عمومیبرترین های کسب و کار

محبوب ترین برند های صندل زنانه در بازار چه برند هایی هستند؟

محتوای این مطلب پنهان

خرید بهترین صندل زنانه مجلسی و ساده راحت همراه با قیمت مناسب

صندل لاانگشتی زنانه مجلسی یا ساده علاوه بر ظاهر زیبا باید راحت باشد. صندل زنانه از برندهای داخلی و خارجی به تعداد زیاد موجود است اما متاسفانه بیشترشان شاید ظاهری زیبا داشته باشند اما با کیفیت نیستند. در ادامه به بررسی ویژگی های یک صندل خوب می پردازیم و در انتها بهترین مدل هایی که در بازار ایران موجود است را به شما معرفی می کنیم با شهرک مارکت همراه شوید.

برندهای معتبر داخلی در زمینه تولید صندل فعال هستند ، پس لطفا اگر قصد خرید صندل زنانه مجلسی و ساده ایرانی رادارید از برندهای غیر معتبر خرید نکنید. پیشنهاد می شود برای مهمانی ها از صندل مجلسی زنانه مشکی رنگ استفاده کنید زیرا رسمی تر می باشد.

بهترین برندهای صندل زنانه مجلسی و ساده ایرانی

در لیست زیر سعی کردیم بدون تعصب معروفترین برندهای صندل زنانه مجلسی و ساده ایرانی که در بازار موجود است را به شما معرفی کنیم.

·         نیکتا

شرکت نیکتا اولین و معتبرترین تولید کننده ی انواع صندل و دمپایی از جنس  EVAو PVCوPU میباشد این شرکت با تجربه ی نیم قرن تولید در سال ۱۳۷۹ اقدام به توسعه ی مجتمع کارخانجات خود نموده وبا خرید ماشین الات، تکنولوژی و تجهیزات نوین از کشورهای اورپایی وبا به کارگیری نیروی انسانی مجرب تولیدات خود را در زمینه ی انواع صندل ودمپایی های سبک، طبی وبهداشتی توسعه داده ودرحال حاضر یکی ازبزرگترین شرکت های تولید کننده در سطح منطقه ی خاور میانه میباشد.

·         نسیم

برند نسیم در سال ۱۳۷۵ در زمینه‌ی طراحی و تولید کفش و پاپوش فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه‌ی ایرانی در بازارهای جهانی ا‌ست، با ایجاد کارخانه تولیدی فعالیت خود را ادامه داده و سعی بر تولید محصولات متنوع با مواد اولیه‌ی (چرم، پی وی سی ) مرغوب را داشته است. از جمله محصولات تولیدی این برند می‌توان به کفش، صندل، دمپایی، کیف، کفش ورزشی اشاره کرد.

·         پاتکان

گروه تولیدی کفش پاتکان در سال ۱۳۹۰ با محوریت کیفیت در تولید,تامین و حفظ رضایت مشتری و بهبود مستمر تاسیس گردید.از همان ابتدا کیفیت محصولات و ارایه جدیدترین مدل ها بزرگترین دغدغه این شرکت بوده که این مهم با استفاده از مدل های روز جهانی,استفاده از بهترین متریال همچون زیره های تولیدی زیلان ترکیه و چرم های درجه ۱ گاوی و بزی که به صورت گیاهی دباغی شده(چرم رستیک)و همچنین استفاده از کفی های طبی جهت راحتی پا می باشد,به دست امده است. در محصولات این برند می توانید انواع صندل زنانه با قیمت مناسب بیابید.

·         کفش شیما

برند  کفش شیما در ۱۳۶۴ در زمینه‌ی طراحی و تولید کفش و پاپوش فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه‌ی ایرانی در بازارهای جهانی‌ است، با ایجاد کارگاه تولیدی فعالیت خود را ادامه داده و سعی بر تولید محصولات متنوع با مواد اولیه‌ی (چرم، پی وی سی ) مرغوب را داشته است.

بهترین برندهای صندل زنانه مجلسی و ساده خارجی

تعداد برندهای خارجی در زمینه صندل زنانه زیاد می باشد که ما فقط آن دسته که در بازار ایران موجود است را را به شما معرفی می کنیم.

·         جی اوکس

Geox یک برند ایتالیایی تولیدکننده کفش و لباس با کارایی ضد آب  و منافذ هوایی فابریک است. این کمپانی در سال ۱۹۹۵ توسط ماریو مورتی پولگاتو تأسیس گردید نام این برند از اول کلمات لاتین Geo (به معنای زمین و چیزی که روی آن راه می‌رویم ) و X (سمبلی از نوشتار تکنولوژیک) تشکیل شده‌است.

·         گابور (گابر)

کمپانی گابر در شهر روزنهایم آلمان واقع شده است. این کمپانی یکی از تولیدکنندگان پیشگام در حوزه تولید کفش‌های با کیفیت زنانه است. همچنین راحتی، کیفیت و به روز بودن از ویژگی‌های اصلی برند کیف و کفش گابر است. این کسب و کار خانوادگی بیش از ۶۰ سال است که در حوزه تولید کیف و کفش فعالیت می کند و هم اکنون مالک و مدیر مجموعه آقای گابر می‌باشند. تجربه سال‌های زیاد فعالیت در این حوزه صرف شکل دادن به بنیانی شده است که کمپانی گابر آن را “کیفیت گابر” می‌نامد. شرایط سختگیرانه برای تولید هر جفت کفش، گابر را به یک برند ماندگار تبدیل کرده است.

·         چاکلت اسکوبار

برند چاکلت اسکوبار که در سال ۲۰۰۵ در کشور سنگاپور تاسیس گشته به تولید و عرضه کفش‌های صندل، پاشنه بلند و نیم بوت مجلسی و روزمره و می‌پردازد. موفقیت های برند “چاکلت اسکوبار” مرهون استعدادهای سه طراح خلاقش “ماسیمو کلچرا” فیبی چارن ” و ” ژولین لافون ” است که هرگز چشم از تحولات دنیای مد و فشن فرو نمی‌بندند.

ویژگی صندل زنانه ایده آل

راحتی : مهمترین رکن در خرید یک صندل زنانه باید راحتی آن باشد. منظور از راحتی داشتن یک سری فاکتور است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

کیفیت و مرغوبیت : مواد به کار رفته در صندل تعیین کننده قیمت و نرمی و راحتی آن می باشد. هرچه کیفیت این مواد بیشتر باشد (مثلا استفاده یکپارچه تی پی یو TPU) صندل راحت تری خواهید داشت.

بند نگهدارنده (رویه) محکم و راحت : بند نگهدارنده کفش اولاً باید نرم راحت باشد تا پا را اذیت نکند ، ثانیاً آنقدر محکم به زیره متصل شده باشد که با مقدار پیاده روی پاره نشود

زیره : زیره علاوه بر اینکه باید در برابر سایش مقاوم باشد وجود شیار و ناهمواری در سطح آن از لیز خوردن شخص جلوگیری می کند.

کفی : کفی صندل باید نرم و راحت باشد بهتر است که کفی طبی باشد.

هشدار خرید کفش تقلبی هشدار : مراقب صندل زنانه (برند خارجی) ، های کپی باشید زیرا از نظری ظاهری دقیقا مشابه اصلی هستند اما از نظر ساختاری بی کیفیت هستند. نکته دیگر این که قبل از خرید صندل های ایرانی حتما بخش نظرات هر محصول را مشاهده کنید.

صندل های زنانه و آشنایی با بهترین مدل های کفش 2020

سال 2020 از جهت مد و ظهور برندهای جدید، تاکنون بسیار عالی بوده و مدل های کفش زنانه بسیار خوبی به بازار عرضه شده است که انتخاب از میان آن ها، واقعا باعث سردرگمی می شود. در روزهای خاص بعد از انتخاب لباس، نوبت به انتخاب کفش می‌رسد. باید کفشی انتخاب کنید که هم با آن احساس راحتی کنید و هم در مراسم های مختلف بتوانید از آن استفاده کنید. در ادامه این مطلب با شهرک مارکت همراه باشید تا بهترین مدل های کفش را معرفی کنیم

برند Jimmy Choo Sacora

جنس کفش های این برند از ساتن و مروارید است و به دلیل طراحی ظریف و استفاده از مروارید، برای انتخاب عروس ها یک مورد بی نظیر است.

برند Kurt Geiger

علاقه به صندل های زنانه کلاسیک، چیزی است که در سال 2020 بازهم ترند شده است. برای دوستداران مدل های کلاسیک، این برند انتخاب خوبی است.

مارک Gucci Leather

این مدل در دهه 50 هم محبوب بوده است. برای کسانی که در روز عروسی شان به دنبال کفش پاشنه کوتاه هستند، بسیار مناسب است.

مارک Aquazzura Very Vera

این نوع کفش ها برای کسانی که می‌خواهند کفششان هم شیک و هم با ظرافت باشد، مناسب است.

برند  Manolo Blahnik Lurum

زیبایی این نوع کفش ها قابل توصیف نیست و انتخاب بسیار خوبی برای عروس ها خواهد بود.

بهترین مدل های کفش مناسب برای فصل بهار و تابستان در سال 2020

برای اینکه در مورد کفش های مربوط به فصل بهار و تابستان صحبت کنیم، شاید کمی زود باشد. ولی با این حال ضرری ندارد کمی به برندهای مطرح 2020 بپردازیم.

نسبت به سال قبل، امسال مدل های خوب و دلبازتری به بازار آمده است. رنگ های متنوع و مات در کفش ها شما را مجذوب خود خواهد کرد. در تابستان سال گذشته، کفش و صندل های پاشنه بلند و روباز بسیار محبوب بود که امسال هم این نوع کفش ها جایگاه خاص خود را دارد.

کفش تخت یا Flat form

ممکن است همه کفش های پاشنه بلند را ترجیح ندهند و دوست نداشته باشند. بنابرین در سال 2020 صندل های زیبا با پاشنه های تخت به بازار ارائه شده است که مورد توجه زیادی قرار خواهد گرفت.

کفش Flip Flop

این کفش ها به صندل های انگشتی هم معروف است که اکثرا با آن آشنا هستیم. مطمئن باشید در روزهای بهاری و تابستانی، این کفش ها را زیاد در پای مردم خواهید دید. برای کسانی که به مسافرت می‌روند بسیار مناسب است.

صندل های مدل Dad

این نوع صندل ها، از مدل هایی است که دوباره در سال 2020 به بازار ارائه خواهد شد. طراحی مینیمال و راحت آن، افراد زیادی را به خودش جذب می‌کند.

کفش های کالج

این نوع کفش ها ما را به گذشته ها می‌برد.چون نوستالژیک و بین مردم محبوب است. باز هم امسال مورد توجه مشتریان خواهد بود.

برند Prada

این برند، یکی از برند های خوب در تولید کفش می‌باشد و کفش های آن به اسم Monolith patent معروف است و در صدر لیست خرید های اینترنتی قرار گرفته است.

برند Proenza schouler

این برند به تولید کفش هایی با اسم raised sole derby معروف است که در میان کفش های چرمی، یکی از انتخاب های محبوب است.

برند Zara

 در میان کلکسیون جدید این برند کفش های مدل derby نیز به چشم می‌خورد که نکات مثبتی نسبت به همنوع های خود دارد. مثلا کسانی که پاهایشان کمی چاق است به‌ راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین این کفش ها را می‌توانید به همراه شلوار جین یا هر شلوار دیگری بپوشید.

مدل های محبوب کفش در سال 2020

در روزهای گذشته، هفته مد در شهر میلان ایتالیا برگذار شد که در آن از مدل های کفش 2020 رونمایی شد که به چند مدل اشاره خواهیم کرد.

پاشنه های غیر معمول و فانتزی

درسال 2020 با این نوع کفش‌ها زیاد مواجه خواهیم شد. در سال های گذشته هم برخی برند های معروف این نوع کفش ها را تولید کرده بودند که در سال های آتی نیز باز هم به بازار ارائه خواهند شد.

برند Mery Jane

در این نوع کفش ها، پاشنه ها نازک هستند و یک بند در قسمت مچ وجود دارد تا کسانی که میپوشند ظاهری ظریف داشته باشند. این برند هم در سال‌های گذشته پر طرفدار بود و هم امسال دوباره یکی از محبوب ترین مدل ها خواهد شد. این کفش ها با جوراب های نازک بسیار شیک خواهد شد.

طرح Mule

این مدل از کفش ها، به صورت نیم کفش، دمپایی پاشنه بلند تولید می‌شوند. که در سال آینده طرفداران زیادی به خود اختصاص می دهد.

طرح Slingback

در این مدل جلوی کفش بسته و پاشنه آن باز است که در سال 2020 از این مدل ها زیاد خواهیم دید.

بوت های رنگی

این بوت ها هم به دلیل رنگ های متنوع خواهان زیادی دارد.

کفش های پاشنه بلند و کلفت

این نوع پاشنه ها هم در کفش های ورزشی، هم در بوت ها و هم در صندل ها مورد استفاده قرار گرفته است.

ادغام شدن برندهای Vans و Vivienne Westwood

این دو برند محبوب انگلیسی و آمریکایی تصمیم گرفتند در سال 2020 باهم همکاری کنند تا از فردیت و آزادی تجلیل کنند این دو برند باهم دیگر کفش های کپسولی را به بازار معرفی کردند.طراحی های خاص از کلکسیون برند Westwood با کفش های مشکی سوییت از برند Vans ترکیب شد و کفشی با اسم Sk8-Hi به وجود آمد.

روی کفشی که توسط این دو برند تولید شده است، نوشته هایی وجود دارد. کفش sk8_Hi با جنس چرم و رنگ زیبا به بازار ارائه خواهد شد. این کفش جدید از دوران فعالیت هر دو برند در سال 1977، الهام گرفته شده است. یک نوع کفش دیگری هم به اسم checker board slip on که توسط این دو برند تولید شده، به بازار ارائه خواهد شد.

در آخرین مدل های تولید شده توسط این دو برند رنگ های زیبای کره زمین و طرح صاعقه ایجاد شده است. در طراحی یکی دیگر از این کفش ها که old Skool نام دارد، از پارچه سوییت زرشکی رنگ استفاده شده که با نخ های خردلی رنگ دوخته شده است. در قسمت پاشنه این کفش یک زیبایی متناقض وجود دارد که بر خلاف تصور، هماهنگ هستند. در کلکسیونی که این دو برند آماده کرده اند، کفش هایی به رنگ آبی آسمانی از برند Vans وجود دارد. بر روی کفش های تولید شده توسط این دو برند،نشان VW زده شده است که حروف اول اسم های این دو برند است.

کفش های بند دار و پاشنه بلند

در فصل پاییز فرصت خرید یک کفش پاییزی خوب را از دست ندهید. مدل های متنوع با رنگ های زیبا در ویترین مغازه ها، منتظر شما است. کفش های بند دار و پاشنه بلند پاییزی، هم حالت زنانگی دارد و هم بسیار راحت است. این کفش ها را می‌توانید با سرهم یا شلوارهای پارچه ای دیگر، بپوشید که بسیار شیک خواهد بود. ستاره های محبوب هم پوشیدن این نوع کفش ها را آغاز کرده اند.

روش های ست کردن کفش های بند دار

کفش هایی که در قسمت مچ یک بند نازک دارند، ظاهری شیک برای شما ایجاد خواهند کرد. کسانی که در بحث مد روز سر رشته دارند، توصیه می کنند هنگام استفاده از این نوع کفش ها، بند آن را از روی شلوار ببندید که ظاهرا جالب به نظر می‌رسد. این نوع کفش ها را با شلوار های گشاد پارچه ای یا جین، می توانید استفاده کنید.

صندل های ورزشی که قبل از اتمام تابستان حتما باید بخرید. این صندل ها خود را با هر استایلی وفق می دهند و همچنین راحت و شیک هستند.

صندل ورزشی از مارک Beyman Gucci

این کفش ها را هم هنگام ورزش کردن هم در زندگی روزمره میتوانید استفاده کنید. این مدل، برای کسانی که کفش با قالب بزرگ دوست دارند، مناسب است.

مدل Ash_cloe

یک نوع کفش تخت است که برای استفاده روزمره، انتخاب خوبی است.

مدل Buffalo_ camper

فقط کسانی که کفش هایی با پوشش پارچه ای دوست دارند این نوع کفش را انتخاب می‌کنند.

مدل Rick Owen’s chanel

این مدل برای شرکت در مهمانی ها بسیار مناسب است.

انواع کفش های پاییزی شیک

پاشنه کلفت

در دهه هفتاد این کفش ها مد بوده است که امروزه هم دوباره تکرار می شود.

بوت های طرح گل

مدل ویکتوریایی این بوت ها به همراه طرح های گل بسیار جذاب است.

کفش های پاییزی Mary Jane

این برند هم در نوبه خود مدل هایی زیبا برای فصل پاییز در بر دارد.

کفش با طرح پوست حیوان

در طراحی این کفش ها از نقش و نگار حیواناتی مانند پلنگ، گوره خر، مار و گاو استفاده شده است که همیشه مورد توجه افرادی خاص قرار می‌گیرد.

کفش نوک مربع

سال های زیادی کفش های نوک تیز و گرد مورد توجه بوده است ولی اخیرا کفش های نوک مربع نیز جایی در دل خانم ها باز کرده است. باید بپذیریم این کفش ها از مدل های قبلی بسیار راحت تر هستند.

بوت های بندار

این مدل کفش هم یک مدل بسیار محبوب به شمار می‌رود.

کفش های تزئین شده با سنگ های مختلف

این کفش ها انتخاب خانم هایی که به زرق و برق اهمیت زیادی می‌دهند.

کفش های خزدار

در روزهای پاییزی این کفش ها به دلیل داشتن خز، هم در داخل و هم در خارج کفش، پاهای شما را گرم نگه خواهد داشت.

کفش های Makosen

راحتی بی نظیر این کفش ها را فقط کسایی که آنها را پوشیده اند، می‌دانند. به همین علت یکی از بهترین هاست.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا