن بود.

  1. تمام‌مشکی تک‌رنگ

شلوار جین مشکی، جزء اصلی کمد لباس هر خانم باکلاسی است، اما اگر در این طرح و رنگ، شلوار ندارید، باید این را در نظر بگیرید. یک ظاهر تک‌رنگ تمام‌مشکی با استایل تک‌رنگ، قبلاً هم امتحان‌شده و همه‌چیز سکسی است.

  1. استایل با شلوار جین مامان لاغر پاره و ژاکت پشمی

زمستان‌ها می‌آیند؛ لباس‌های ما همه در مورد ژاکت‌های پشمی، ژاکت‌ها و لایه‌های مختلف است. برای همراهی و ست‌کردن شلوار مام‌فیت خود، یک پیراهن سفید ساده با یقه‌ای برجسته و یک ژاکت کش‌باف پشمی بپوشید.

  1. شلوار جین سفید شستن با کت و شلوار

آیا کار شما به شما این آزادی را می‌دهد که لباس‌های نیمه‌رسمی بپوشید، شاید شلوار جین؟ این شلوار مام‌فیت سفید لاغر را با یک پیراهن سفید امتحان کنید و آن را با یک بلیزر نیمه‌رسمی یا رسمی تمام کنید. ظاهرتان را با کفش‌های رکابی رنگی برهنه به پایان برسانید. شیک، بالا شهری و کاملاً در زیبایی.

  1. با یک ژاکت پفی، چکمه و یک کمربند

اگر شلوار جین مام، به‌اندازۀ کافی قدیمی نیست، یک ژاکت پف‌کرده یا کاپشن، و یک کمربند ضخیم به آن اضافه کنید تا خوب به‌نظر برسید. هر تی‌شرت رنگ ساده‌ای برای این ظاهر جواب می‌دهد، و البته، چکمه‌ها را فراموش نکنید.

  1. استایل شلوار مام‌فیت سفید و تاپ سفید

درست مانند یک سیاه و سفید، ظاهر تمام‌سفید هم، به همان‌اندازه جذاب به‌نظر می‌رسد. در واقع، من فکر می‌کنم وقتی پای شلوار جین مامان به میان می‌آید، ظاهر تمام سفید با شلوار مام‌فیت سفید، کمی بهتر از تمام ظاهرهای مشکی است. و این یک نظر بی‌طرفانه نیست، مگر اینکه شما نظر دیگری داشته باشید!

  1. ست‌کردن شلوار مام‌فیت با یقه اسکی مشکی و ژاکت

در اینجا یک لباس جالب برای ناهار یا یک جلسۀ کاری غیر رسمی بعدی شما آورده شده است. بلوز یقه اسکی به جای یقه 7 معمولی شما، ظاهر لباس شما را عوض می‌کند و ظاهر بالغ‌تری به شما می‌دهد. و کمربندی که به شلوار جین خود می‌بندید، همه را با هم زیباتر می‌کند.

شلوار جین مام، برای چه تیپ‌بدنی خوب است؟

شلوار جین مام، روی کمر شما می‌نشیند و آن‌ها را برای بسیاری از فرم‌های بدن راحت‌تر و جذاب‌تر می‌کند. به ویژه، کسانی که شکل ساعت شنی دارند، متوجه می شوند که این سبک مکمل منحنی‌های بدن آنها است.

چگونه شلوار جین مام را بپوشیم؟

زیبایی شلوار جین مام، آرام و غیررسمی و در عین‎حال، شیک و زیبا است. مدل جین مامان، می‌تواند برای لباس‌های روزمره یا با لباس‌های غیررسمی هوشمند مناسب باشد. آنها گشاد و راحت هستند، اما همچنان شیک و زنانه هستند و استایلی بی‎دردسر را برای شما فراهم می‎کنند. از افزودن شلوار جین مامان به استایل روزانۀ خود پشیمان نخواهید شد. اگر باز هم مطمئن نیستید که با شلوار جین مام خود چه بپوشید، ما در زیر، چند مدل و استایل دیگر را به شما معرفی می‌کنیم.

استایل‌کردن شلوار مام‌فیت مشکی با تی‌شرت سفید ساده یا کت چرم

با شلوار جین مام مشکی، یک لباس آرام‌آرام که شیک به‌نظر می‌رسد بپوشید. یک شلوار جین مام‌فیت مشکی، به‌عنوان وسیله‌ای شاد بین باکلاس و سرکش، می‌تواند برای یک مجموعۀ بی‌عیب‌ونقص جذاب، براق و لاغرکننده باشد. ست‌کردن شلوار مام‌فیت را با یک کت چرمی مشکی و اکسسوری میخ ست کنید تا ظاهری جسور داشته باشید. برای پوشاندن آنها، شلوار جین راحت خود را با یک تی‌شرت سفید ساده و کفش‌های کتانی مناسب مدل دهید. همه‌کاره و سرگرم‌کننده می‌شود.

بسیاری از لباس‌های جین مامان مشکی برای آزمایش ظاهرِ شما وجود دارد، که آن را به یکی از لوازم اصلی کمد لباس برای هر زنی تبدیل می‌کند.

استایل‌کردن با لباس جین مامان آبی

برای داشتن یک آرایش بی‌انتها و شیک، به‌دنبال شلوار جین آبی مادر نباشید. شلوار جین آبی، چه برای دفتر، چه برای خوردن یک فنجان قهوه در بیرون، چه برای استراحت در خانه، پایه و اساس یک لباس کلاسیک و احساس آرامش را فراهم می‌کند. ست‌کردن شلوار مام‌فیت آبی، مظهر یک استایل بی‌دردسر است. این ظاهر را می‌توان به روش‌های بی‌شماری که می توان در هر زمانی از سال پوشید، فراهم کرد. سعی کنید لباس خود را با یک تیشرت زنانه گرافیکی یا تاپ کراپ بپوشید تا ظاهری بی‌دردسر جذاب داشته باشید.

برای یک لباس غیررسمی هوشمند، برش را با یک پیراهن دکمه‌دار و یک جفت کفش پاشنه نوک جیر با رنگ خنثی ترکیب کنید.

لباس جین مامان آبی روشن

شلوار جین مامان آبی روشن، بهترین افزودنی برای هر کمد است. در حالی که برای تمام فصول، قابل‌قبول است، سعی کنید شلوار جین آبی روشن خود را با یک تاپ نخی یا بلوز ست کنید تا ظاهری مطبوع در هوای گرم ایجاد کنید که هرگز از مد نمیفتد. با استفاده از یک جین دوتایی و ترکیب کتانی با یک ژاکت جین با آستین‌های بسته، چیزی جذاب‌تر را تجربه کنید. مهم نیست که چه چیزی را با آن ست می‌کنید، یک لباس راحت خواهید داشت که هر بار شما را شگفت‌انگیز نگه می‌دارد.

لباس‌های جین مامان اسید واش

شلوار جین مامان تصفیه‌شده، نرم و پیچیده با اسیدواش، یک روند مد دهۀ 80 است که در حال بازگشت است. شلوار جین اسیدواش، با افزودن کلر برای دست‌یابی به رنگ روشن‌تر و سفیدتر از جین معمولی ساخته می‌شود. برای داشتن ظاهری نوستالژیک، می‌توانید لباس‌های خود را با یک تاپ کراوات و اکسسوری‌های نئونی جسورانه طراحی کنید. اگر می‌خواهید شلوار جین مام اسیدواش شما مورد توجه مجموعه‌تان باشد، با یک ژاکت یا بلوز ساده با یک جفت کفش کتانی یا کفش راحتی ساده و در عین‌حال شیک همراه شوید.

کمربند برای پوشیدن با شلوار جین مادر

شلوار جین مام، به شما این امکان را می‌دهد که کمر بسته‌ای داشته باشید، بنابراین کمربند بپوشید که با یک بیانیۀ شیک، لباس شما را تکمیل کند. کمربندهای مد روز با سبک متضاد، مطمئناً توجه شما را به خود جلب می‌کنند، کمربندهای لاغر، به راحتی ترکیب و ست می‌شوند، و کمربندهای قدیمی با کمی ذوق ظاهر شلوار جین مادر شما را به سطح بالاتری می‌رساند. برای جذابیت بیشتر، یک کمربند با فلز براق، مانند یک کمربند زنجیره‌ای انتخاب کنید.

لباس مناسب شلوار جین مام زاپ‌دار

هر خانمی می‌تواند یک شلوار جین مامان زاپ‌دار یا پاره را داشته باشد تا لباسی شیک ایجاد کند. این سبک ظاهری، بدون دردسر، راحتی و خنکی را در طول روز ارائه می‌دهد. لباس خود را با پوشیدن یک تاپ به همان‌اندازه مضطرب، مانند تی‌شرت باند قدیمی مورد علاقۀ خود، کامل کنید. برای ظاهری چند لایه، زیر شلوار جین پارۀ خود از تور ماهی یا جوراب شلواری توری استفاده کنید و روی یک تاپ مشکی هم‌رنگ بپوشید.

ایده‌آل برای یک قرار یا گردش غیر رسمی با دوستان‌تان. حتی برای استایل این نوع مکان‌ها و جمع‌ها، می‌توانید شلوار مام‌‌فیت سفید بپوشید. شما اگر بخواهید، می‌توانید شلوار جین برش‌خوردۀ خود را برای رویدادهای رسمی‌تر، مانند قرار شام یا دفتر کار هم استفاده کنید. با این حال، هنوز هم می‌توانید با پوشیدن یک کت‌شلوار براق، بلوز چاپ‌شده و نیم‌بوت‌ها، خود را بیارایید.

لباس جین مام گشاد

شلوار جین مام گشاد، راحتی را به سطح جدیدی می‌رساند. این سبک آرام، دارای یک کمر مخروطی و پاهای بلندتر از برش‌های معمولی است، اما هم‌چنان، ظاهری زنانه ارائه می‌دهد. شاید یکی از همه‌کاره‌ترین شلوارهای جین برای خانم‌ها، شلوار جین گشاد باشد که بتوان آن را با هر چیزی ست کرد. بدون توجه‌به طول یا سایه، شلوار جین مادر گشاد، ظاهر روزمرۀ ایده‌آلی را ارائه می‌دهد.

برای اینکه نهایت راحتی را داشته باشید، آنها را با یک ژاکت، یا هودی بزرگ و یک جفت کفش باله، چکمه، یا کفش راحتی بپوشید. با ست‌کردن شلوار مام‌فیت خود با تاپ سفید و کفش‌های ورزشی سفید، ظاهری آسان ایجاد کنید که هرگز در زیبایی شکست نخورد. ترکیب کفش‌های پاشنه بلند و یک تاپ کوتاه، ظاهری ساده‌تر را ایجاد می‌کند و در عین‌حال، زیبایی‌شناسی راحت‌تری را به‌همراه دارد.

چگونه شلوار جین مامان را بپوشیم؟

  • بسته‌به مناسبت، می‌توانید شلوار جین مام خود را بالا یا پایین بپوشید.
  • با پوشیدن یک تاپ، تی‌شرت یا کت‌وشلوار جین مناسب، شلوار جین مام خود را تکمیل کنید.
  • برای داشتن ظاهری غیررسمی، شلوار جین مام خود را با تاپ، بلوز دکمه‌دار، ژاکت درشت، گرم‌کن یا ژاکت پشمی ست کنید.
  • کفش‌هایی که باید بپوشید شامل کفش‌های کتانی، چکمه، پاشنه، لیز، قاچ، کفش ورزشی و صندل است.
  • برای چیزهای اضافی که ظاهر شما را ارتقا می‌دهد، قطعات دهه‌های مختلف را برای یک سبک منحصربه‌فرد ترکیب کنید.
  • اکسسوری‌ها می‌توانند یک لباس را بسازند، بنابراین، نترسید که همه‌چیز را انتخاب کنید و قطعات شیک اضافه کنید. شما می‌توانید با انتخاب‌های خود، رنگارنگ، جسور یا ظریف باشید.

در نهایت…

ما نمی‌توانیم از بازگشت بزرگ شلوار جین مام خوشحال باشیم. آنها نه‌تنها با کلاس هستند، بلکه پوشیدن آنها بسیار راحت است. و بهترین بخش، این است که شما می‌توانید آنها را با هر چیزی بپوشید و همین‌طور با یک شلوار مام‌فیت سفید هم، بسیار جذاب به‌نظر برسید. شما می‌توانید با درست ست‌کردن شلوار مام‌فیت، به ظاهر قدیمی بروید و توجه مناسب دیگران را به خود جلب کنید. هم‌چنین، با ظاهر تک‌رنگ تمام مشکی هم هرگز اشتباه نخواهید کرد. و اکنون که از همه روش‌های مختلف پوشیدن شلوار جین مادر آگاه هستید، مادام‌العمر مرتب شده‌اید.

سوالات متداول

  1. چرا به شلوار جین مام، جین مام می‌گویند؟

شلوار جین مامان، یکی از همه‌کاره‌ترین شلوارهایی است که می‌توانید داشته باشید. پاها که با کمر بلند و زیپ بلندشان مشخص می‌شوند، کمی گشادتر هستند و حالتی آرام و در عین‌حال زنانه ایجاد می‌کنند. برای پوشیدن آنها لازم نیست مادر باشید و زنان در هر سنی، این شلوار راحت را با کمال میل پذیرفته‌اند.

  1. آیا شلوار جین مام، چربی شکم را پنهان می‌کند؟

بله، شلوار جین مام، ممکن است چربی شکم را پنهان کند؛ چون روی کمر شما تا بالای ناف قرار می‌گیرد.

  1. آیا شلوار مام‌فیت برای هر اندامی مناسب است؟

انواع شلوار مام‌فیت سفید و رنگ‌های دیگر، برای هر نوع اندام و بدنی – گلابی، سیب، ساعت‌شنی، و .. – در بازار موجود است. نتیجه می‌گیریم که برای هر اندامی و هر نوع بدنی، این شلوارها مناسب هست و استایل می‌شود که تولید و روانۀ بازار می‌کنند. پس، نگران اندام خود نباشید و حتماً شلوار مام‌فیتِ سایز خود را از دست ندهید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا