اقتصادیبرترین های کسب و کار

آیا روش های دیگری برای ساخت ربات تلگرام وجود دارد؟

رفع ارور too many attempts در تلگرام

خطای too many attempts زمانی رخ می دهد که شما چندین بار پشت سر هم تلاش کرده باشید تا وارد تلگرام خود شوید و یا با استفاده از دستگاه های مختلف وارد اکانت خود شده و مجددا خارج شده اید همچنین وارد کردن اشتباه کد امنیتی تلگرام نیز باعث به وجود آمدن خطای too many attempts می شود ، در واقع مفهوم خطای too many attempts این است که بعدا تلاش کنید ! برای حل مشکل too many attempts شما می توانید از نرم افزار های تغییر IP استفاده کنید. اگر روی موبایل خود چنین اپلیکیشنی ندارید می توانید از کامپیوتر یا لپ تاپ کمک بگیرید و پس از روشن کردن نرم افزار تغییر IP مجددا برای ورود به تلگرام از طریق نسخه دسکتاپ اقدام کنید. اگر با این کار مشکل شما برطرف نشد تنها و فقط یک راه وجود دارد آن هم این است که شما صبور باشید و دست از تلاش بردارید تا تلگرام به شما اجازه ورود دهد اما اصلا جای نگرانی نیست چرا که رفع ارور too many attempts حد اکثر 24 ساعت طول می کشد و در اکثر مواقع رفع ارور too many attempts در تلگرام به سرعت اتفاق می افتد .نکته : جهت جلوگیری از ایجاد خطای too many attempts بهتر است که بیشتر از 3 بار برای ورود به تلگرام تلاش نکنید .

رفع ارور phone number flood در تلگرام

حل ارور phone number flood تلگرام از خطای too many attempts کمی سخت تر است و علت آن ورود و خروج های پشت سر هم و زیاد در اکانت تلگرام است . همانطور که گفتیم برای حل مشکل too many attempts تنها کاری که می توانید انجام دهید صبر کردن و عدم تلاش پی در پی برای ورود به تلگرام بود اما در مورد رفع ارور phone number flood این گونه نیست چرا که اگر بخواهید صبور باشید باید نزدیک به 30 روز یا بیشتر منتظر بمانید تا رفع ارور phone number flood در تلگرام شما انجام شود ، در این بخش ما می خواهیم به شما یک روش برای حل ارور phone number flood تلگرام برای مشکل ورود به تلگرام به شما دوستان عزیز ارائه دهیم .

برای تبلیغات در روبیکا لطفا کلیک کنید .یکی از راههای رفع این مشکل این است که با استفاده از شماره دیگری وارد تلگرام شده و پس از ساخت اکانت شماره آن را تغییر دهید و موبایل خود را وارد کنید.اگر خط دیگری ندارید می توانید برای این کار از شماره های مجازی هم استفاده کنید. همانطور که در مقاله نرم افزار ساخت شماره مجازی nextplus نیز توضیح دادیم با نصب این برنامه یک شماره مجازی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید به کمک آن در تلگرام ثبت نام کنید و کد احراز هویت را از طریق اپلیکیشن دریافت نمایید. پس ار تکمیل ثبت نام و ورود به تلگرام باید شماره مجازی را تغییر داده و به جای آن شماره خودتان را وارد کنید.

برای این کار در صفحه اصلی تلگرام روی آیکون سه خط بالا سمت چپ تپ کنید . سپس وارد settings تلگرام خود شوید . در این مرحله روی گزینه info تپ کنید .

 

در صفحه باز شده شما باید شماره سیمکارت اکانت تلگرام خود را که ساخته اید عوض کنید برای انجام این کار روی گزینه change number تپ کنید .با این کار پیغامی برای شما ارسال می شود که حاوی این مضمون است که شماره جدید شما برای مخاطبین سیمکارت فعلی شما نیز فرستاده می شود ، باید این پیغام را قبول کرده و روی گزینه ok تپ کنید .

 

اکنون می توانید شماره ای که مشکل ورود به تلگرام را داشت وارد کنید به همین سادگی می توانید به رفع ارور phone number flood در تلگرام بپردازید .

 

سوالات متداول

1- آیا با استفاده از شماره های مجازی امکان هک شدن تلگرامم وجود دارد؟

خیر. ولی برای اطمینان بیشتر می توانید بعد از ساخت اکانت با شماره مجازی بالافاصله شماره خود را تغییر دهید.

دلیل مشکل ورود به تلگرام

دلیل مشکل ورود به تلگرام چیست؟ اگر تلگرامتان پاک شده و درخواست ورود مجدد با اکانت خود را داده اید اما موفق نمی شوید، حتما این پست را بخوانید.

ترفند شبکه های اجتماعی

دلیل مشکل ورود به تلگرام

دسامبر 21, 2021 نویسنده تحریریه کوک موبایل

 

11 سپتامبر

گاهی اوقات کاربری، تلگرام خود را پاک کرده و درخواست ورود مجدد با اکانت خود را دارد و چند بار این کار را انجام می دهد ولی نمی تواند وارد شود و پیغام too many attempts please try again later (بیش از حد مجاز امتحان کردید لطفا بعدا تلاش کنید) برای او نمایان می شود. حال می خواهید بدانید چرا تلگرام اصلی یا هر تلگرام غیر رسمی دیگری مثل موبوگرام، ایکس یا طلایی و… نصب نمی شود و چرا تلگرام این پیغام را می دهد؟ دلیل اصلی آن چیست و چگونه این مشکل را رفع کنیم؟

معنی این پیغام این است که تلگرام کنجکاو شده است که بداند چرا کاربر اینقدر اصرار به وارد شدن به این اکانت را دارد و دلیل این خروج و ورود چیست و با این پیغام به شما اعلام می کند کمی صبر کنید و فردا یا در روزهای بعدی امتحان کنید و پیغام بیش از حد مجاز امتحان کرده اید برای شما ارسال می شود.

در صورتی که در مدت کوتاهی بیش از سه بار دیلیت اکانت کنید در آن موقع شماره شما فلود شده و به دردسر می افتید

چگونگی حل مشکل وارد شدن به تلگرام

در بالا گفته شد که اگر چند بار از تلگرام خارج شوید و مجددا وارد شوید و یا دستگاه تان (آیفون و اندروید و کامپیوتر) را پشت سر هم تغییر دهید و یا کد ارسالی تلگرام را اشتباهی تایپ کنید، این ها همگی باعث می شود که تلگرام مشکوک شود که شخصی اکانت شما را هک کرده و با این کار سعی دارد امنیت شما را حفظ کند که اگر کاربری به حساب کاربری شما دسترسی پیدا کرده، بعد از چند بار امتحان نتواند به اکانت شما نفوذ کند.

درست است که شما از چند ساعت تا چند روز نمی توانید وارد اکانت خود شوید ولی مشکل بزرگی نیست زیرا با کمی صبر و گذشتن چند روز زمان این مشکل برطرف خواهد شد.

بعد از دیلیت اکانت، برای راه اندازی مجدد تلگرام و برای حل این مشکل زمان دقیقی وجود ندارد و بین 12 ساعت تا چند روز متفاوت است. تنها راهی که برای شما باقی می ماند این است که کمی صبور باشید و از تلاش مکرر و پی در پی خودداری نمایید و اگر این خطا را دریافت کردید، چند روز وارد نشوید و بعدا دوباره تلاش کنید یا از روش های زیر استفاده کنید.

قبل از توضیح د رمورد این مسئله، اگر کانال تلگرامی دارید که وسیله کسب و کار شماست و از طریق آن درآمد کسب می کنید، باید دقت کنید که دستگاه موبایلی که از آن استفاده می کنید، کاملاً به روز و از نظر عملکرد و سرعت در وبگردی بروز باشد. توصیه می کنیم برای خرید گوشی موبایل با امکانات بالا، سرعت عالی و ارزان ترین قیمت به سایت ما مراجعه کنید. همچنین می توانید قیمت لوازم جانبی مورد نیاز خود را از ما بگیرید و هر آنچه را که نیاز دارید با قیمت پایین خریداری کنید.

راه حل مشکل پیغام ورود به تلگرام Too Many Attempts

لینک فیلمhttps://telegramgap.ir/مشکل-ورود-به-تلگرام/

از راه هایی که به شما پیشنهاد می شود این است که از وی پی ان استفاده نمایید، بعد آی پی کشورتان را عوض کنید، یعنی داخل فیلتر شکن رفته و کشوری که با آن وصل می شوید را تغییر دهید و تلگرام را Clear Data نمایید و هم اکنون به تلگرام وارد شوید و شماره را زده تا کد ارسال شود . این راه حل قبلا استفاده شده و جوابگوی مشکل کاربران بوده است امیدواریم بتواند مشکل شما را نیز حل کند.

پیشتر در مقاله دلایل مشکل منقضی شدن کد تلگرام را شرح داده ایم. برای اطلاع بیشتر می توانید این مقاله را نیز مطالعه نمایید.

راه حل دوم این است که طبق ویدئویی که برای شما گذاشته شده، عمل کنید تا مشکل پیغام بیش از حد مجاز امتحان کرده اید را حل کنید، فیلم به زبان انگلیسی می باشد ولی با کمی دقت روش کار آن را متوجه خواهید شد.

وارد نشدن در تلگرام پس از حذف اکانت

 

در قسمت بالا گفته شد که اگر بعد از چند بار دیلیت اکانت، یا خروج و ورود پشت سرهم ، نتوانسیتد به اکانت خود وارد شوید باید کمی صبر کنید تا این محدودیت برای اکانت شما رفع شود ولی گاهی اوقات فردی نمی تواند این مدت زمان از تلگرام استفاده نکند، در این صورت به این روش عمل کنید.

هر پیام رسان غیر رسمی که دارید، حذف کنید و آخرین نسخه ی تلگرام اصلی را دانلود و نصب نمایید و با برنامه های عبور از تحریم به تلگرام وب وارد شده و شماره خود را با کد 98+ وارد نمایید حالا کد ارسالی شما به تلگرام وب فرستاده می شود و به راحتی کد را وارد کرده و به تلگرام خود متصل شوید

پیغام  Channels Too Much

 

اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که با این پیغام (Channels Too Much) روبرو شده اید باید این را بدانید که این محدودیتی است که شرکت تلگرام برای پیامرسان های غیر رسمی قرار داده است. در این حالت باید تلگرام اصلی را نصب و همگی غیر رسمی ها را حذف نمایید. توصیه ی ما این است برای حفظ امنیت حساب کاربری تان و برخورد نکردن با چنین مشکلاتی تلگرام اصلی را نصب کنید.

سوالات متداول در مورد دلیل مشکل ورود به تلگرام

1- عبارت many attempts در تلگرام به چه معنی است؟

گاهاً هنگام ورود به تلگرام این پیام روی صفحه گوشی شما ظاهر می شود: «Too many attempts, try again later». این یعنی شما بیش از چند بار درخواست ورود به تلگرام کرده اید و سیستم به دلایل منطقی خود، در این لحظه شما را از ورود به تلگرام منع کرده است.

2- اگر در تلگرام چندین بار نام کاربری و یا کلمه عبورم را وارد کنم چه اتفاقی می افتد؟

با وارد کردن اشتباه نام کاربری و یا کلمه عبور در چندین بار، تلگرام متوجه ورو د ناموفق شما در سیستم می شود و به شما پیام می دهد که شما بیش از چند بار تلاش کرده اید، مجدداً بعداً امتحان کنید. این مشکل به دلیل تشخیص ندادن حساب و اعتبار شما توسط تلگرام است که ممکن است حساب شما را به مدت 24 ساعت مسدود کند.

3- برای ورود به تلگرام چند بار تلاش، مجاز می باشد؟

سازنده تلگرام مدام درحال افزایش سطح امنیت حساب کاربران تلگرام است. در صورت فراموشی کلمه و رمز عبور هر کاربر می تواند تا 5 بار تلاش کند. بیشتر از آن و با وارد کردن کلمه عبور نادرست، حساب کاربری شما موقتاً مسدود می شود.

لینک تبلیغات گسترده در اینستاگرام

منبع : ویکی پدیا

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا