حوادث

تردد موتورسیکلت در تعطیلات پایان هفته از کدام محورها ممنوع است؟/ احتمال یکطرفه شدن چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با دانا نیوز درباره محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته اظهارکرد: برابر تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز، چهارشنبه ششم دی ماه تا روز شنبه ۹دی ماه محدودیت‌های ترافیکی در برخی از جاده‌های کشور اعمال خواهد شد. بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه، ۹ دی ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس نیز گفت:‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت  اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی افزود:‌ همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزجمعه هشتم دی ماه از آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های ترافیکی محور هراز نیز گفت:‌ در این محور علاوه بر اینکه تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است، تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد:‌ همچنین از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزجمعه  و در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، این محور در مسیر شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.

شیرانی تاکید کرد که اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا