استان ها

تکمیل زیرساختهای شهرکهای صنعتی قزوین در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز از قزوین؛ رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در نشست با خبرنگاران که در سالن جلسات سازمان صمت برگزار شد؛ با اشاره به روند رو به رشد صنعت استان گفت: تکمیل زیرساختها در شهرکهای صنعتی و در کنار آن توسعه شهرکهای تقاضا محور و شهرکهای صنفی همواره مورد توجه این سازمان قرار دارد.

وی از افزایش اعتبارات شهرک سازی های صنعتی خبرداد و افزود: در سفر رئیس جمهور نیز مصوبات خوبی برای ایجاد شد و تکمیل تصفیه خانه های صنعتی، تکمیل ایستگاه فشار گاز پارک صنعتی لیا، ایجاد شبکه روشنایی شهرک های صنعتی لیا و کاسپین ، ساماندهی ورودی شهرک لیا با اختصاص سهمیه قیر رایگان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین یادآورشد: اصلاح ورودی شهرک لیا، نوسازی بلوارها، مرمت بلوارهای سایر شهرکها، کلنگ زنی شهرک انرژی خورشیدی از دیگر کارهای مهم انجام شده است.

وی ادامه داد: 786هکتار زمین به شهرک انرژی خورشیدی اختصاص یافته که در فاز اول 100 هکتار زمین وارد فاز اجرایی می شود و تاکنون 40هکتار زمین به بخش خصوصی واگذار شده است که با احداث این شهرک در کمترین زمان برق تولید و توسط نیروگاه به شبکه برق تزریق می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه توسعه شهرکهای صنعتی و تقویت تولید از اولویت های این سازمان است، اظهارکرد: در دولت سیزدهم 132واحد صنعتی راکد مستقر در شهرکهای صنعتی به چرخه تولید بازگشتند که با این کار 1500 نفر مشغول به کار شدند و امسال نیز 40 واحد صنعتی راکد احیا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین تصریح کرد: دریافت سند تک برگی برای شهرکهای صنعتی از دیگر اقدامات ارزشمند این مجموعه است که در این راستا برای 1700هکتار از اراضی شهرکهای صنعتی سند تک برگی و برای 560 هکتار سند شش دانگ دریافت شده است.

دکمه بازگشت به بالا