استان ها

روحانیون برای خنثی‌سازی توطئه دشمن در انتخابات هوشیار باشند

به گزارش خبرنگار دانا نیوز کرمانشاه، مهدی عبدی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه (هشتم اسفندماه) در همایش جهاد تبیین و تجلیل از روحانیون موثر و یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش می‌تواند نقش مهمی در روشنگری در مورد دستاوردهای اسلام و انقلاب باشد.

وی افزود: روحانیون پرچمدار تبیین و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی هستند و باید در مقطع فعلی نیز مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمن در صدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، تصریح کرد: مقابله با توطئه‌های دشمن در شرایط کنونی هوشمندی و هوشیاری علما و روحانیون را می‌طلبد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود روحانیون و دیگر یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با جهاد تبیین در جامعه روشنگری کرده و مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات ترغیب کنند، حضور گسترده مردم در صحنه‌های حمایت از نظام، نقش موثری در افزایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواهد داشت.

عبدی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در دوازدهم مردادماه سال ۱۳۵۹ به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در راستای ایجاد همبستگی بین تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در راستای پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای را ایفا کرده است.

در پایان این مراسم از روحانیون موثر در سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و دیگر یاورانی که در این سازمان فعالیت دارند تجلیل شد.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا