ورزشی

مقصد بعدی گواردیولا از نگاه کاپیتان پیشین سیتی

کاپیتان برزیلی پیشین منچستر سیتی پیش‌بینی کرد که گواردیولا بعد از جدایی از سیتیزن‌ها هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده بگیرد.

به گزارش دانا نیوز، پپ گواردیولا هشتمین سال حضورش در منچستر سیتی را تجربه می‌کند.

گواردیولا تا ۲۰۲۵ با سیتی قرارداد دارد اما گمانه‌زنی درباره مقصد بعدی او بالاست و به نظر می‌رسد که او بعد از جدایی از سیتیزن‌ها به فوتبال ملی روی خواهد آورد.

فرناندینیو یکی از بازیکنانی است که با گواردیولا کار کرده است. او ۹ فصل در منچستر سیتی بازی کرد و توانست ۵ جام به دست آورد.

به نوشته دیلی میل، این هافبک بزریلی که دو فصل پیش از سیتی جدا شد، درباره مقصد بعدی گواردیولا گفت: به نظرم گواردیولا بعد از جدایی از منچستر سیتی به فوتبال ملی روی می‌آورد. او دوست دارد حضور در جام جهانی را به عنوان سرمربی تجربه کند. فکر نمی‌کنم که تیم ملی برزیل گزینه نخست گواردیولا باشد. نظر من این است که تیم ملی انگلیس نزدیک‌ترین گزینه به گواردیولاست. او سال‌ها است که در انگلیس مربی‌گری می کند و به خوبی با فضای فوتبال در این کشور و بازیکنان آشناست.

فرناندینیو ادامه داد: هلند هم شانس بالایی برای جذب گواردیولا دارد چرا که پدر فوتبالی گواردیولا، یوهان کرایف است و به همین خاطر او به فوتبال هلند علاقه دارد. به نظرم گواردیولا در سال ۲۰۲۶ هدایت یک تیم ملی را برعهده می‌گیرد.

او درباره این سوال که آیا احتمال حضور گواردیولا در نیمکت اسپانیا وجود دارد؟ گفت: نه این امکان نیست. به خاطر قضیه ایالت کاتالونیا این احتمال وجود ندارد.

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا