ورزشی

تکلیف دروازه‌بان مدنظر استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تعطیلات تابستانی فوتبال باشگاهی کشور در حالی آغاز شده است که برخی بازیکنان تأثیرگذار از هر باشگاه با توجه به پایان قراردادهایشان بازیکن آزاد محسوب می‌شوند. از این رو با انتشار هر خبری احتمال جابجایی در بین آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور تبریز که عملکرد مطلوب خود را در فصل گذشته نیز حفظ کرد، قراردادش با تراکتور به پایان رسید تا حالا تبدیل به بزرگ‌ترین سوال هواداران پرشور تبریزی برای ادامه همکاری با تراکتور شود.

او که از شرایط زندگی در تبریز کاملا رضایت دارد با وجود حضور در لیست اولیه امیر قلعه نویی نتوانست همراه با تیم ملی ایران راهی قرقیزستان جهت حضور در تورنمنت کافا شود.

اخباری که این روز‌ها با شایعه حضورش در استقلال تهران روبروست فارغ از موضوع جدایی سیدحسین حسینی گلر آبی‌پوشان پایتخت تصمیم دارد همچنان دور از حاشیه باشد.

سنگربان تراکتور تبریز اولویت خود را لژیونر شدن عنوان کرده، اما در صورتیکه نتواند ترانسفر شود پیشنهاد قابل ملاحظه مالی تراکتوری‌ها برای تمدید را نهایی کرده و آن را برای دو فصل دیگر امضا می‌کند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که رابطه خوبی هم با اخباری دارد برای ماندن دروازه بان نخست تیمش قصد دارد پیشنهاد قابل ملاحظه‌ای ارائه دهد و سقف قرارداد ممکن باشگاه را به این بازیکن بدهد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا