ورزشی

این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ عبدالکریم حسن که تا قبل از پرسپولیس در تیم های السد و تیم کویتی‌اش هیچ گاه با هواداران متعددی در ورزشگاه ها روبرو نبوده است.از این جهت او در بازی های پرسپولیس چه در تهران و شهرستان وقتی این تعداد هوادار را در ورزشگاه می بیند بشدت ذوق می کند و البته نمی تواند این مساله را پنهان کند.

به نقل از ورزش سه عبدالکریم که اخیرا ویدئویی از تشویق یک نفره و همراهش اش با هواداران بعد از بازی با ملوان را در صفحه خود منتشر کرده و مشخصا از این همراهی لذت می برد در ورزشگاه آزادی و ورزشگاه های دیگری که پرسپولیس در شهرستان ها به میدان رفته با تشویق خاص هواداران این تیم مواجه شده اما احتمالا آبادان جایی است که خبری از تشویق او و تیمش نخواهد بود.

پرسپولیس در برخی شهرستان ها مثل انزلی، تبریز و آبادان هوادار چندانی ندارد یا اگر هم باشند تعدادشان آنقدر نیست که در ورزشگاه صدایشان به جایی برسد .از این جهت با اینکه هواداران عرب زبان خوزستانی پرسپولیس می توانستند در ورزشگاه تختی آبادان با عبدالکریم ارتباط جذابی برقرار کنند اما بعید است خبری از تشویق او در بازی پنجشنبه باشد .

عبدالکریم در بازی با ملوان روز خوبی نداشت و در فاز دفاع ضعیف عمل کرد .گفته می شود روزه داری در ماه رمضان باعث تضعیف قوای جسانی او شده اما انتظار می رود کم کم شرایط او در بازی های آینده بهتر شود و اوسمار مدافع چپ سرحال تری در زمین در اختیار داشته باشد وگرنه علی نعمتی می تواند جای او را در ترکیب بگیرد.

257 251

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا