عمومی

اطلاعات تخصصی راهبند بتا مدل بی400

این ویژگی باعث می شود از یک نوع راهبند با کیفیت متوسط برای طیف وسیعی از اماکن در عرض های مختلف استفاده نمود. به طور مثال شرکت های زیادی هستند که راهبند بازویی تلسکوپی در اندازه 4 تا 6 متر تولید نموده اند تا بتوان از آن در اکثر ورودی ها استفاده نمود. مهم نیست که چه نوع مکان یا موسسه ای دارید و می خواهید در برابر دسترسی غیرمجاز از آن محافظت کنید، راهبند پارکینگ موثر هستند. همچنین می‌توانید دوربین‌های مداربسته را نصب کنید و کل سیستم را ایمن‌تر کنید. چنین مجموعه ای برای یک انبار، یک بیمارستان، یک پارکینگ شرکت، هر مکان تجاری و حتی املاک بزرگی که در مناطق وسیعی پراکنده شده اند عالی است.

شما همچنین می توانید یک سیستم ورود به سیستم داشته باشید که در آن خروج و ورود به دقت ثبت و گزارش می شود تا عبور مجاز وسایل نقلیه حفظ شود. در نظر داشته باشید که وزن بدنه این راهبند 66 کیلوگرم و وزن بوم آن حدودا 6 کیلوگرم است.

متداول‌ترین نوع راه بند اتوماتیک که در ورودی بیشتر ادارات و پارکینگ‌ها دیده می‌شوند راه بندهای بازویی هستند. این نوع راه بندها دارای یک بازو به طول 2 تا 8 متر هستند که به یک تکیه‌گاه که بر روی زمین نصب می‌شود متصل می‌شود. این بازو توسط یک موتور و گیربکس به حالت افقی درآمده و مسیر را مسدود می‌کند. در زمان نیاز موتور بازو را تا زاویه 90 درجه بالا می‌برد و بازو به حالت عمودی در می‌آید و مسیر را برای تردد باز می‌کند.

مشاوره انتخاب راهبند برقی پارکینگ مناسب

این مزیت ها شامل کنترل رفت و آمد، افزایش امنیت، قابلیت کنترل از راه دور و غیره می باشد. این ویژگی ها باعث شده است که مردم از این راه بند ها برای افزایش امنیت و تسهیل کردن کارهای خود استفاده کنند. مرکز تخصصی سیستمهای حفاظتی و امنیتی و تجهیرات الکتریکی و الکترونیکی ساختمان، شبکه های کامپیوتری و سیستمهای انتقال داده.

تعمیر راهبند فک:

همچنین به دلیل اینکه راهبند نیزه ای در داخل زمین قرار دارد و بایستی در فصول سرد و همچنین مناطق سردسیر با همان سرعت عمل کند، این نکته را در راهبند نیزه ای دارای اهمیت می کند از این رو راهبند نیزه ای تا دمای منفی 35 درجه نیز با همان سرعت عمل می کند. این نوع راهبند با توجه به ارتفاع ۱۱۷۰ میلی متری و فلاشر روی بدنه و روی بازو دید مناسبی را برای راننده ها ایجاد می کند.

موتور 220 ولت و دارای خلاص کن دستی است و قابلیت نصب تمامی سیستمهای RFID و انتن دوربرد را نیز دارد. همچنین راهبند افقی MOOVI دارای سرعت باز و بسته شدن قابل توجهی ست و می توان آن را در سه سرعت 4، 6، و 8 ثانیه ای تنظیم کرد.

در سیستم فروش نیم ست و تمام ست فروش به دو صورت انجام میشود ، در سیستم فروش نیم ست فقط بدنه و بوم فروخته میشود ودر سیستم تمام ست سایر لوازم نیز به آن افزوده میشود که به فراخور نیاز ، مشتریان میتوانند از این دو طرح برای خرید استفاده نمایند.

تولید و فروش کاملا انحصاری انواع راهبند های ستونی ( بولارد ) در دو تیپ شهری و امنیتی و دو مدل دستی و اتوماتیک ساخت شرکت فیدار آروند سپاهان تولید کننده انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی در مازندران… شرکت آریاز به عنوان یکی از برترین منابع تولید، نصب و طراحی انواع سیستم راهبند الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک گستره بسیار بزرگی و متنوع از با کیفیت ترین محصولات این رسته از گذرهای اتوماتیک را در اختیار مشتریان ارجمند قرار می دهد.

راهبند اتوماتیک در مناطق امنیتی و خصوصی پر رفت و آمد برای کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه استفاده می شود . بیشتر مصارف راهبند اتوماتیک در ورودی های مکان های صنعتی، تجاری و مسکونی می باشد. شرکت های بزرگ اروپایی تولید کننده راهبند اتوماتیک پارکینگ همراه محصول کاتالوگی را منتشر می کنند که در آن توضیحات کامل مشخصات راهبند به همراه نحوه ی نصب آن آمده است.

از جمله موارد تعیین شده میزان تردد در نظر گرفته شده یا سیکل کاری راهبند می باشد که معمولا به ساعت است. در صورتی که یکی از وسایلی است که در زندگی روزمره بارها از آن استفاده نموده اید و کاربردهای مختلفی دارد. در واقع تا تصویری از این وسیله نبینید متوجه نخواهید شد که راهبند چیست و چه مصارفی دارد. از این رو ما تصمیم گرفتیم که به معرفی راهبند و انواع آن بپردازیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

شرکت ایمن سازان قشم می تواند در زمینه خرید انواع راهبند پارکینگ و امنیتی به شما مشاوره تخصصی بدهد .اغلب این دستگاه ها جهت جلوگیری از ورود ماشین ها به صورت غیر مجاز استفاده می شود و تحمل وزن تا 6 تن را دارا می باشند. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

از زمانی که این وسیله وارد بازار ایران شد شاهد این بودیم که ابتدا در اداره جات دولتی و کارخانه ها و یا دانشگاه ها ومجتمع های مسکونی ، بناهای مسکونی بزرگ و مجتمعی ،مجتمع های مسکونی هم از وجود این وسیله پرکاربرد و جالب و کاربردی بهره مند شده اند. با عضویت در خبرنامه پیامکی ما از جشنواره ها،تخفیفات و محصولات جدید ما مطلع شوید . کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

راهبند و انواع آن

مثلا برای ساخت تابلوی مثلثی خطر از پلاستیک استفاده می کنند، زیرا لازم است فرد آنها را در دست گرفته و در جایی کار بگذارد، پس لازم است تا وزنی اندک داشته باشند، و نکته دیگر در مورد استفاده از اجناس مختلف نیز باید عنوان نمود که بخاطر قیمت آنها می باشد. راهبند تشریفاتی دارای کاربردهای مخصوص به خود می باشند.

این راهبند ها معمولا در فروشگاه ها، موزه ها و مواردی از این دست مشخص می گردد و بیشتر برای مشخص سازی مسیرهای پر تردد بکار گرفته می شود، البته کاربرد دیگر آن نیز مشخص کردن صف های انتظار است که میتواند در این مورد نیز به کار گرفته شود. برای انتخاب بهترین آپشن ممکن جهت محدوده ای که در آن زندگی می کنید، و یا قرار است خودروی خود را پارک کنید، تعداد موارد اندکی وجود دارد که حتما لازم است تا آنها را در نظر بگیرید.

راهبند های ستونی بیشتر برای مکان هایی امنیتی کاربرد دارند و این نوع راهبندها در داخل زمین نصب می شوند و از زمین خارج می گردند، ظاهر زیبای این راهبند علاوه بر کاربرد امنیتی و نظامی برای مکان های که زیبایی در اولویت آنها است نیز کاربرد بسیار دارد. ضربه پذیری بدنه استیل چراغ دار و زیبای استحکام، قدرت بالا از خصوصیات این راهبند است این راهبند ها در طول و ارتفاع های مختلف عرضه می گردند.

در این سیستم با عبور خودرو در جهت مجاز با فشار وزن خودرو، تیغه ها به روی سطح راهبند قرار می گیرند و خودرو از روی سطح آن عبور می کند؛ اما در صورت حرکت خودرو خلاف جهت، نیزه ها باعث پاره شدن لاستیک می شوند.

وجود چنین ویژگی های منحصر به فردی موجب شده که بوم های آلومینیومی جز پر فروش ترین بوم ها قرار گیرند. این وسیله که در واقع نوعی راهبند محسوب می شود معمولا در پارکینگ های اختصاصی استفاده می شود. پارکینگ بند شرایطی را فراهم می کند که افراد دیگر نتوانند در محل اختصاصی پارک شما پارک نمایند.

ما در ایمن سازان بهترین برندهای مطرح دنیا را برای انواع راهبند در اختیار داریم . برندهای مطرحی چون راهبند فادینی ، راهبند کی اتومیشن و … برای مشاوره و سفارش خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید . امروزه در نقاط مختلفی از سطح شهر و جاده ها و برخی اماکن شاهد استفاده از انواع راهبندها هستیم.

یکی از آنها الکترومکانیکی است که به دلیل قابلیت اطمینان آن به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. بالغ بر این، در این نوع ازراهبندهای بازوییاین امکان برای شما مهیا شده است که سرعت و قدرت را تنظیم کرده تا در صورت ایجاد ترافیک، ماشین‌ها دچار مشکل در تردد نشوند. اگر به دنبال یک راهبند خودرویی خوب و قابل اعتماد هستید قطعا راهبند بتا را مد نظر داشته باشید.

راهبندبتا B-400 یکی از پر فروشترین محصولات راه بند در ایران است که از جهت تردد، می تواند اعتماد کاملی روی این محصول داشت. این راهبند از یک بوم تلسکوپی بهره می برد که می توان بوم را از ۴ متر تا ۶ متر افزایش داد.

نورال مجری انواع درب اتوماتیک از برند های معتبر

درصورتی که بولارد در فنداسیون صحیح و استانداردی قرار نگیرد مقاومت لازم را نخواهد داشت و نیروی قابل تحمل توسط راهبند ستونی کاهش می یابد. شرکت آرمان گستر آناهیتا جهت رفاه حال مصرف کنندگان گرامی اقدام به تولید سیستمی کارآمد، با کیفیت و با قیمت مناسب تحت عنوان راهبند اگسا 406 اقتصادی نمود که با پارت نامبر agsa406e به عنوان یک راهبند ارزان قیمت ولی با کیفیت به بازار مصرف عرضه می‌شود.

کیفیت بدنه و خمکاری توسط سیستم های مکانیزه و نصب تمامی تجهیزات توسط ربات و سیستم های هوشمند باعث شده تا کالایی با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی توسط کمپانی آگسا به بازار عرضه شود. این راهبند امکان نصب در انواع اماکن با تغییر نوع بازو از جمله تلسکوپی، 180 درجه، 90 درجه و فنس دار (نرده ای) را دارد.

فروش راهبند های متنوع به طور کلی در سایت پارس ایمن الکترونیک با ضمانت نامه های معتبر و خدمات پس از فروش گسترده انجام می شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید و فروش راهبند حتما با متخصص مربوطه در این امر مشورت های لازم را انجام دهید تا بهترین انتخاب را در میان گستره ی بازار راهبند داشته باشید.

کارشناسان فروش متخصص ما در پارس ایمن الکترونیک یاریگر همیشگی شما برای شناسایی و انتخاب مناسب ترین راهبند ها می باشند. با تماس با شماره های درج شده در سایت می توانید از شرایط فروش راهبند و ویژگی های هر یک از آنها مطلع شوید. زیرا برای هر یک از مواردی که در بالا عنوان گردیده اند، شما نیازمند اختصاص فضا برای آن منظور هستید.

از موارد دارای اهمیت به نسبت کمتر دیگر می توان به تعداد دفعات دسترسی به فضای مورد نظر و هم چنین میزان و یا زمانی است که سایر خودروها و یا افراد قرار است از آن جا استفاده نمایند. در این مقاله سعی داریم تا شما را با راهبند ها آشنا نماییم،سپس انواع راه بند ها و کاربرد هر یک را به صورت کامل شرح خواهیم داد.شاید شما تاکنون نام راهبند پارکینگی یا آکاردئونی یا …

راهبند اتوماتیک _ راهبند برقی

سیستم راهبند اتوماتیک جهت كنترل تردد در ورودي سازمان ها ،ساختمان هاي پر تردد و مراکز تجاری جهت ايجاد محدوديت در تردد تعبيه مي گردد اين سيستم ها قابليت باز و بسته شدن مداوم با فرمان دستگاه كارت خوان، دوربين پلاك خوان، پوش باتن، ريموت كنترل و ديگر سيستم هاي كنترل تردد استاندارد را دارا مي باشد.

راهبند ابزاری برای کنترل عیور و مرور وسایل نقلیه در مجتمع های مسکونی ، کارخانه جات ، ادارات ، هتل ها و… مورد استفاده می باشد. راهبندها در انواع متفاوت بوم دار ، زنجیری و ستوتی بولارد تشکیل شده است که می توان گفت راهبند اتوماتیک بیشترین کارایی در پارکنیگ های پرتردد می باشد.

فروشگاه اینترنتی کیانسل با داشتن سالها تجربه و تخصص در زمینه نصب و راه اندازی انواع راهبند که از جمله راهبند بازویی ، راهبند دستی ، راهبند آکاردئونی دستی ، راهبند امنیتی و.. شاید تا به حال دیده باشید که در اماکنی مانند بیمارستان ها و عوارضی ها با استفاده از راهبند هایی مانع ورودو یا خروج غیر مجاز از مسیر می شوند.

البته در داخل پارکینگ ها می توان از انواع مختلفی از راهبند ها استفاده نمود، این استفاده می تواند از ترکیبی از چند مدل از راه بند ها تشکیل گردیده و یا از هر راهبند به منظوری خاص نیز استفاده نمایند. شرح هر یک از این کارکرد ها و کاربردها در این مقاله می تواند بسیار خسته کننده گردد.

این مدل از راه بند ها در تمامی طول عمر تولیدی خود یکی از بهترین و درخشان ترین انواع راه بند های طراحی شده در زمان خود محسوب می شدند. این مدل از راه بند ها همیشه دارای طرفداران زیادی بوده و همواره صاحبان و مدیران پارکینگ ها سرگرم خرید، برنامه ریزی، طراحی برنامه هایی جهت نگهداری و مواردی از این دست می باشند.

این راهبند تلسکوپی است، به این معنا که می توانید طول بوم آن را تا 6 متر افزایش دهید. موانع بوم با سناریویی که به سرعت در حال تغییر است به یک ضرورت تبدیل شده است. این امکان کنترل و تنظیم ترافیک خودرو و انسان را بدون دخالت فیزیکی فراهم می کند.

اگرچه همه‌گیری COVID-19 این نیاز را تقویت کرده است، نیاز به یک مانع رونق حتی پس از اختراع واکسن برای این بیماری وجود خواهد داشت. این کمک بزرگی به بدنه امنیتی و نظارتی سازمان ها برای رسیدگی موثر به هجوم شدید بازدیدکنندگان خواهد بود.

در نظر داشته باشید که سیستم پلاک خوان به دلیل نیاز به دوربین و سرور قوی تر، قیمت بالاتری دارد. فروش انواع راهبند اتوماتیک در تنکابن توسط شرکت آرمان گستر آناهیتا با قابلیت اتصال به کلیه ی سیستم های کنترل تردد و سیستم های هوشمند پارکینگ مانند پلاک خوان فروش راهبند بازویی در تنکابن از قدرت موتور 110 تا 750 وات با بازوی 2 تا 8 متری ساده،تلسکوپی ،فنس دار و تاشو جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

راهبند خورویی پارکینگ به عنوان یکی از اجزاء سیستم کنترل تردد برای حفظ امنیت مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . البته لازم به ذکر است که بدانید امروزه برای ورودی پارکینگ ها معمولا از راهبند اتوماتیک پارکینگ استفاده می گردد . راهبند مکانیکی و هیدرولیکی جزء راهبندهای اتوماتیک می باشند که در ادامه مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

انواع مدل های راهبند برقی پاركينگ

طراحان راه بند های پارکینگی از آن جایی که این محصولات یعنی انواع راه بند های پارکینگی یکی از پر مشتری ترین و پر سفارش ترین انواع راه بند ها محسوب می گردند، همواره در صدد طراحی مدل هایی به روز از این مدل از راه بند ها می باشند.

شرکت ما با نام تجاری آپامه صنعت دارای سابقه ای درخشان در امر تولید و طراحی انواع مدل های راهبند ها افتخار دارد که مدت چند سال، با تولید و طراحی انواع مختلفی از راهبند ها با کارکرد های مختلف و اشکال و مدل هایی متنوع در امر خدمت رسانی به شما مشتریان محترم بوده است. این شرکت افتخار همکاری با شرکت های بزرگی را نیز در سابقه خود گنجانده است.

برای ورودی پارکینگ، تقاطع ریل راه آهن ، عوارضی جاده و مکان های صنعتی و مسکونی، ساختمان های اداری و تجاری و پمپ بنزین ها و … از این راه بند استفاده کرد. موتور ac به منظور بلند نمودن بوم کارایی دارند که دارای قدرت زیادی است و معمولاً بوم را به سمت عمودی بلند می کند . گیر بکس درون موتور از مقاومت زیادی در برابر گرما و فشار برخوردار است؛

در نتیجه شما می توانید در هر منطقه با هر نوع اقلیمی از آن استفاده کنید . در فضا ها و محیط های متفاوتی می توان از راه بند ها استفاده کرد ؛ به عنوان مثال می توان در هتل ها ، بزرگراه ها ، پارکینگ های عمومی ، فروشگاه ها ، پارکینگ های اختصاصی و غیره از راه بند به عنوان سد عوارضی استفاده کرد . شیشه سکوریت ، شیشه ای حرارتی یا شیشه تقویت شده نشکن به شیشه های گفته می شوند که برای مقاوم تر شدن نسبت به شیشه های معمولی تحت عملیات های شیمیایی و حرارتی ویژه ای قرار می گیرند.

نمایندگی راه بند اتوماتیک پارکینگ مشهد

فرق این دو نوع در میزان تردد در مدل الکترومکانیک است به این صورت که مدل ۲۴ ولت برای تردد بالا و مدل ۲۲۰ ولت برای تردد کمتر استفاده می شود. البته یکی از مزایای مدل ۲۴ ولت اتصال به سیستم برق اضطراری با هزینه پایین است که در صورت قطعی برق راهبند همچنان به کار خود ادامه دهد.

این نوع محصول دارای یک موتور، یک گیربکس و چند فنر در درون بدنه می باشد که نیروی گردش را با قدرتی فراهم می کند. بنابراین می تواند بوم 2 تا 8 متری را در چند ثانیه به بالا و پایین حرکت دهد. به این صورت که مدل 24 ولت برای تردد بالا و مدل 220 ولت برای تردد کمتر استفاده می شود.

راهبند خودررویی بتا بدون نیاز به سرویس و نگه داری است و روزانه تا ۵۰۰ بار قابلیت باز و بسته شدن را دارد. در ضمن این مدل راهبند خودرویی به علت راندمان فوق العاده بالا و قیمت بسیار مناسب و خدمات مناسب تبدیل یه یکی از پرفروش ترین راهبندهای موجود در بازار شده است. موتور راهبند برقی بتا سری B-400 دارای توان مصرفی ۹۰ وات بوده که قادر است بوم ۶ متری را در ۶ ثانیه و تا حداکثر زاویه ۹۰ درجه باز و بسته نماید.

برد کنترل راهبند برای نصب کلید دستی معمولا دارای کانکتور com ،open، close ،stop میباشند.در حالت عادی که کلید دستی نصب نشده باید کانکتور com و stop توسط تکه سیمی کوتاه به هم جامپر باشند.در غیر این صورت راهبند حرکت نخواهد کرد. اگر میخواهید از کلید دستی سه حالته برای بالا و پایین و استاپ کردن راهبند استفاده کنید باید از هر کلید یک سیم را با هم مشترک کرده و به قسمت com برد کنترل راهبند ببندید.

روش بعدی پیچ کردن یا رولبولت کردن است که با رول پلاک های فلزی موجود در پک راهبند امکان پذیر است که به سطح زمین و محکمی ان بستگی دارد.مثلا اسفالت به دلیل گرم و شل شدن مناسب نیست. مهمترین نکته در مورد محل فنداسیون در نظر گرفتن محل تردد عابر پیاده می باشد.

راهبند وظیفه مسدود کردن راه خودرو برای عبور خودرو های مجاز را داشته و با صدور فرمان فعال می گردد. در صورت عبور کابلهای هوایی و یا شاخه های درخت از فضای بالای دستگاه وبوم باید محل فنداسیون تغییر کند و یا اینکه موانع برطرف شوند تا تیرک هنگام عمود شدن با آنها برخورد نکند. عمر مفید راهبند ارزان قیمت آگسا در صورت استفاده صحیح از راهبند حدود 15 سال می‌باشد که در صورت عدم استفاده صحیح از سیستم احتمال خرابی زودتر از موعد سیستم وجود خواهد داشت.

این راهبند با گیریبکس صنعتی اختصاصی قدرتمند خود به راحتی جوابگوی ترددی معدل 500 تا 600 بار در طول شبانه روز خواهد بود. بدنه دستگاه، الکترو موتور و تمامی ملزومات در این چهار مدل مشترک بوده و فقط بازو ( اهرم آلومینیومی ) تغییر خواهد داشت.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا