برترین های کسب و کارعمومی

روغن موتور نانو چیست و چه اثراتی بر خودرو دارد؟

قیمت روغن پارانوکس، خرید روغن نانو، نمایندگی روغن نانو، قیمت روغن موتور، روغن پارانوکس 10w40، روغن موتور فناوری نانو، کیفیت روغن ماهواره، افزودنی های روغن نانو

روغن موتور و انواع آن، روغن موتور نانو و مشخصات آن چیست؟

کارستان قرن بیست و یکم، عصر فناوری نانو و پیشرفته ترین عصر صنعت است. نانو در واقع مقیاس یک میلیاردم متر است که با چشم نامرئی است، اما تاثیر زیادی بر زندگی انسان دارد! استفاده از مواد تولید شده توسط فناوری نانو نویدبخش مزایا و فواید بسیاری است که منجر به تغییرات و دگرگونی های بسیاری در زندگی انسان می شود. مزایای بیشمار این فناوری باعث گسترش استفاده از آن و تولید محصولاتی با خواص بسیار و کارایی بالا شده است.

یکی از محصولات با عملکرد بسیار بالا در فناوری نانو روغن موتور Paranox Nano است. روغن موتور نانو؛ این یکی از بهترین انواع روغن موتور است که با ورود به بازار، تغییرات بی سابقه ای را در صنعت روغن موتور ایجاد کرد. ظهور روغن موتور نانوذرات به بازار توجه و رضایت تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. در زیر به بررسی تفاوت های روغن نانو موتور با سایر انواع روغن موتور و همچنین بررسی خواص و کیفیت آن می پردازیم.

تفاوت روغن موتور نانو با روغن موتور معمولی

روغن موتور یکی از اساسی ترین و مهم ترین نیازهای یک خودرو است. امروزه روغن موتور وظایف بسیاری را در موتور خودرو انجام می دهد که مهمترین آنها روانکاری قطعات و کاهش اصطکاک و سایش بین قطعات می باشد. برخی از عملکردهای دیگر روغن شامل آب بندی قطعات موتور، انتقال حرارت، جلوگیری از انسداد و خوردگی و تعلیق قطعات سایش و ترکیبات ناشی از احتراق سوخت است.

روغن موتور نانو پارانوکس کارایی بالایی دارد و به لطف محتوای نانو افزودنی، عملکردهای زیادی را در موتور خودرو انجام می دهد. این نانو افزودنی ها قابلیت جاسازی در فلزات را دارند و وقتی در موتور خودرو ریخته می شوند توسط موتور تغییر می یابند و مانند یک لایه محافظ تمام سطوح موتور را می پوشانند.

ایجاد یک لایه محافظ در اطراف موتور و پوشش خودرو، موتور را در برابر ضربه و آسیب محافظت می کند. وجود مواد افزودنی نانو در روغن پارانوکس محافظت کاملی از موتور در برابر زنگ زدگی و خوردگی ایجاد می کند و جریان بهتر روغن در موتور خودرو اصطکاک و فرسایش بین قطعات موتور را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در ادامه به طور کامل در مورد ویژگی های روغن موتور نانو صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های روغن موتور نانو

بدون روغن موتور، موتور خودرو خشک و شکننده شده و در نهایت می میرد. البته فراموش نکنید که نوع روغن موتور استفاده شده برای خودرو نیز بسیار مهم است و استفاده از روغن موتور نادرست می تواند آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد کند.

برای اینکه موتور خودروی خود در بهترین حالت و با حداکثر کارایی کار کند، باید از روغن موتور مناسب استفاده کنید. نوع روغن موتور مورد استفاده برای خودروها بر اساس نوع خودرو و موتور آن تعیین می شود. روغن موتوری که در فصول سرد سال استفاده می شود نیز با روغن موتوری که در فصول گرم استفاده می شود متفاوت است.

برای تعیین روغن موتور مناسب خودروی خود، بهتر است دفترچه راهنمای خودرو خود را مطالعه کرده و یا با کارشناسان و متخصصان این حوزه تماس بگیرید و با راهنمایی آنها بهترین روغن موتور را برای خودروی خود تهیه کنید.

پارانوکس؛ بهترین روغن موتور نانو

در حال حاضر با توجه به علم و تلاش متخصصان خود در این زمینه توانسته ایم بهترین روغن موتور نانو را در کارخانه پترونام سهند تولید و در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهیم. بررسی خواص، کیفیت و تاثیر عالی روغن موتور نانو پارانوکس بر روی موتور خودرو نشان می‌دهد که استفاده از این روغن موتور عملکرد موتور خودرو و بهبود راندمان را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

روغن موتور پارانوکس یک روغن کاملا ایرانی است و توسط متخصصین و کارشناسان با دانش این کشور و دانشگاه تبریز تولید و سنتز می شود. جالب است بدانید که استفاده از این فناوری در دنیا تنها در انحصار چند شرکت بزرگ جهانی است و مفتخریم که اولین تولید کننده روغن موتور با استفاده از فناوری نانو در خاورمیانه هستیم که قادر به ارائه موتور هستیم. روغن با کیفیت بالا برای رانندگان با ارزش

اثر نانو روغن موتور

همانطور که قبلا ذکر شد استفاده از روغن موتور نانو تاثیر بسیار خوبی بر عملکرد موتور خودرو دارد و باعث بهبود آن می شود. در ادامه به بررسی برخی از اثرات استفاده از روغن موتور پارانوکس می پردازیم.

  • کاهش و حذف صداهای غیرعادی موتور در حین کار
  • به موتور کمک کنید تا بهتر کار کند و اصطکاک بین قطعات را کاهش دهید
  • موتور را از کثیفی نگه دارید و تمیز کنید
  • عمر موتور را افزایش دهید
  • مصرف سوخت را کاهش دهید
  • دوده را از موتور بشویید
  • شروع آسان در هوای سرد
  • شتاب خودرو را افزایش دهید
  • بهبود عملکرد موتور
  • دمای موتور را پایین بیاورید
  • محافظت از قطعات در برابر زنگ زدگی
  • از خوردگی شیمیایی اجزاء خودداری کنید
  • از فشار و ضربه به موتور جلوگیری کنید
  • حداقل کاهش تولید آلاینده توسط موتور
  • معلق کردن مواد زائد و جلوگیری از ته نشین شدن آنها
  • از سوختن روغن موتور خودداری کنید
  • برای حذف کمپرسور داخل موتور
  • از تولید گازهای مضر برای محیط زیست جلوگیری می کند
  • نانو یک ماشین با کیفیت است

روغن موتور وظیفه حفاظت از موتور خودرو و اجزای داخلی آن را بر عهده دارد. بنابراین کیفیت روغن موتور بسیار مهم است. توجه به اصل بودن روغن موتور، کیفیت بالای آن در تولید و خرابی آن در عملکرد نهایی موتور و خودرو بسیار تاثیرگذار خواهد بود. استفاده از روغن موتور بی کیفیت می تواند آسیب جدی به موتور وارد کند و هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

روغن موتور نانو با استفاده از بهترین روش های ساخت و وجود مواد افزودنی نانو با کیفیت بالاتر نسبت به سایر انواع روغن موتور، عملکرد موتور خودروی شما را بهبود می بخشد. پارانوکس با ارائه بهترین کیفیت در قالب نانو روغن موتور ساخته شده توسط متخصصین ایرانی قادر است رضایت مشتری را به دست آورد و بهترین کیفیت را برای آنها به ارمغان آورد.

قیمت روغن موتور نانو  به چه صورت است؟

روغن موتور نانو یکی از محصولاتی است که بازرگانان وارداتی همواره تلاش می کنند تا مزایای این محصول را به کشور منتقل کرده و منافع آن را به عموم مردم معرفی کنند. از آنجایی که قیمت روغن موتور خارجی با قیمت دلار فعلی محاسبه می شود و گران است، افراد با درآمد متوسط ​​نمی توانند این روغن موتور را خریداری کنند و همین امر باعث می شود واردات این محصول بسیار محدود شود.

متاسفانه یکی از مشکلات روغن موتورهای خارجی بحث فریب و تقلب در خرید آنهاست. در این صورت برخی سرمایه گذاران روغن موتور ایران را داخل روغن موتور خارجی می ریزند و آن را به عنوان روغن موتور خارجی می فروشند.

با نگاهی به قیمت آنلاین روغن موتور خارجی متوجه می شوید که قیمت این محصول با توجه به قیمت دلاری بین 1 تا 5 میلیون دلار متغیر است. حال اگر هزینه حمل و نقل، گمرک و مالیات را نیز به آن اضافه کنیم، خرید این محصول کاملاً هزینه ای است. بنابراین فروش روغن موتور خارجی در بازار ایران با قیمتی در حدود 500 هزار تومان مشکوک بوده و نمی توان از اصالت این روغن اطمینان حاصل کرد.

با این نظرات بهتر است به جای تاکید بر خارجی بودن روغن موتور به کیفیت و عملکرد آن بپردازیم. روغن موتور پارانوکس محصولی بسیار با کیفیت است و شما می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. بهترین مزیت این روغن موتور این است که فقط از طریق دفتر مرکزی شرکت به صورت مستقیم در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که امکان به صفر رساندن آن را فراهم می کند. قیمت روغن موتور پارانوکس بسیار کمتر از برندهای خارجی است و شما می توانید این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

روغن نانو برای چه خودرویی مناسب است؟

روغن موتور نانو برای تمامی خودروها در مدل های مختلف مناسب است و این روغن موتور برای تمامی خودروها قابل استفاده است. تنها تفاوت روغن موتور نانو برای خودروهای مختلف، تفاوت در سطح کیفی و سطح API آنها است.

روغن موتور پارانوکس در سطوح کیفی مختلف و در API های مختلف تولید می شود. برای خرید روغن موتور پارانوکس باید نوع خودروی خود را در نظر بگیرید و به API و کیفیت روغن موتور توجه کنید تا نوع روغن موتور مناسب خودروی شما باشد. برای انتخاب بهترین روغن موتور برای خودرو خود می توانید با راهنمایی کارشناسان پترونام سهند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده برای انتخاب روغن موتور نانو خودرو خود تماس بگیرید.

روغن موتور نانو چیست؟

نانو جدیدترین فناوری در جهان است که قرن بیست و یکم را تحت تاثیر قرار داده و منجر به تولید بسیاری از محصولات با کیفیت بالا شده است. روغن موتور نانو یکی از محصولات تولید شده با فناوری نانو است که کیفیت بالایی دارد و با افزایش کارایی موتور خودرو، عملکرد آن را بهبود می بخشد.

مزیت استفاده از سوخت نانو چیست؟

روغن موتور نانو پارانوکس به دلیل وجود مواد افزودنی نانو قابلیت محافظت از موتور خودرو و جلوگیری از آسیب را دارد. افزایش طول عمر موتور، کاهش 20 درصدی مصرف سوخت، تمیز کردن موتور از زباله، ایجاد لایه محافظ در اطراف موتور، افزایش سرعت خودرو و بسیاری موارد دیگر از مزایای استفاده از روغن موتور پارانوکس است.

چه خودروهایی برای روغن موتور نانو پارانوکس مناسب هستند؟

روغن موتور پارانوکس در کیفیت های مختلف تولید می شود و مناسب انواع خودروها و مدل های مختلف می باشد. بله، باید به یاد داشته باشید که باید API و روغن موتور را با توجه به نوع مدل خودروی خود انتخاب کنید، برای این کار می توانید با کارشناسان پترونام سهند به نشانی اینترنتی www.petronam.co تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا