اقتصادیبرترین های کسب و کار

راهنمای خرید بهترین کولر گازی 18 هزار ال جی

کولر گازی الجی 18 هزار یکی از متفاوت‌ترین مدل‌های تولید شده توسط کمپانی ال جی است که به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و مجهز بودن به فناوری روز دنیا یک انتخاب ایده آل برای محیط‌های کاری و سالن‌های پذیرایی است. در طراحی و تولید این مدل از کولر گازی ال جی 18000 از قطعات با کیفیت و کاربردی استفاده شده که در کنار تغیر دما امکان تهویه هوا را نیز فراهم نموده‌اند از این رو می‌توان گفت که با خرید این تجهیزات می‌توان با یک تیر دو نشان را زد. مشخصات فنی و مزایای خرید این محصول از جمله نکاتی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بهترین کولر گازی 18هزار الجی

بدون شک یکی از مهم‌ترین نکاتی که با شنیدن نام کولر گازی در ذهن شما نقش می‌بندد، مصرف زیاد آن است. این باور اشتباه را کنار بگذارید چرا که کولر گازی الجی 18 هزار و نمونه‌های مشابه آن با قدرت موتور متفاوت می‌تواند به نسبت برق مصرفی بازدهی بالایی داشته باشند.

به بیان دیگر این تجهیزات با مصرف برق مساوی با سایر وسایل گرمایشی و سرمایشی قادر به تولید دمای مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن هستند به علاوه به دلیل مجهز بودن به فیلتر تصفیه هوا باعث تهویه هوای محیط نیز خواهند شد.

مشخصات کولر گازی ال جی 18 هزار

در تعریف کلی مشخصات کولر گازی ال جی 18000 می‌توان به قدرت خنک کنندگی آن اشاره کرد که به واسطه موتور پرقدرت و سایر قطعات با کیفیت تولید می‌شود. این تجهیزات شامل دو بخش داخلی و خارجی هستند که هر یک با عملکرد متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند، در واقع استفاده از پنل خارجی نقش سازنده‌ای در بهبود عملکرد پنل داخلی دارد و می‌تواند هوای خنک و سالم را در اختیار شما قرار دهد.

در طراحی کولر گازی الجی 18 هزار از متریال با کیفیت استفاده شده و به همین دلیل در فرم ظاهر آن تاثیر مثبتی در طراحی داخلی و دکوراسیون محیط کار و خانه دارد. این محصول از همه نظر ایده آل است و به دلیل نصب بر روی دیوار هیچ فضایی از محیط خانه را اشغال نمی‌کند.

یکی از مهم‌ترین مشخصات کولر گازی الجی 18 هزار مربوط به بخش کمپرسور آن است که تاثیر زیادی در عملکرد کولر خواهد داشت. این کولر از مزیت رتبه انرژی +++A برخوردار و به کمپرسور اینورتر و گاز مبرد R410a مجهز است که به شما این امکان را می‌دهد تا با کاهش هزینه‌های برق از مزیت داشتن یک کولر با کیفیت و کم مصرف بهره‌مند شوید. در طراحی این محصول از سیستم اینورتر تا 60 درصد استفاده شده که به همراه سیستم هوشمند مصرف انرژی قابلیت کاهش 13 درصدی مصرف برق را فراهم نموده است.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد و محبوب کولر گازی ال جی می‌توان به حجم صدای بسیار کم آن اشاره کرد. در واقع این کولر از مزیت کمپرسور DC اینورتر بهره‌مند است و همین امر سبب شده تا میزان صدای آن به حداقل برسد و به نوعی سایلنت باشد. این ویژگی در مدل‌های بالا‌تر نیز به بهترین شکل اجرا شده و در حین کار نمی‌توانید متوجه خاموش یا روشن بودن کولر از طریق صدا شوید.

طراحی کولر گازی الجی 18 هزار به گونه‌ای است که می‌توانید در هر زمان محل نصب آن را تغییر دهید، علاوه بر این پنل آن قابل شستشو است و به این ترتیب در زمان بروز هر گونه آلودگی و گرد و غبار می‌توانید آن را جدا، شسته و مجددا نصب کنید.

میزان ظرفیت سرما و گرما تعبیه شده در این محصول به طور مساوی 18000 است و با اقلیم آب و هوای معتدل میانه ‌خوبی دارد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به نمایشگر دما، فیلتر یون بو زدایی اشاره کرد که به شما امکان بهره‌مندی از هوای پاک و معتدل را می‌دهد.

گفتنی است که در طراحی این محصول از قابلیت جریان هوای چند طرفه با تنظیم سرعت فن به دو حالت استفاده شده و از این رو می‌توانید به سادگی دمای محیط را بنا به شرایط تغییر دهید. لازم به ذکر است که این محصول از سیستم تنظیم جریان هوا به صورت اتوماتیک بهره‌مند است از این رو می‌توانید در زمان‌های مختلف دمای هوا را به صورت دلخواه تنظیم نمایید.

در نهایت می‌توان به اقلام و لوازم جانبی همراه این کولر اشاره کرد که به صورت کامل و بدون کسری در جعبه آن موجود است. کابل اتصال به طول 5 متر، ریموت کنترل با باطری اورجینال و با کیفیت، لوله رفت و برگشت به طول 5 متر و در نهایت دفترچه راهنما که شامل تمامی نکات مربوط به چگونگی استفاده از کولر گازی الجی 18 هزار است، اقلام موجود در جعبه این کولر هستند.

راهنمای خرید بهترین کولر گازی 18 هزار الجی

توجه به مشخصات عنوان شده در زمان خرید کولر گازی الجی 18 هزار از اهمیت زیادی برخوردار است و به نوعی می‌توان از آن‌ها به عنوان راهنمای خرید نیز استفاده نمود. علاوه بر موارد عنوان شده، قیمت انواع کولر گازی 18000 نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و به نوعی یک عامل تاثیر گذار در خرید این محصول به شمار می‌آید. البته قیمت محصولات اورجینال الجی با توجه به کیفیت و کارایی آن‌ها بسیار مناسب و به نوعی مقرون به صرفه است، توجه داشته باشد که نمونه‌های فیک از این محصول با قیمت بسیار کمتر نیز در بازار به وفور وجود دارد پس پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید حتما به نمایندگی‌های معتبر مراجعه فرمایید.

نتیجه گیری

با توجه به ویژگی‌های عنوان شده، خرید کولر گازی الجی 18 هزار برای محیط کار و سالن‌های پذیرایی در منزل یا اتاق‌های نشیمن یک انتخاب ایده آل به شمار می‌آید. در واقع این محصول یکی از تولیدات منحصر به فرد الجی به شمار می‌آید که به دلیل داشتن مشخصات فنی عالی و تجهیزات اورجینال و با کیفیت تا حد زیادی باعث کاهش هزینه و مصرف انرژی می‌شود.

در طراحی و تولید این محصول از متریال با کیفیت استفاده شده و همین امر یکی از عمده دلایل محبوبیت آن به شمار می‌آید. البته توجه داشته باشد که کیفیت و کارایی این کولر در گرو اورجینال بودن آن است به همین دلیل لازم است در زمان خرید به یک فروشگاه معتبر دماتک مراجعه کنید. دماتک به عنوان یکی از معتبر‌ترین وب سایت‌های ارائه دهنده انواع تجهیزات و وسایل سرمایشی گرمایشی است و می‌تواند نقش موثر و سازنده‌ای در انتخاب شما داشته باشد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا