اقتصادیبرترین های کسب و کار

مزیت های مهم اعزام حسابدار

بسیاری از کارفرمایان با جذب و استخدام کارمندان جدید، ایجاد فضایی برای رشد و ترک شغل در مهلت‌های قانونی مشکل دارند و با تامین امنیت کارکنان کلیدی در گروه‌های مختلف، بر بخشی از کار خود تمرکز می‌کنند. برخی از کارفرمایان تولیدی یا قراردادی با چالش حفظ حسابدار در حالی که کار نمی کنند، مواجه هستند. بنابراین، این گروه پیشنهاد می کند که همه مشتریان با کمترین تعداد ممکن کار کنند و در صورت وجود حجم بالا و نیاز به پشتیبانی از کارشناسان حسابداری و بتا مالی و مالیاتی استفاده کنند. گروه. گروه مالی و مالیاتی بتا با توجه به شرایط فوق و با توجه به شرایط موجود و انحراف بازار در تامین افراد شایسته و متعهد، با جذب و آموزش فارغ التحصیلان رشته حسابداری از دانشگاه های معتبر به دنبال آموزش و به کارگیری افراد می باشد. طبق الزامات بازار کار، کارمند جدید توانایی اعزام کارمندان به سطوح مختلف را دارد و مسئولیت نگارش و ویرایش اسناد حسابداری، بررسی و جمع آوری شکایات، انبار و نگهداری، موجودی و دارایی های ثابت و غیره را بر عهده دارد.

مزایای همکاری با حسابدار:

کاهش هزینه های وصول حسابداری سالانه

در صورت عدم رضایت مدیر می توان کارکنان را تغییر داد

ارائه مشاوره مالی و مالیاتی توسط موسسه در صورت بروز مشکل

ضمانت عملکرد خوب و پشتیبانی نهادی از واحد مالی شرکت داشته باشید

گزارش وضعیت ماهانه را مستقیماً به مدیریت شرکت ارائه دهید

حصول اطمینان از ادامه همکاری و عدم وجود مشکلات مالی و مالیاتی که ممکن است در صورت خروج حسابدار (با یا بدون اطلاع قبلی) ایجاد شود.

نبود بیمه و هزینه های مالیاتی و مشکلات برای کارمند حسابداری

آموزش مداوم توسط آژانس، این نیرو را با قوانین و اطلاعات مالی و مالیاتی به روز نگه می دارد.

خدمات حسابداری زیر نظر مدیران ارشد دانا مشاب فکور و حسابداران دولتی

حسابداری مجموعه ای از فعالیت ها از قبیل بررسی اسناد مالی، اشتراک حساب ها و ثبت در دفاتر قانونی است.

دفاتر حقوقی شامل دفتر روزنامه و دفتر حسابداری دانا حسن به دانشجویان حسابداری و نوشتن کتاب حسابداری و استخدام آنها را آموزش می دهد.

گاهی اوقات مردم تفاوت حسابداری و حسابرسی را نمی دانند. در صورتی که دو کلمه با یکدیگر بسیار متفاوت بوده و دو دسته از یکدیگر جدا باشند. حسابرسی بررسی اسناد مالی طبقه بندی شده توسط حسابرس است. در واقع حسابرسی شامل بررسی اسناد حسابداری و در نهایت ارائه گزارش مالی به مدیران و ذینفعان برای برنامه ریزی و تصمیم گیری برای آینده است.

تمام امور حسابداری شرکت یا فروشگاه شما جدا از اعزام حسابدار پاره وقت، مجرب و پاره وقت، کاهش هزینه برای بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها، توسط نرم افزار حسابداری و زیر نظر مدیران دانا انجام می شود. موسسه حسابرسی معاسب فکر، تا از نظر بایگانی اسناد و مکانیزاسیون و تضمین کیفیت خیالتان راحت باشد.

اعزام حسابدار به تهران

نکته مهم دیگری که در انعقاد قرارداد حسابداری باید مورد توجه قرار گیرد، محدودیت سمت حسابدار است. اگر دفتر رسمی کسب و کار شما در تهران است، نمی توانید از یک شرکت حسابداری در اصفهان درخواست حسابدار بدهید. زیرا اعزام حسابدار کارشناس به شهرهای دیگر برای شرکت حسابداری و کارشناس مشکلات زیادی ایجاد می کند و تقریبا غیر ممکن است.

اعزام حسابدار به تهران معمول است. در حال حاضر بسیاری از شرکت های حسابداری در تهران این خدمات را ارائه می دهند. حسابدار پاره وقت و تمام وقت به دپارتمان های رسمی شرکت ها در تهران قابل اعزام می باشند. برای استفاده از این خدمات باید با یک موسسه حسابداری معتبر قرارداد ببندید و از آنها بخواهید یک حسابدار با تخصص و تجربه برای شما بفرستند. در اینجا بهترین شرکت خدمات حسابداری در تهران را به شما معرفی می کنیم.

انواع حساب های با تجربه که بسته به سطح کار شما ارسال می کنیم:

حسابدار پاره وقت

برای اکثر استارت آپ ها به دلیل حجم کم درآمد و مشکلات حسابداری نیاز به حسابدار پاره وقت امری بدیهی است.

حسابدار مستقل

حسابدار آزاد شخصی است که خدمات حسابداری و حسابرسی را در ازای دریافت حق الزحمه حرفه اصلی خود می کند.

حسابدار رسمی

این مورد تمامی نیازهای شما را برآورده می کند و فارغ التحصیلان می توانند به عنوان حسابدار و مشاور مالی در تمامی موسسات و واحدهای تجاری و در بسیاری از شعب دولتی یا خصوصی مشغول به کار شوند.

حسابدار مالیاتی

با افزایش سخت گیری های دولت در مورد الزامات مختلف گزارشگری مالی و مالیاتی برای افراد و شرکت ها، نیاز مردم به حسابدار مالیاتی افزایش یافته است.

زیرا شرکت ها علاوه بر راه اندازی و حسابداری رویدادهای مالی، موظف به تهیه گزارش مالیاتی دقیق و ارائه آن به سازمان بازرسی مالیاتی هستند.

شرکت حسابداری

ما کار حسابداری و مالی شما را با کیفیت عالی و صرفه اقتصادی بالا انجام خواهیم داد، با اعزام حسابدار متناسب با نیاز شما و با راهنمایی مستقیم مدیران ارشد موسسه حسابداری دانا، شما را در سفر بعدی همراهی خواهیم کرد.

فقط با ما تماس بگیرید

کارشناسان ما در شرکت حسابداری دانا مصعب فکور خدماتی از قبیل اعزام حسابدار، مشاوره مالیاتی، استخدام حسابدار، تهیه گزارش خرید و فروش فصلی، انواع خدمات مالی و مالیاتی و خدمات حسابداری و حسابرسی را ارائه می دهند.

خدمات شرکت حسابداری

خدمات شرکت حسابداری دانا مصعب فکور پاسخگوی بسیاری از نیازهای شرکت ها و سازمان ها بود.

خدمات با کیفیت علی باعث شده است که بسیاری از مودیان مالیاتی به این موسسه حسابداری بسپارند.

خدماتی مانند:

آنالیز مالی

تعیین مالیات بر عملکرد

مالیات بر ارث

مالیات بر درآمد

مشاوره حساب آنلاین

مشاوره حسابداری شخصی

تهیه اظهارنامه الکترونیکی

نوشتن کتب حقوقی

خدمات مالیاتی شخصی

مشاوره مالی

آموزش معاملات فصلی در قالب pdf

خدمات مالیاتی آنلاین

درخواست کد اقتصادی

دریافت کد اقتصادی آنلاین

کد اقتصادی را دریافت کنید

درخواست کد اقتصادی

مالیات بپردازید

دکمه بازگشت به بالا