ورزشی

حسینی: حق سپاهان صدرنشینی است/ قدرم را در اصفهان ندانستند

سرمربی آلومینیوم می‌گوید سپاهان بهترین تیم ایران است و حقشان صدرنشینی است.

به گزارش دانا نیوز، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: خوشحالم که دوباره اینجا هستم. از اصفهان خاطرات خوب و بد زیاد دارم. بسیار بازی مشکلی مقابل سپاهان داریم. این تیم بهترین تیم ایران است. سپاهان از هر نظر نمونه است و تیم فوق العاده‌ای دارد. آنها باید صدرجدول باشند و حقشان است. این کارمان را سخت می‌کند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

او درباره وحید کاظمی، داور این دیدار گفت: پارسال با پیکان اینجا آمدم و داور بازی فردا همان داور پارسال است که اشتباهات زیادی داشت. امیدوارم فردا قضاوت عادلانه و خوبی داشته باشد. سپاهان نیاز به هیچ کمکی ندارد و بهترین تیم ایران است. آنها نیاز به کمک ندارند و امیدوارم نتیجه خوبی بتوانیم در این بازی کسب کنیم.

سرمربی آلومینیوم درباره غایبان تیمش گفت: ما محدودیت‌های خودمان را داریم و مثل دیگر تیم‌ها بازیکنان زیادی نداریم. سعی می‌کنیم جایگزین‌های خوبی را به زمین بفرستیم. فوتبال باید در دفاع و حمله درست رعایت شود. در دفاع کار راحت تر است و در حمله سخت‌تر است. ما امسال سعی کردیم در دو ناحیه شرایط بهتری پیدا کنیم. امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

او درباره عملکرد ضعیف آلومینیوم در دیدارهای گذشته مقابل سپاهان عنوان کرد: مسائل آماری هیچ ربطی ندارد. سپاهان هم مسیر تکاملی خوبی داشته است. مربی جدید هم تیم را تکمیل کرده است و شرایط خوبی پیدا کردند. آلومینیوم تیم گذشته نیست و سپاهان هم بهتر شده است. امیدوارم در زمین فوتبال خوبی ببینیم و نتیجه فوتبالی رقم بخورد. امیدوارم با قضاوت خوب و دور از حاشیه نتیجه تعیین شود.

حسینی ادامه داد: امسال سال خاصی برای آلومینیوم بود. ۱۶، ۱۷ بازیکن از تیم جدا شد و بودجه‌مان تعدیل شد. محدودیت نقل و انتقالاتی هم کار را برای ما سخت است و باید از همین بازیکنان استفاده کنیم. با میدان دادن به بازیکنان ضرر نمی‌کنیم و همیشه سعی کردیم در بدترین شرایط هم کار کنیم. در نیم فصل نمی‌شود بازیکن خوبی گرفت، مگر این که استثنا پیدا کنیم. باید با همین شرایط ادامه دهیم.

او درباره غیبت هواداران در دیدار فردا عنوان کرد: تنها جایی که هواداران را محروم می‌کنند ایران است. فوتبال با هوادار جان می‌گیرد و نقش جهان هم با حضور هواداران جو خوبی پیدا می‌کند. ما دوست داشتیم مقابل هواداران این تیم بازی کنیم چون فوتبال برای هواداران است. نبود تماشاگران به ضرر فوتبال است.

حسینی درباره کار کردن در تیم‌های کم بضاعت عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم هر جا رفتیم کارمان را درست انجام دهیم و به فوتبال و جوانان کمک کنیم. اتفاق خوبی به موقع برای ما رخ می‌دهد. همین الان هم خدا را شکر می‌کنم که اینجا هستم. قدر باشگاه‌هایم را می‌دانم و به باشگاهی که در آن کار می‌کنم متعهد هستم. امیدوارم بتوانیم پیشرفت کنم.  

او در پایان اضافه کرد: من سال‌ها اینجا بودم و هم بازی و هم مربی‌گری کردم اما قدرم را ندانستند اما با این حال اصفهان و مردمش را دوست دارم.

به گزارش دانا نیوز، تقابل دو تیم سپاهان و آلومینیوم فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا