ورزشی

دوستان صلاح ندانستند تیم ملی بازی تدارکاتی داشته باشد

به گفته شفافا ، کریم انصاری فرد ، مهاجم تیم ملی “همراه با تمرینات تیم ،” شرایط در اردوی کیش خوب است. ” از روزی که به اینجا رسیدیم ، همه شرایط و امکانات فراهم شد و ما توانستیم با آرامش تمرین کنیم و برنامه های پیش بینی شده برای کادر فنی را برای حضور در بحرین انجام دهیم.

وی گفت: همه می دانند اوضاع تیم ملی کمی پیچیده است ، اما من قول می دهم بازیکنان تمام تلاش خود را برای صعود به جام جهانی انجام خواهند داد. ما سومین بازنده یک بازی هستیم اما شرایط را تغییر خواهیم داد و با دعا و دلسوزی بازیکنان به مرحله بعد خواهیم رفت.

انصار فرد افزود: تیم ملی و بازیکنان سالهاست که همدل هستند. قول می دهم بازیکنان دلسوز هستند تا بهترین شرایط ممکن را برای حضور تیم ملی در آنجا فراهم کنند.

در مورد شکایات طارمی از تأخیر در اردوگاه کیش و عدم برگزاری یک بازی دوستانه ، “مهدی ترومی از چنین بازیکن حرفه ای صحبت می کند و اصولاً چنین است. برای ما بهتر است اگر یک بازی دوستانه داشته باشیم ، اما بازی های لیگ برای دوستان بهتر بود. همه حریفان ما در یک بازی دوستانه به تورنمنت آمدند اما ما نمی توانستیم ، اگر این یک بازی دوستانه بود بهتر بود ، اما دوستان بالا فکر نمی کنند که این مناسب باشد و ما نمی توانیم کاری انجام دهیم. و ما آن را به عنوان نشانه خوبی در نظر می گیریم.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا