ورزشی

سردار آزمون به بازی بزرگ رم رسید!

تیم فوتبال آاس رم دو روز قبل در هفته نُهم سری آ ایتالیا با درخشش و تاثیرگذاری سردار آزمون روی تنها گل مسابقه، موفق به کسب پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل مونزا شد، اما مصدومیت مهاجم ایرانی جالوروسی کاری کرد تا نگرانی برای حضورش در دیدارهای آینده به وجود بیاید.

شاگردان ژوزه مورینیو پنج‌شنبه شب هفته جاری در سومین مسابقه مرحله گروهی لیگ اروپا باید مقابل اسلاویا پراگ جمهوری چک قرار بگیرد که سردار آزمون به دلیل قرار نگرفتن در لیست اروپایی تیم رم، در این دیدار حضور ندارد ولی آماده بازی بعدی در سری آ مقابل اینتر میلان است.

سردار آزمون که در دیدار مقابل مونزا با وجود مصدومیت از ناحیه ساق پای راست تا پایان مسابقه در زمین ماند، مشکل جدی برای همراهی تیمش در دیدار هفته آینده مقابل اینتر میلان ندارد و بعید نیست حتی در ترکیب اولیه هم قرار بگیرد.

سردار آزمون به بازی بزرگ رم رسید!

روزنامه ایل رومانیستا درباره آخرین وضعیت بازیکنان آ. اس. رم توضیحاتی ارائه کرده و درباره سردار آزمون تاکید داشته که او با وجود احساس درد شدید از ناحیه ساق پای راست در دیدار مقابل مونزا، در ارزیابی اولیه پزشکی مشکلی نداشته و هفته آینده در دیدار برابر اینتر میلان حضور دارد.

گفتنی است، تیم فوتبال آاس رم یکشنبه شب هفته آینده در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا باید مقابل تیم صدرنشین اینتر میلان قرار بگیرد که سردار آزمون فرصت انجام پنجمین بازی خود در سری آ را خواهد داشت.

۲۵۸ ۲۵۸

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا