ورزشی

در جام ملت های آسیا شاهد نمایش‌های درخشانی خواهیم بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مسابقات جام ملت‌های آسیا از ۲۲ دی به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود و «شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه»، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه این مسابقات با ارسال بیانیه‌ای برای ۲۴ تیمی که در این رقابت‌ها حضور دارند آرزوی موفقیت کرد.

شیخ سلمان در این بیانیه که در وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شد گفت: می‌دانم تیم‌ها، بازیکنان و صدها میلیون هوادار پرشور در سراسر جهان مشتاقانه منتظر آغاز این مسابقات هستند و اکنون زمان زیادی تا آغاز این رقابت‌ها باقی نمانده است. از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌ها، بازیکنان و مسئولان آرزوی موفقیت می‌کنم و اطمینان دارم که شاهد نمایش‌های درخشانی خواهیم بود که پیشرفت روزافزون فوتبال آسیا را به جهانیان نشان خواهد داد.

وی افزود: این مسابقات قطعاً رویدادی بی‌عیب و نقص خواهد بود چراکه کشور میزبان به خوبی این رقابت‌ها را سازماندهی کرده است. قاره آسیا پیش از این توان خود را برای میزبانی‌های بزرگ اثبات کرده است و اکنون می‌خواهیم پرواز بلند فوتبال قاره کهن را دوباره به همه دنیا نشان دهیم.

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه گفت: کشور قطر که یک سال پیش میزبان بزرگترین رویداد فوتبال جهان بود اکنون آماده برگزاری جام ملت‌های آسیا است.

او در ادامه افزود: سیستم کمک داور ویدئویی در تمام ۵۱ مسابقه استفاده خواهد شد و در این رقابت‌ها برای نخستین بار از حضور داوران زن استفاده خواهیم کرد. مطمئن هستم که جام ملت‌های ۲۰۲۴ به‌عنوان بهترین لحظات فوتبال آسیا در خاطره‌ها ثبت خواهد شد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا